Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «شبستان»
2024-05-05@21:48:26 GMT

پیش بینی ۱۷۶۶ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۲۹۸

پیش بینی ۱۷۶۶ پایگاه جشن نیکوکاری در استان زنجان

هدایت صفری از استقرار ۱۷۶۶ پایگاه ثابت و سیار در مدارس، میادین، دفاتر کمیته امداد ومراکز نیکوکاری در جشن نیکوکاری امسال خبر داد.

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری شبستان در زنجان گفت: جشن نیکوکاری امسال با شعار«عید را به خانه هایشان ببریم» در 1766 پایگاه ثابت و سیار استان زنجان برگزار می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

هدایت صفری با اشاره به اینکه پایگاه های جشن نیکوکاری در مساجد، مدارس، دفاتر کمیته امداد و مراکز نیکوکاری دایر خواهد شد، گفت: کمک های مردم خیر ونیکوکار استان در این پایگاه های جمع آوری و قبل از فرارسیدن سال نو به دست نیازمندان واقعی می رسد.

 

وی با اشاره به اینکه جشن نیکوکاری امسال در روزهای 14، 15 و 16اسفند ماه سال جاری  در مدارس، معابر، میادین سطح شهر و میعادگاههای نماز جمعه برگزار می شود، ادامه داد:  سیره همه اهل بیت (ع) تاکید بر رسیدگی  به امور نیازمندان وبرآورده نمودن حوائج  آنها می باشد که این توفیق در نهاد مقدس کمیته امداد نصیب امدادگران شده است.

 

این مقام مسئول با یادآوری اینکه در 14 اسفند ماه جشن نیکوکاری با حضور دانش آموزان در مدارس آغاز می شود، تصریح کرد: در روز پنجشنبه 15 اسفند پایگاه های جمع آوری کمک های مردمی در سطح شهر، میادین و معابرآماده دریافت هدایا و کمک های هم استانی های خیر ونیکوکار هستند.

 

به گفته صفری در روز 16 اسفندماه  پایگاه های مستقر در میعادگاه های نماز وحدت بخش جمعه  کمک های نمازگزاران مومن و نیکوکار را جمع آوری می کنند.

 

مدیرکل کمیته امداد استان زنجان ادامه داد: امسال نیز سازمان دانش آموزی، آموزش و پرورش، بسیج مستضعفین، صدا و سیمای استان، کمیته امداد را در برگزاری هرچه بهتر این جشن همراهی خواهند کرد.

 

وی افزود: خیران، نیکوکاران وهم استانی های عزیز می توانند کمک های خود را از طریق درگاههای الکترونیکی از قبیل ≠024*8877* و یا مراجعه به سایت امداد به نشانی emdad.ir  به دست نیازمندان برسانند.

پایان پیام/693

منبع: شبستان

کلیدواژه: پایگاه های جشن نیکوکاری جشن نیکوکاری کمیته امداد استان زنجان جشن نیکوکاری کمیته امداد استان زنجان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت

داود مهرگان با بیان اینکه تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت، گفت: این حادثه شامگاه گذشته در کیلومتر پنج قیدار به کرسف به ندای امداد اطلاع داده شد.

وی اضافه کرد: در این حادثه تلخ نجاتگران اقدام به رهاسازی ۲ جوان فوت شده ۲۵ ساله کردند.

این مسوول همچنین به وقوع حادثه دیگر و برخورد ۲ دستگاه خودروی سمند در جاده زنجان _تهم - چورزق اشاره کرد و گفت: یک تیم عملیاتی از پایگاه کوهستان همراه با آمبولانس برای امدادرسانی به کیلومتر ۱۰ این مسیر ارتباطی اعزام شدند.

معاون امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر استان زنجان گفت: نجاتگران اقدام به رهاسازی مصدوم با ست نجات سبک کردند و عملیات ساعت ۱۹:۳۰ پایان یافت.

وی اظهار داشت: گزارش این سانحه توسط اورژانس به ندای امداد اطلاع داده شد و یک تیم عملیاتی چهار نفره همراه با ست نجات برای امدادرسانی اعزام شدند.
مهرگان از هموطنان خواست در صورت گرفتار شدن در سوانح و حوادث برای دریافت خدمات امدادی با شماره ۱۱۲ ندای امداد بدون محدودیت زمانی تماس برقرار کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان زنجان زنجان

دیگر خبرها

  • توزیع اقلام لوازم خانگی بین مددجویان بسطام
  • توزیع ۱۲۷ میلیارد تومان جهیزیه بین مددجویان لرستان
  • بیش از ۱۷هزار سالمند تحت حمایت کمیته امداد خراسان‌ جنوبی
  • سرانه ماهانه دریافتی ایتام و فرزندان محسنین به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • حدود ۱۸ هزار سالمند نیازمند خراسان‌جنوبی زیر چتر حمایتی مراکز نیکوکاری
  • دریافتی ماهانه ایتام زنجانی به ۲۰ میلیون ریال رسید
  • دریافتی ایتام زنجانی به ۲ میلیون تومان رسید
  • اهداء بیش از ۴ هزار سری جهیزیه به نوعروسان هرمزگانی
  • همکاری ۲۰۰ داوطلب هلال‌احمر زنجان در نذر سلامت
  • تصادف در زنجان ۲ فوتی بر جای گذاشت