Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی نهم نوشت: ، این مجلس منتخب از ۷ خرداد سال ۹۹ مجلس همه ایران است؛ منتخبین آن هم با هر سلیقه ای نماینده همه مردم حوزه انتخابیه هستند. ۰۴ اسفند ۱۳۹۸ - ۲۲:۴۸ سیاسی سیاست ایران نظرات - اخبار سیاسی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم، مهردار بذرپاش نوشت؛ انتخابات تمام شد، با همه خوب و بدش به پایان رسید، با همه دلخوریها و خوشحالیها به سرانجام رسید، کشوری که یک روز انتخاباتش به تعویق نمی افتد یعنی یک کشور قوی است، از امروز دوران رفاقتها برای ساختن ایران باید آغاز شود، این مجلس منتخب از 7 خرداد سال 99 مجلس همه ایران است؛ منتخبین آن هم با هر سلیقه ای نماینده همه مردم حوزه انتخابیه هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بعد ها راجع به نرخ مشارکت هم صحبت می کنیم ولی فعلاً :
 
1-به کار واداشتن این دولت و دستگاههای اجرایی وظیفه این مجلس از زمان تشکیل آن است.
 
2-حفظ انسجام در میان منتخبین برای خدمت به مردم جز ضرورتها است و خدای ناکرده قدرت طلبی های مضر در انتخابات هیئت رئیسه و کمیسیونها مجلس را فشل و آبروی جبهه انقلاب را خواهد برد.
 
3- اعتماد مردم چونان سرمایه ارزشمندی  است که باید قدر آن را دانست و آن را پشتوانه ساختن ایران عزیز کرد.یک روز را هم برای خدمت از دست دادن خسران است؛ پس از هم اکنون تشکیل جلسات کارشناسی و تصمیم سازی مقدمات حضور در مجلس را فراهم نمائید و گرنه چند ماه اول مجلس هم به بطالت و سر درگمی خواهد گذشت.
 
4-در گام دوم انقلاب به فرموده رهبری عزیز و جریان جوانسازی سیستم مدیریت کشور به حول و قوه الهی جوانهای متخصص خوبی فرصت حضور در مجلس را پیدا کردند.کار دقیق و عالمانه و تحول گرایانه زمینه را برای اصلاحات اساسی برای مردمی سازی و جوان سازی حکمرانی کشور از طرف جوانان خوب و انقلابی صورت خواهد گرفت؛این توقع از این عزیزان می رود.
 
5-مرکز پژوهشهای مجلس، محل ارتباط با همه کارشناسان و متخصصان کشور است؛ این مرکز می تواند منشا تحول در مجلس آتی باشد.

6-مجلس شفاف،مجلس گام دومی است؛ شفافیت در عملکرد مجلس و آرا و اقدامات، یکی از خواسته های رأی دهندگان بوده است و این می تواند به افزایش اعتماد عمومی به نهاد قانونگذاری بیانجامد.
 
7-بسیاری خوبان به دلیل محدودیت در انتخاب از راهیابی بازماندند حتما می بایست با ایشان در تماس بود و نظرات و ایده ها و طرحهای آنان را اخذ و بهره برد.این همه رویش های بویژه جوان انقلاب آماده خدمت با هزاران ایده و نظر را مشاوران امین خود قلمداد کنید و دستشان را به گرمی بفشارید برای ایرانی سربلند ان شاءالله

انتهای پیام/

R1361/P/S1,1412/CT12

منبع: تسنیم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۴۸۹۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اداره کل روابط عمومی استانداری هرمزگان، مهدی دوستی استاندار هرمزگان صبح امروز با همراهی احمد مرادی محمد آشوری تازیانی و فاطمه جراره نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی با حضور در روستای خورگو از توابع بخش مرکزی بندرعباس، عملیات اجرایی پروژه احداث پل این روستا را کلنگ زنی کرد.

استاندار هرمزگان ارائه خدمات مناسب و توسعه متوازن تمام مناطق کشور را برنامه مهم دولت برشمرد و گفت: یکی از سیاست‌های اصلی ما در حوزه محورهای مواصلاتی کاهش نقاط حادثه خیز و رفع این معضل اساسی است که برنامه ریزی برای اصلاح آن‌ها انجام گرفته و این مسیر نیز جز برنامه‌ی اصلاحی می‌باشد.

دوستی بالندگی کشور را برکت خون شهدا دانست و افزود: مردم شهید پرور منطقه خورگو بالغ بر ۳۰ شهید تقدیم نظام و انقلاب کرده‌اند و ایمن شدن تردد مردم و تأمین آرامش خاطرشان وظیفه دولت است که امروز با آغاز احداث این پل و تأمین مالی که به صورت مداوم انجام می‌شود گامی در مسیر تحقق خواسته عمومی مردم برداشته شد.

وی تصریح کرد: در خصوص سایر مطالبات مردم از جمله بهسازی مسیر ۲۶ کیلومتری، پس از برآورد بودجه توسط اداره کل راهداری برنامه ریزی لازم را خواهیم داشت.

نماینده عالی دولت در هرمزگان با قدردانی از تلاش‌های نمایندگان استان در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: تعامل و همکاری خوب میان مسئولان استانی و نمایندگان استان در مجلس فرصت مغتنمی برای پیگیری و تحقق اولویت‌های استان در راستای توسعه است.

گفتنی است این پروژه بناست با اعتباری بالغ بر ۹۰ میلیارد تومان در مدت زمان ۱۸ ماه احداث و به مردم تقدیم شود.

کد خبر 6089122

دیگر خبرها

  • امام جمعه اردبیل به بذرپاش: خودت را در این پروژه بدنام نکن /امام جمعه تبریز: دولت و مجلس برای معیشت کارگران توان مضاعف بگذارند
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • ایران تنها کشوری است که با تمام قدرت علیه اسرائیل ایستاده است
  • ببینید | محاصره بذرپاش در میان مردم تبریز؛ اعتراضات به وزیر راه بالا گرفت
  • سربازان همچنان در انتظار صدور بخشنامه برای جذب سرباز معلم
  • عزم جدی دولت برای ساختن ایلام قوی
  • وقتی دولت و بذرپاش ابلاغیه رهبری را دور می‎زنند
  • چگونه دوران "سربازی" را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • چگونه دوران سربازی را به سوابق بیمه تبدیل کنیم؟
  • تبلیغات دور دوم انتخابات مجلس از ۱۳ اردیبهشت آغاز می‌شود