Web Analytics Made Easy - Statcounter

مصطفی رجبی مشهدی معاون راهبری شبکه برق کشور در گفت‌وگو با  خبرنگار اقتصاد و انرژی گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان، با اشاره به آخرین وضعیت شبکه برق استان آذربایجان غربی گفت: واحد‌های عملیاتی وزارت نیرو از ابتدای وقوع زلزله ۵.۷ ریشتری در استان آذربایجان‌غربی با حضور در محل به کنترل وضعیت شبکه آب و برق در مناطق زلزله‌زده پرداختند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او ادامه داد: در حال حاضر شهر‌های سلماس و قطور مشکل برقشان برطرف شده است، ولی متأسفانه تعدادی از روستاها بی برق هستند که امیدواریم اگر مشکل خاصی در شبکه و یا زیر ساخت وجود نداشته باشد، تا آخر وقت امروز برق این روستاها وصل خواهد شد.

بیشتر بخوانید:علت قطعی برق امشب پل طبیعت چه بود؟/پیگیری رفع مشکل برقرسانی

معاون راهبری شبکه برق کشور از آمادگی تأمین برق برای مکان‌های درنظرگرفته شده اسکان موقت در منطقه خبر داد و اظهار کرد: در صورت برپایی اسکان موقت، تأمین برق محل‌های مذکور انجام می‌شود، در حال حاضر هم تیم‌های عملیاتی به حالت آماده باش در منطقه حضور دارند.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: وزارت نیرو برق رسانی قطع برق زلزله آذربایجان شبکه برق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۴۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 

ایسنا/آذربایجان شرقی رئیس بنیاد مسکن انقلاب اسلامی گفت: برای متقاضیانی که در شهرها بخصوص شهرهای بزرگ زمین تخصیص نیابد، می‌توانند در روستاهای حریم شهرها زمین دریافت کنند.

غلامرضا صالحی در جلسه شورای معاونان بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان افزود: متقاضیان زمین در روستاهای شهرها که واحد صلاحیت دریافت نهضت ملی مسکن هستند، می‌توانند از روستاهای حاشیه شهرها زمین دریافت کرده و مسکن ویلایی بسازند.

وی با تاکید بر اینکه بانک زمین روستاها باید افزایش یابد گفت: در شرایط فعلی که دولت زمینه الحاق زمین را فراهم کرده، باید زمین مورد نیاز ساخت مسکن برای افراد بی سرپناه و فاقد مسکن تامین شده و برای آنها مسکن مقاوم ساخته شود.

وی گفت: با توجه به اینکه وزارت راه و شهرسازی تعامل خوبی در این زمینه دارد، بنابراین استان‌هایی که عملکرد مناسبی در واگذاری زمین مسکن محرومین ندارند، مشکلات را احصا کنند تا از وزیر راه و شهرسازی دستورات لازم را دریافت کنیم.

صالحی با بیان اینکه بخشی از مشکلات استان‌ها در حال حل و قوانین دست و پا گیر در حال اصلاح است، افزود: شعبه‌های بنیاد مسکن در شهرستان‌ها با حل مشکل سازمانی تقویت خواهد شد تا کار مسکن‌دار کردن مردم را با جدیت پیش ببریم.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی نیز در این جلسه گفت: اگر اعتبار لازم فراهم شود، سالانه طرح‌ هادی ۲۰۰ روستا در آذربایجان شرقی بازنگری خواهد شد.

به گزارش ایسنا، به نقل از روابط عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی آذربایجان شرقی، سروری افزود: سهمیه مقاوم سازی مساکن روستایی استان امسال ۲۰ هزار واحد است که ۱۲ هزار سهمیه جدید و هشت هزار از محل متمم سهمیه سال قبل است که برای هرکدام ۳۵۰ میلیون تومان تسهیلات با ۵ درصد کارمزد پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • مشکل آذربایجان شرقی در تأمین اتوبوس و حمل و نقل عمومی
  • تشکیلات‌، شبکه‌ و جریان‌‍سازی ۳ اصل مهم در دانشگاه‌های آذربایجان غربی
  • حل مشکل آب‌شرب روستاهای سیل‌زده در منطقه بلوچستان
  • تجلیل از فعالان و سفیران سلامت دانش آموزی آذربایجان غربی
  • ۲۶۱ هکتار از مزارع آذربایجان غربی علیه بیماری زنگ زرد غلات سم پاشی شد
  • رفع اتفاقات شبکه آبرسانی روستاهای شهرستان خوی
  • معرفی رییس جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان پلدشت
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • آمریکا: عادی‌سازی روابط مشروط به تغییر رفتار طالبان است
  • سهم اصفهان از حقابه زاینده‌رود؛ تقریباً صفر/ بارگذاری بیش از اندازه آب در سد زاینده‌رود مشکل‌ساز می‌شود