Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری میزان- در روزهای اخیر به دلیل شیوه کرونا در چین بسیاری از مشاغل تعطیل شدند، اما سوپر مارکت ها و سایر مشاغل تأمین کنندگان مایحتاج روزانه در طول تعطیلات طولانی سخت تر از روزهای دیگر در حال خدمات رسانی بودند. تاریخ انتشار: 10:16 - 05 اسفند 1398 - کد خبر: ۵۹۹۷۱۱

به گزارش خبرنگار گروه فضای مجازی خبرگزاری میزان، اکثر مشاغل از سرگیری کار خود را به بعد از تعطیلات سال نو چینی به دلیل کرونا به وقت دیگری موکول کرده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این شرایط سوپر مارکت‌ها و سایر مشاغل  تأمین کنندگان مایحتاج روزانه در طول تعطیلات طولانی باید سخت‌تر کار می‌کردند.

بیشتر بخوانید: چگونه بفهمیم کرونا گرفتیم؟

بر اساس گزارش میزان، وزارت بهداشت چین بامداد دوشنبه اعلام کرد: شمار قربانیان ویروس کرونای جدید در این کشور به ۲ هزار و ۵۹۲تن افزایش یافته است. 

منبع: چاینا دیلی
انتهای پیام/

خبرگزاری میزان: انتشار مطالب و اخبار تحلیلی سایر رسانه‌های داخلی و خارجی لزوماً به معنای تایید محتوای آن نیست و صرفاً جهت اطلاع کاربران از فضای رسانه‌ای منتشر می‌شود.

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: کرونا کرونا ویروس چین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، روزنامه اعتماد در گزارشی به موسسه خیریه میعاد مهرمهدوی که متعلق به امیرحسین رائفی‌پور، بردار علی‌اکبر رائفی‌پور است، پرداخته است.

در ادامه قسمتی از این گزارش را می‌خوانید؛

مریدان موسسه مصاف و در راس آنها، علی‌اکبر رائفی‌پور، یکی از پرچمداران دشمنی با قالیباف بودند و بخشی از مسوولیت درگیری در فضای مجازی با هواداران قالیباف را برعهده داشتند. آنها شرایطی ایجاد کرده‌اند که هر کسی از منابع مالی یا سایر مناسبات موسسه مصاف سوالی در فضای مجازی مطرح می‌کند، او را متهم به تطمیع شدن از سوی تیم قالیباف می‌کنند. شاید این همان خطی باشد برای ناامن کردن و ارعاب افرادی که قصد دارند این موسسه و مدیر آن را به چالش بکشند، پی گرفته می‌شود.او خود را داعیه‌دار شفافیت می‌داند و از همین‌رو پیش از انتخابات اخیر مجلس، اموال خود را منتشر کرده بود؛ او گفته که مستاجر است و هیچ پولی بابت سخنرانی‌هایش نمی‌گیرد و اگر هم کسی پولی به حساب موسسه واریز کند، ارتباطی به او ندارد! رائفی‌پور همچنین درباره محل درآمدش برای خرج زندگی نوشته «۶۰۰ میلیون تومان پول نزد یکی از دوستانم (آهنگری) دارم که هر ماه سود آن را محاسبه کرده و پرداخت می‌کند.» البته او حدود ۷ سال پیش گفته بود که خرج زندگی‌اش را از یک «مغازه عطاری» در «محله‌ای پایین شهر تهران یا خارج از تهران» کسب می‌کند؛ رائفی‌پور در توضیحات بیشتر گفته بود که «من سرمایه‌گذاری کرده‌ام و یکی از دوستانم آنجا کار می‌کند.» او هرگز توضیح نداده که موسسه مصاف با این حجم از فعالیت و واحدهایی که ذیل موسسه تشکیل شده، بودجه برای گرداندن موسسه را از کجا می‌آورد.

۲۷۲۱۹

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899233

دیگر خبرها

  • واردات قهوه ۷۵ درصد افزایش یافت
  • چوبه‌دار یا تکرار ماجرای هاشم آغاجری؛ کدامیک سهم توماج صالحی می‌شود؟ 
  • بیشترین میزان بارش‌ها با ۲۶ میلیمتر در فرخشهر
  • توضیحات رائفی‌پور درباره اموالش: مستاجرم!
  • رائفی پور: ۶۰۰ میلیون تومان پول به یکی از دوستانم داده ام، هر ماه سود آن را می دهد /مستاجرم
  • روزنامه اصولگرا: تعطیلی شنبه یا پنجشنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبه‌رو کرده
  • بارش بهاری و طراوت طبیعت
  • تعطیلی شنبه یا ۵ شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده است
  • تعطیلی شنبه یا ۵شنبه، کشور را با خطر فضای دوقطبی جدید روبرو کرده
  • بیشترین میزان بارش ها با ۱۳ میلیمتر در فرخشهر