Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از خوزستان ، سردار عباس یوسفی مدیر محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس، ضمن ابراز خرسندی از این گونه دیدارها که در واقع بهانه ایست برای تعاملات سازمانی و خدمت به مردم، خود گویای برکات این جلسات است .

سردار یوسفی ضمن ابراز نکاتی در جهت رشد تعاملات فضای رسانه ای بین تمامی بخش ها که نیاز اساسی امروز جامعه است ،خواستار نگاه های نو رسانه ای با ابزارهای جدید که در دسترس می باشد در جهت شکوفایی و اشنایی با اهداف والای انقلاب اسلامی شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سجاد بهمئی ضمن عرض تشکر از سردار یوسفی ابراز فرمودند سازمان بسیج رسانه خوزستان در راستای اهداف انقلاب اسلامی و خدماتی که در راستای تخصصی سازمانیست خدماتی به مردم عزیزمان ارائه داده است .

در همین راستا گزارشی از عملکرد سازمان بسیج رسانه خوزستان توسط مدیر بسیج رسانه خوزستان ارائه شد.

ریاست محترم بنیاد حفظ آثار و نشر ارزشهای دفاع مقدس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره تمامی شهدای عزیزمان اعلام فرمودند : ما باید از جوانان با نگاه پیشبَرنده کارها نگاه کنیم و برای آموزش این جوانان مؤمن و علاقه مند برنامه ریزی های طولانی مدت داشته باشیم . ما دفاع مقدس را

باید با ابزار نسل امروزی به جوانان نشان دهیم . غیرت و شرافت که امتداد دفاع مقدس تا کنون است، باعث شده این انقلاب اسلامی با صلابت در مقابل تمامی جهان استکبار ایستاده که خود گویای حق بودن امتداد راه شهداست .

ایشان در این جلسه از خلوص نیت و ارادت سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی یاد کردند و ایشان را الگویی برای نسل جوان و پویای انقلاب اسلامی دانستند و فرمودند : شهادت سردار سلیمانی خود نشانه حق بودن راه ماست و ما این راه را با تمام توان در حرکت هستیم و ان اشا الله

این راه که سعادت ما در آن است شاهد طلوع احقاق حق درجهان خواهد بود .

در پایان جلسه مصوب شد ان شالله تفاهم نامه ای بین دو سازمان در راستای اهداف سازمانی تصویب شود .

در پایان جلسه با ذکر صلوات و قرائت فاتحه برای شهدای عزیزمان جلسه به اتمام رسید.

46

کد خبر 1356417

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان خوزستان بسیج رسانه خوزستان انقلاب اسلامی دفاع مقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۶۰۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، نشست تخصصی گردشگری مقاومت خوزستان و معرفی آن در سراسر کشور باحضور مسئولان کشوری و استانی در اهواز برگزار شد.

علی اصغر شالبافان، معاون گردشگری وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی در این نشست گفت: ظرفیت‌های گردشگری مقاومت استان خوزستان و راهکار‌های تولید محصولات این نوع گردشگری در این نشست مورد بررسی قرار گرفت.


وی افزود: در این نشست همچنین شبکه سازی بین ذینفعان و نحوه پیگیری راهکار‌های گردشگری مقاومت و گسترش آن بررسی شد.


سردار میرعبدالرضا حاجتی، مدیر کل حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس خوزستان گفت: امیدواریم بتوانیم علاوه بر اعزام گردشگری از استان خوزستان به استان‌های همجوار و کشور‌های همسایه ازجمله لبنان و سوریه که در آنها جنگ اتفاق افتاد، گردشگران داخلی و خارجی پذیرش کنیم.


وی افزود: تلاش داریم در حوزه دفاع مقدس و به ویژه گردشگری مقاومت، گام‌های موثر و خوبی برداریم.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • برگزاری ششمین نشست تخصصی گردشگری مقاومت در اهواز+فیلم
  • ۱۵۰۰ واحد مسکونی ویژه محرومان مشهد در حال ساخت است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • دیدار مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران با فرزند شهید مبارزی
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی شهدا است
  • برای شناخت شهدا باید سرگذشت پژوهی کنیم
  • طعنه سردار سلیمانی به کشورهای منطقه /هیچ پرنده خارجی نمی‌تواند از آسمان ایران عبور کند
  • گردشگری مقاومت یکی از راه‌های معرفی و نگه‌داشت یاد شهداست
  • مهلت ارسال آثار برای جشنواره ملی فانوس تا ۱۵ خرداد
  • مشارکت باانگیزه کارگران، دفاع مقدس از عزت ملی