Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از مرکز خبر حوزه، آیت الله العظمی جعفر سبحانی در دیدار حجت الاسلام شاهرخی، نماینده ولی فقیه در استان لرستان، با بیان اینکه لرستان، استانی ولایت مدار و محب اهل بیت (ع) است، گفت: دفاع از حریم اهل بیت (ع) از خصوصیات و ویژگی‌های بارز مردم این دیار است.

وی با بیان اینکه نیاز است روحانیون لرستانی که در قم مشغول به تحصیل هستند و از جهت علم و اخلاق به مراتبی رسیده‌اند به لرستان هجرت کنند، افزود: هجرت و تبلیغ روحانیون برجسته موجب تعمیق و تقویت باورهای دینی و فرهنگی در بین مردم استان‌ها بویژه جوانان آن دیار خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاد سطوح عالی حوزه با اشاره به تخصصی شدن دروس و رشته‌های حوزه‌های علمیه خاطر نشان کرد: امید می‌رود در این خصوص نیز تدابیر لازم اندیشیده شود تا زمینه حضور مبلغان دینی فرهیخته و متخصص در استان فراهم شود.

وی با بیان اینکه یکی از وظایف و رسالت‌های خطیر نمایندگان ولی فقیه در استان‌ها رسیدگی به مشکلات مردم و رساندن این مشکلات به سازمان‌ها و مدیران مسئول است، گفت: نمایندگان ولی فقیه و ائمه جمعه باید در این خصوص اهتمام ویژه داشته باشند و در حل مشکلات مردم با سعه صدر رسالت خود را انجام دهند.

تمام همت خود را برای رفع مشکلات مردم لرستان به کار خواهیم گرفت

در ابتدای این دیدار نماینده ولی فقیه در استان لرستان، گزارشی از وضعیت دینی، فرهنگی، اجتماعی و همچنین حوزه‌های علمیه خواهران و برادران لرستان ارائه کرد.

حجت الاسلام شاهرخی با اشاره به اینکه مردم استان لرستان مردمی ولایتمدار و همیشه حاضر در صحنه هستند، گفت: پیشینه پرافتخار و درخشان عالمان دینی و روحانیت این استان در دفاع از ارزش‌های والای اسلامی و انقلابی بر کسی پوشیده نیست.

وی با اشاره به اینکه مردم مؤمن و ولایی استان لرستان در دوران انقلاب و ۸ سال دفاع مقدس شهدای بسیاری را تقدیم نموده‌اند، افزود: مردم این استان شایسته خدمت هستند و تمام همت خود را برای رفع مشکلات این استان به کار خواهیم گرفت.

نماینده ولی فقیه در استان لرستان بر رویش جوانان مؤمن، انقلابی، معنویت گرا، اخلاق مدار و عدالت خواه در این استان به عنوان مدافعین مطمئن از کیان اسلام و انقلاب اسلامی تاکید کرد.

کد خبر 4861700

منبع: مهر

کلیدواژه: لرستان قم مراجع تقلید قم آیت الله جعفر سبحانی انتخابات 98 انتخابات مجلس شورای اسلامی ویروس کرونا مجلس شورای اسلامی ایلام بارش برف بوشهر تعطیلی مدارس شهرکرد قزوین گرگان شیراز بیرجند کرونا ولی فقیه در استان استان لرستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۱۵۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است

سردار نعمت الله باقری عصر سه‌شنبه در آیین معارفه استاندار لرستان با اشاره به اینکه اقدامات براساس ظرفیت‌های این استان رخ نداده و سپاه آماده همکاری با دولت است، اظهار داشت: تنها در حوزه آبرسانی در قالب قرارگاه امام حسن مجتبی ۴۲۵ میلیارد تومان طرح در دست اقدام بوده و ۷۰ درصد آن عملیاتی شده است.

وی افزود: ۱۸ میلیارد تومان در حوزه کشاورزی قرارداد صورت گرفته است، همچنین در مرحله دوم آبرسانی ۹۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و بیش از ۶ هزار و ۸۰۰ میلیارد تومان تفاهم نامه امضا شده و امیدواریم به سرانجام برسد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان تاکید کرد: ظرفیت‌های عظیمی در حوزه نیروی انسانی، منابع طبیعی و همچنین صنایع دست نخورده باقی مانده، اما به اندازه ظرفیت‌ها اقدام نشده است.

سردار باقری بیان کرد: برای استفاده از استعداد‌های موجود در لرستان باید ظرفیت‌های دولت پای کار بیاید، در غیر اینصورت شاهد تغییر نماینده دیگر از دولت در این استان خواهیم بود و برای آبادانی لرستان تمام قد ایستاده‌ایم و تلاش خواهیم کرد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود به عملیات وعده صادق اشاره و ادامه داد: رژیمی که فکر می‌کرد ارتش قدرتمندی دارد، اما قدرت پوشالی داشت به فرمان مقام معظم رهبری به دست نیرو‌های سپاه درهم شکسته شد.

فرمانده سپاه حضرت ابوالفضل علیه السلام لرستان افزود: رژیم صهیونسیتی با استفاده از ظرفیت‌های عظیمی که داشت و انتظار می‌رفت از شکست جلوگیری کند، اما موفق نبودند و ندای لبیک یا خامنه‌ای سر داده شد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • تقویت معرفت و باور دینی کلید حل مشکلات فرهنگی
  • لزوم توجه به باورهای فرهنگی جامعه
  • تسهیل امر مسکن و مشارکت مردم در این حوزه بسیار مهم است
  • تقویت ارتباط صنعت و دانشگاه مشکلات اقتصادی را حل می‌کند
  • آیت‌الله العظمی دوزدوزانی تبریزی: روحانیت فقط به عبا و عمامه نیست/ اشتباه عالِم مانند اشتباه فرد عادی نیست، عده‌ای را منحرف می کند/ روحانی واقعی برای تربیت دینی و انسانی باید تلاش و تبلیغ کند‌
  • زمینه توسعه فرهنگ کتابخوانی در کردستان مهیا است
  • برای حل مشکلات لرستان، تمام‌قد در کنار دولت ایستاده‌ایم
  • سپاه برای برطرف کردن مشکلات لرستان در کنار دولت ایستاده است
  • تقوا و خلوص نیست، شاه کلید موفقیت در مدیریت
  • تأمین آب استان اصفهان نخستین مطالبه مردم و علما است