Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-04-26@19:19:03 GMT

بابلی ها آمدند، دیگران نیایید!(عکس)

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۸۴۱۰

در بازی دیروز رایکا بابل و سپیدرود رشت که به سود میزبان به پایان رسید دهها هوادار بابلی در اطراف ورزشگاه حاضر بودند.

به گزارش "ورزش سه"، درحالی‌که 12 ساعت قبل از بازی اعلام شده بود که بازی دو تیم رایکا بابل و سپیدرود رشت به دلیل کرونا ویروس بدون تماشاگر برگزار خواهد شد، اما هواداران بابلی هر طور که بود، خود را به ورزشگاه رساندند و با نشستن بر روی سقف ساختمان‌های مجاور ورزشگاه و دیوار محوطه ورزشگاه، تیم خود را تنها نگذاشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

رایکا در انتهای جدول قرار دارند و اگر رایکا بتواند با رحمان رضایی در بازی‌های پیش رو نیز موفق شود، احتمالا باید شاهد حضور پرشورتر هواداران بابلی در ورزشگاه بود اگرچه ماندن در خانه با توجه به ویروس کرونا درحال حاضر مهمترین توصیه به هواداران فوتبال در ایران است.

 

 

 

دسته یک رایکا بابل

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: دسته یک رایکا بابل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۴۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن

به گزارش خبرگزاری صداوسیما؛ مرکز آذربایجان شرقی بر اساس اعلام باشگاه تراکتور علاقه‌مندان و تماشاگران می‌توانند از طریق لینک مستقیم https://ticket.tractor-club.com بلیت این بازی را تهیه کنند و هنگام ورود به ورزشگاه نیز باید کارت ملی به همراه داشته باشند.

دیدار ۲ تیم تراکتور تبریز و ذوب‌آهن از مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی از ساعت ۱۸:۳۰ روز جمعه هفتم اردیبهشت ماه در ورزشگاه یادگار امام تبریز برگزار می‌شود و بلیت فروشی الکترونیکی این دیدار تا ساعت ۱۶ روز بازی انجام می‌شود.

تراکتور سنگین‌ترین باخت تاریخ لیگ برتر خود را در هفته ۲۳ فصل جاری با نتیجه ۴ بر ۱ مقابل ذوب آهن تجربه کرد. پس از کناره گیری خمز از امروز حمید مطهری به طور موقت هدایت تراکتور را به عهده گرفته است.

 

دیگر خبرها

  • مهدی شیری: هواداران مقابل استقلال ورزشگاه را پر کنند
  • پورحمیدی: می‌بریم اما حالم بد است!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم
  • سرپل‌ذهاب آماده میزبانی باشکوه از زائران یادمان بازی‌دراز
  • کسب مدال طلای المپیاد کشوری ریاضی توسط دانش‌آموز بابلی
  • بلیت فروشی دیدار تیم‌های تراکتور و ذوب آهن
  • اتفاق تلخ در میلان: آتش زدن پیراهن زلاتان (عکس)
  • بلیت فروشی دیدار تیمهای تراکتور و ذوب آهن
  • ورزشگاه امام خمینی اراک در حال بازسازی/ حضور هواداران لغو می شود؟
  • 10 استادیومی که از آنها یک نام و هزار خاطره مانده!