Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، ثبت نام متقاضیان عضویت دور دوم همگرا که از ۱۴ بهمن ماه آغاز شده بود، ۳۰ بهمن به اتمام رسید و اعضای سابق همگرا و متقاضیان جدید با ارائه مدارک کافی ثبت‌نام خود را برای دریافت رتبه در ساختار همگرا سال ۱۳۹۹ انجام دادند.

در ثبت نام دور جدید همگرا، ۱۱۸ تیم و شرکت از ۲۴ استان کشور مشارکت داشتند که در این میان استان تهران با بیش از ۵۰ درصد بیشترین سهم ثبت نام را به خود اختصاص داده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بر اساس اعلام دبیرخانه همگرا تمامی درخواست‌های عضویت پس از تکمیل و تجمیع پرونده‌ها در دبیرخانه همگرا مورد ارزیابی کارشناسی کافه‌بازار، تپسل، کمیته ارزیابی تولید و کمیته ارزیابی فرهنگی قرار خواهند گرفت و طبق برنامه‌ریزی انجام شده رتبه‌ها تا پایان اسفند ماه به شرکت / تیم‌های حائز شرایط اعلام خواهد شد.

تیم‌ها و شرکت‌های دارای رتبه در سال ۱۳۹۹ یک سال فرصت خواهند داشت تا از خدمات حمایتی داخلی و بین‌المللی ساختار همگرا برای ارتقا کیفی بازی‌ها و توسعه بازار محصولات خود استفاده نمایند.

ساختار حمایتی همگرا ۱۳۹۹ شامل ۴ سطح (۷ رتبه) است که سطح یک از «بازی‌سازان رشدیافته» (رتبه‌های سیمرغ و هما)، سطح دو از «بازی‌سازان در حال رشد» (رتبه‌های ققنوس و شیردال)، سطح سه از «بازی‌سازان نوپا» (رتبه‌های هدیوش و یوز) و سطح چهار از «تیم‌های بازی‌سازی مستعد» (معرفی‌شده از طرف مبادی) تشکیل خواهد شد.

حمایت‌های همگرا همچون سال گذشته به طور غیرمستقیم و از طریق خرید خدمات توسط بازی‌سازان عضو از «همکاران حمایتی همگرا» و یا «فهرست تامین‌کنندگان خدمات مورد تأیید همگرا» و تأمین بخشی از هزینه‌ها طبق شیوه‌نامه جدید توسط ساختار همگرا صورت خواهد گرفت.

ساختار حمایتی همگرا پس از طی شدن چند سال فرآیندهای فکری و نیازسنجی و با هدف مشخص «حمایت همسو با نیازهای بازی‌سازان» برای نخستین بار در سال ۱۳۹۶ آغاز و دور اول ثبت‌نام اعضا و همکاران حمایتی در همان سال انجام شد و سال ۱۳۹۷ برای نخستین دوره حمایت‌ها به بازی‌سازان عضو اختصاص یافت.

کد خبر 4861573 مریم علی بابایی

منبع: مهر

کلیدواژه: بنیاد ملی بازی های رایانه ای بازی رایانه ای ایرانی خبرگزاری مهر رایزنی فرهنگی کتاب و کتابخوانی ادبیات ترجمه انقلاب اسلامی ایران مد و لباس نقد کتاب ویروس کرونا سردار سلیمانی گردشگری ادبیات جهان میراث فرهنگی نمایشگاه کتاب تهران حمایتی همگرا بازی سازان ثبت نام رتبه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان

مجید صالحی امیر گفت: ساخت واحد‌های مسکونی طرح نهضت ملی مسکن استان به سرعت در حال اجراست و تاکنون واحد‌های در حال ساخت به ۳۳ هزار واحدمسکونی در بخش‌های مسکن حمایتی، روستایی و نهضت ملی مسکن رسیده است.

او گفت: بر اساس برنامه ریزی صورت گرفته هدف ما ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در سطح استان همدان است که شامل ۴۸ هزار واحد روستایی و ۸۲ هزار واحد شهری می‌شود.

مدیرکل راه و شهرسازی استان همدان گفت: برنامه چهار ساله دولت سیزدهم ساخت ۹۹ هزار واحد مسکونی حمایتی در استان همدان است که ۱۹ هزار واحد آن به بخش خود مالکیتی اختصاص دارد.

باشگاه خبرنگاران جوان همدان همدان

دیگر خبرها

  • رئال مادرید قهرمان شد؛ آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • قهرمانی شماره 36 رئال: آنچلوتی سیگار برگ را روشن کرد
  • تربیت متخصص در علوم مختلف و ساختار سازی شیعه از مهم‌ترین اقدامات امام صادق علیه السلام بود
  • سجده شکر، پاسخ ساسان به حاشیه‌سازان(عکس)
  • لیست حمایتی جبهه مطالبه مردمی تبریز اعلام شد
  • گام بلند فجر به‌سوی صعود با شکست صدرنشین/چادرملو بالأخره برد
  • تشکل‌های دانشجویی در شناسایی مسائل و اعتباربخشی سیاست‌ها کمک کنند
  • معلمان در شکل دهی ساختار فرهنگی جامعه نقش بسزایی دارند
  • دور دوم انتخابات بسیار تعیین‌کننده است/ لزوم اصلاح ساختار بودجه
  • برنامه ریزی برای ساخت ۱۳۰ هزار واحد مسکونی در استان همدان