Web Analytics Made Easy - Statcounter

عزیز اله شهبازی روز دوشنبه در پیام تبریک خود آورده است: در آغاز پنجمین دهه از طلوع خورشید پر فروغ انقلاب اسلامی در ایران هستیم و این راه پر فراز و نشیب با لطف خدای متعال، زعامت مقام معظم رهبری، مجاهدت سربازان اسلام و انقلاب اسلامی، مرزبانان فرهنگی و حمایت و همراهی و پشتیبانی ملت شریف ایران طی شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار البرز درادامه پیام خود تاکید داشته، اکنون این ملّت در عرصه‌های مختلف، با عزت و سربلندی بر قله‌های افتخار ایستاده اند و در مسیر تحقق آرمان‌های امام راحل (ره) و رهبر گرانقدر انقلاب اسلامی و تحقق گام دوم انقلاب اسلامی حرکت می‌کنند.

بنابر پیام تبریک استاندار البرز در ۲ اسفند ماه ۱۳۹۸ با خلق حماسه ی حضور مردم فهیم و سرافراز البرز در انتخابات یازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، به روز ماندگاری دیگر در تاریخ این دیار تبدیل شد .
البرزی های سرافراز و حماسه ساز در این روز با لبیک به ندای مقام معظم رهبری با انتخاب نماینده خود در مجلس شورای اسلامی گامی محکم و استوار در تعیین سرنوشت شان برداشتند.
ضمن شکرگزاری بر درگاه حضرت دوست، حال که سرمایه اعتماد مردم که به حق یک امانت الهی است بر عهده ی جناب تان قرار گرفته است، ضمن تبریک صمیمانه، از خداوند متعال سلامتی و توفیق روز افزون شما را مسالت می نمایم.

در یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی استان البرز " مهدی عسگری " از حوزه انتخابیه کرج شامل شهرستان های کرج ، اشتهارد و فردیس، " علی حدادی" از حوزه انتخابیه ساوجبلاغ شامل شهرستان های ساوجبلاغ ، نظرآباد و طالقان به مجلس یازدهم راه یافتند.

برچسب‌ها انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز

منبع: ایرنا

کلیدواژه: انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز انتخابات مجلس شورای اسلامی مشارکت سیاسی استان البرز مجلس شورای اسلامی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۸۶۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس

وزیر کشور گفت: کشور آماده برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی است و به‌زودی ۴۵ منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از مشهد، احمد وحیدی در حاشیه سفر خود به مشهد در جمع خبرنگاران گفت: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه فراهم شده است.

وی افزود: همه مقدمات برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در 22 حوزه هدف آماده شده است و  به ‌زودی 45 منتخب جدید مجلس مشخص خواهند شد.

وزیر کشور گفت: این مرحله از انتخابات مجلس شورای اسلامی در 8 حوزه به صورت تمام الکترونیک برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/282

دیگر خبرها

  • ما نیازمند معلمان تراز انقلاب هستیم
  • مردم در دور دوم انتخابات به افراد «توانمند» و «تحول‌گرا» رأی دهند
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم دوازدهمین دوره انتخابات مجلس
  • آمادگی کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس
  • مساجد البرز به پرچم فلسطین مزین می‌شوند
  • تلاش های اصحاب رسانه در برگزاری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری قابل تقدیر است
  • اعلام جزییات برگزاری دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی در کرمانشاه
  • انتخابات دور دوم مجلس شورای اسلامی در ۱۵ استان برگزار می‌شود
  • انتقاد نماینده ولی فقیه از دخالت نمایندگان مجلس در انتصابات
  • دور خیز احزاب برای مرحله دوم انتخابات مجلس