Web Analytics Made Easy - Statcounter

 محمد فرید لطیفی روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار بحران ایرنا درباره آخرین اقدامات صورت‌ گرفته در رابطه با دو زلزله ۵.۷ و ۵.۹ ریشتری روز گذشته در استان آذربایجان غربی افزود: این دو زمین لرزه ۹۰ نفر مصدوم برجای گذاشته که از این تعداد ۱۰ نفر بستری هستند و مابقی از مراکز درمانی و بیمارستانی مرخص شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی ادامه داد: با توجه به شرایط خاص مردم زلزله زده و سرما و برودت هوا پیش بینی شده بود که پنج هزار دستگاه چادر امدادی برای اسکان اضطراری در بین زلزله زدگان توزیع شود که این مهم به دلیل کوهستانی و صعب العبور بودن برخی از روستاها به سختی در حال انجام است.

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران کشور اضافه کرد: هم اکنون نیروهای امدادرسان هلال احمر، اورژانس ۱۱۵، پلیس مرزبانی و سایر دستگاه های دخیل در امر مدیریت بحران و سوانح در حال خدمات رسانی به مردم زلزله زده استان آذربایجان غربی هستند و تا رفع  کامل مشکلات مردم زلزله زده در کنار آنان خواهند بود.

به گزارش ایرنا علاوه بر ده‌ها زمین‌لرزه با شدت کم و متوسط، مناطق مرزی خوی طی روز گذشته دو بار با زمین‌لرزه نسبتا شدید لرزید که این امر موجب مصدومیت ۹۰ نفر و بستری شدن ۱۰ نفر از آنان، تلف شدن صدها راس دام روستاییان و تخریب ۱۰ تا ۱۰۰ درصدی منازل در حداقل هشت روستای این منطقه شد.

مسوولان و مردم زلزله‌زده خوی در روز گذشته دردی مشترک داشتند و دو زلزله ساعت ۹:۲۲ و ۱۹:۳۰ به جلوه‌های زیبایی از همدردی مسوولان با مردم مناطق قطور و زرآباد این شهرستان تبدیل شد تا دشواری‌های زلزله و سرمای هوا راحت‌تر تحمل شود.  

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا آذربایجان غربی خدمات رسانی به مردم زلزله زیبایی هلال احمر انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۴۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، مرتضی صفری در حاشیه بازدید از خانه انصاری ارومیه اظهار کرد: مرمت این بنای تاریخی در چند فصل انجام می‌شود و در این فصل مرمت و به‌سازی سازه‌ای بنا، حذف الحاقات نامتجانس و آسیب‌رسان و ساماندهی و اجرای تاسیسات برقی و مکانیکی انجام می‌شود.   مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی آذربایجان غربی انجام مرمت‌های معماری اعم از نازک‌کاری و اجرای کف‌سازی متناسب، بازسازی بخش‌های تخریب شده بنا مطابق الگوی تاریخی، ساماندهی و محوطه‌سازی بنا و نیز اجرای دیوار محوطه حیاط ضلع جنوبی جزو اقداماتی مرمتی این بنا هستند.   او گفت: هزینه مرمت در نظر گرفته شده در این فصل از مرمت بالغ بر بیست میلیارد ریال است.

دیگر خبرها

  • انتظارات ایلام از سازمان مدیریت بحران
  • اختصاص ۱۸ هزار میلیارد ریال برای اصلاح مسیل و شبکه آب ایلام
  • بنیاد مسکن انقلاب اسلامی در حل مشکلات مردمی، پیشتاز باشد
  • پس‌لرزه ۶.۱ ریشتری در تایوان خسارت به‌ جا گذاشت
  • فرونشست زمین در میدان امام حسین(ع) یزد با بارش‌های اخیر
  • زلزله کوهبنان کرمان را لرزاند
  • خانه انصاری ارومیه مرمت می‌شود
  • زلزله مرزن آباد مازندران خسارتی نداشت
  • چگونه خسارات سیل را کاهش دهیم؟
  • ده‌ها زلزله و پس‌لرزه تایوان را لرزاندند