Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@05:50:24 GMT

بودجه ۹۹ با برنامه ششم توسعه مطابقت ندارد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۷۹۸۵

بودجه ۹۹ با برنامه ششم توسعه مطابقت ندارد

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام حسن نوروزی در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی در مخالفت با کلیات لایحه بودجه ۹۹، گفت: بودجه سالانه باید برشی یک پنجمی از برنامه ششم توسعه باشد اما این بودجه چنین مساله ای را رعایت نکرده است.

وی افزود: برای مثال و مطابق با برنامه ششم توسعه باید در سیاست خارجی کشور اولویت های اقتصادی مورد توجه قرار گیرد اما در این بودجه هیچ توجهی به این مساله نشده است و این بودجه هم مثل بودجه سال های قبل است و فقط یکسری از اعداد و ارقام تغییر یافته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه در حوزه منابع و مصارف توجه ویژه ای نشده است، گفت: همچنین در این بودجه مالیات بر مجموع درآمدها مطابق با برنامه ششم توسعه نیست.

نوروزی گفت: مطابق با برنامه ششم توسعه اجرای کامل و دقیق سیاست پرداخت به ذینفع نهایی به تصویب رسید اما در این بودجه این مساله مشخص نشده است و همچنین مدیریت هزینه در معاملات دولت هم مورد توجه قرار نگرفته است.

کد خبر 4861596 زهرا علیدادی

منبع: مهر

کلیدواژه: برنامه ششم توسعه مجلس شورای اسلامی حسن نوروزی انتخابات 98 مجلس شورای اسلامی شورای نگهبان ستاد انتخابات کشور محمد جواد ظریف ایران شورای ائتلاف نیروهای انقلاب قاسم سلیمانی عباسعلی کدخدایی انقلاب اسلامی ایران محمدجواد ظریف حسن روحانی وزارت کشور اسحاق جهانگیری برنامه ششم توسعه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۷۹۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود

حسن عباسی فرماندار ویژه مهاباد در بازدید سرزده از کارگاه‌های فنی‌و‌حرفه‌ای این شهرستان، گفت: بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات در کنار تعمیر و ساماندهی فضای آموزشی و اداری این مرکز در اعتبارات شهرستانی و ملی در نظر گرفته خواهد شد تا بتوان در چند سال آینده شاهد رونق و توسعه فضای آموزشی مناسب برای استفاده متقاضیان کسب فن و مهارت باشیم.

وی افزود: آموزش‌های فنی‌وحرفه‌ای به عنوان پل ارتباطی واحد‌های تولیدی و صنعتی با آموزش، علاوه بر حرفه‌آموزی و آماده‌سازی افراد برای احراز شغل، با ارتقای کارایی و توانمندی نیرو‌ها به توسعه کسب‌وکار و اقتصاد کشور نیز کمک می‌کند.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • شعار بانک در سال جاری، توجه به سرمایه انسانی به عنوان هسته‌ اصلی توسعه بانک است
  • بودجه مناسب برای بروزرسانی تجهیزات فنی‌و‌حرفه‌ای مهاباد در نظر گرفته می‌شود
  • بودجه فعلی ساری جوابگوی جمعیت شناور آن نیست
  • هزینه 5 میلیونی برای هر ایرانی/ ماجرا چیست؟!
  • رئیس سازمان برنامه و بودجه: آمادگی تأمین انرژی پایدار مورد نیاز کشور‌های منطقه و اروپا را داریم
  • ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • منظور: ایران گام‌های مهمی برای کاهش موثر خطر بلایا برداشته است
  • اختصاص ۸۰ هزار میلیارد ریال اعتبار به حوزه راه و مسکن آذربایجان غربی
  • بودجه شهرداری‌های زنجان ۳ برابر شد
  • سفر معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان برنامه و بودجه به تایلند