Web Analytics Made Easy - Statcounter

رویداد۲۴ ابوالفضل قناعتی با اشاره به ابتلای تعدادی از شهروندان به ویروس کرونا در پایتخت اظهار کرد: در این زمینه اقداماتی از سوی دستگاه‌ها  و سازمانهای مختلف آغاز شده است اما این برنامه‌ها و اقدامات باید مستمر و ادامه‌دار باشد.

وی با اشاره به اینکه شهرداری تهران اعلام کرده است تمهیداتی را برای ضدعفونی وسایل حمل و نقل عمومی از جمله مترو و اتوبوس انجام می‌دهد، گفت: این اقدامات خوب است اما کافی نیست و باید تمهیدات بهتری برای این شرایط انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو سابق شورای شهر تهران همچنین پیشنهاد داد با توجه به شرایط فعلی، شهرداری تهران تمهیداتی را انجام دهد تا طرحهای ترافیکی از جمله طرح ترافیک و طرح کنترل کاهش آلودگی هوا مدتی در پایتخت اجرا نشود و قطعاً این کار می‌تواند اثرات مثبتی را در پیشگیری و مقابله با ویروس کرونا داشته باشد.

بیشتر بخوانید: شیوع کرونا در ایران چه تاثیری بر اقتصاد کشور بر جای می‌گذارد؟

قناعتی گفت: این مسئله باید مورد توجه مدیریت شهری قرار گیرد و چنانچه مسئولان شهری پیشنهاد اشاره شده را اجرایی کنند اثرات آن به سرعت در پایتخت احساس خواهد شد چرا که بسیاری از خانواده‌ها می‌توانند با لغو طرح ترافیک با استفاده از وسایل شخصی خود دیگران نگران انتشار ویروس کرونا نباشند.

منبع: تسنیم لینک کوتاه: www.rouydad24.ir/000rPn خبر های مرتبط

منبع: رویداد24

کلیدواژه: رویداد24 ویروس کرونا در ایران ویروس کرونا طرح ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rouydad24.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رویداد24» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۰۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟

سید ابوالفضل موسوی‌پور رییس پلیس راهور پایتخت در نشست مشترک مدیران ارشد معاونت حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران با پلیس راهور پایتخت اظهار کرد: طبق آمار، ۵۹ درصد تصادفات شهر تهران در بزرگراه‌ها رخ داده که مهمترین عامل آن سرعت غیرمجاز بوده است.

موسوی پور تاکید کرد: مناطق ۴ و ۱۲ در صدر آمار تصادفات در پایتخت قرار دارند.

وی افزود: هر چقدر حمل و نقل عمومی افزایش پیدا کند شاهد کاهش حضور خودرو‌های شخصی در معابر، روان سازی ترافیک و کاهش آلودگی هوا خواهیم بود.

شهریار افندی‌زاده، مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران نیز با اشاره به تردد ۲۵ میلیونی مردم پایتخت با استفاده از وسایل نقلیه شخصی و عمومی گفت: ارتقای هوشمندسازی سیستم حمل ونقل شهر تهران از اهداف این نشست است. ضمن اینکه کار‌های مشترکی در بحث پارکینگ‌های حاشیه‌ای و مدیریت بار در سیستم شبکه معابر خواهیم داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی شهری

دیگر خبرها

  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • رفع معضل ترافیکی در غرب تهران
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • تهرانی‌ها در این دو منطقه بیشتر تصادف می‌کنند
  • دو منطقه تهران در صدر جدول لیگ تصادفات پایتخت قرار گرفتند
  • دو منطقه تهران در جدول صدر جدول لیگ تصادفات شهر
  • هدف دولت سیزدهم کاهش بار ترافیکی در کلانشهر رشت است
  • کدام مناطق پایتخت در جدول تصادفات صدرنشین هستند؟
  • وقوع ۵۹ درصد تصادفات تهران در بزرگراه ها/ مناطق ۴ و ۱۲ دارای بیشترین آمار تصادفات
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد