Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:10:30 GMT

احتمال تغییر شهردار همدان در دستور کار شورا

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۱۹۵۴۶

احتمال تغییر شهردار همدان در دستور کار شورا

هر چند شورانشینان از شهردار همدان به دلیل نداشتن هماهنگی مبنی بر حضور در انتخابات آزاد فدراسیون فوتبال گلایه مند و دست به انتقاد زدند اما برخی از آنها بی تمایل برای خروج او از کابینه شهرداری نیستند.

این روزها هر چند بین شورا و مدیریت شهری بارها شاهد آشکار شدن اختلاف ها و همسو نبودن در برخی تصمیم گیری ها هستیم اما برخی اعضای شورا بی تمایل به تغییر در راس مدیریت شهری نیستند و راه را برای تحقق این امر باز می گذارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انتقادهای گاه و بیگاه در صحن علنی شورای اسلامی شهر همدان از عملکرد بخش های مختلف مدیریت شهری بیش از گذشته به میزان اختلاف ها دامن می زند.

در این بین اگرچه صوفی نزد عده ای به عنوان شهردار جهادی شناخته می شود اما برخی اعضای شورای اسلامی شهر همدان عملکرد وی را بارها به چالش کشیده اند.

اعتراض ها بر نبود هماهنگی صوفی جهت شرکت در انتخابات فدراسیون فوتبال اگرچه بهانه ای بیش متصور نمی شود اما مسیری هموار برای منتقدانش در شورا است تا بتوانند بدون دردسر و حاشیه او را از راس مدیریت شهری کنار بزنند.

همین مساله سبب شد تا حامیان شهردار همدان در شورا به منتقدانش عنوان کنند که اگر درصدد کنار زدن وی هستند، به او کمک کنند تا در انتخابات فدراسیون پیروز شود.

یکی از اعضای شورای شهر همدان نیز در اظهار نظری جالب عنوان داشت که منتقدان برای رهایی از شهردار، با رای دهندگان مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال رایزنی کنند تا به نفع او رای بدهند.

صوفی جزو نامزدهای جدی ریاست فدراسیون فوتبال به شمار می رود هر چند شانس او را برای پیروزی در این ماراتن سرنوشت ساز، کم رنگ می نماید.

صوفی اگرچه نسبت به سایر نامزدها، آنطور که باید در پایتخت مطرح نیست اما سال ها در رشته فوتبال با سمت های مختلف ورود یافته و به عنوان عضو کمیته توسعه فدارسیون، همواره حضوری پررنگ در نشست ها داشته است.

با این وجود اگر او بتواند در ماراتن انتخابات فدراسیون فوتبال به آرزوی دیرینه خود به عنوان رییس فدراسیون دست یابد، عطای مدیریت شهری همدان را به لقایش خواهد بخشید.

اما بی تردید شکست در انتخابات هر نوع امکان تغییر سرنوشت او در مدیریت شهری همدان را محتمل خواهد ساخت.

ابراهیم مولوی، علی رحیمی فر و حمید بادامی نجات سه عضو شورای اسلامی شهر همدان از حامیان اصلی صوفی برای رسیدن به کرسی ریاست فدراسیون فوتبال هستند.

آنان معتقدند که شهردار فعلی همدان توانایی لازم برای ریاست فوتبال به عنوان یکی از مهمترین فدارسیون های ورزشی کشور را دارد و این جسارت او به عنوان یک همدانی برای حضور در انتخابات و در بین افراد سرشناس دیگر قابل تقدیر است.

مجمع فدراسیون فوتبال ۷۷ نفر است که ۶ نامزد ۱۰ امضا گرفتند و این یعنی هر کدام فعلا ۱۰ رای دارند و باید برای جلب و جذب ۱۷ رای دیگر تلاش کنند.

با توجه به اینکه احتمال حذف برخی از رقیبان انتخاباتی صوفی به دلیل بازنشستگی و یا نداشتن ۱۰ سال مدیریت ورزشی در مرحله دوم تایید صلاحیت‌ها وجود دارد، صوفی را می توان از بخت های رسیدن به این صندلی مهم برشمرد.

بیست و پنجم اسفندماه جاری مجمع انتخابات فدراسیون فوتبال در تهران برگزار می شود و باید دید سرنوشت شهردار همدان که حالا با حضور در این ماراتن انتخاباتی گره خورده، در نهایت چه خواهد شد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا بازنشستگی حضور در انتخابات شهرداری عضو شورای اسلامی شهر فدراسیون فوتبال انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی انتخابات فدراسیون فوتبال شهردار همدان مدیریت شهری شهر همدان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۱۹۵۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی

در نامه کیومرث هاشمی خطاب به رئیس فدراسیون فوتبال آمده است: همانطور که مطلع هستید موضوع امکان حضور بانوان محترم علاقه‌مند فوتبال در ورزشگاه‌های کشور در شرایطی مورد موافقت مراجع تصمیم‌گیرنده قرار گرفت که فدراسیون فوتبال به عنوان متولی فوتبال کشور و همچنین باشگاه‌های حرفه‌ای فوتبال در جهت بهبود زیرساخت‌ها، ساماندهی هر چه بهتر هواداران زن و مرد و همچنین ارتقای جو اخلاقی و فرهنگی حاکم بر استادیوم‌های فوتبال تلاش کنند که متأسفانه نه تنها شاهد بهبود شرایط فرهنگی حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال نیستیم، بلکه شاهد بروز و ظهور صحنه‌ها و اتفاقاتی هستیم که هرگز در شأن هواداران ایرانی نبوده و متأسفانه رفتار برخی هوادارنما‌ها زمینه ایجاد خدشه بر منزلت و کرامت زن ایرانی را نیز فراهم نموده است که رصد و کنترل این افراد معدود وظیفه باشگاه‌هاست.

معتقدم بروز این نوع حوادث، ناشی از فقدان برنامه جامع فرهنگی برای بهبود جو حاکم بر ورزشگاه‌های فوتبال و همچنین ناشی از کم‌توجهی برخی باشگاه‌های فرهنگی ورزشی فوتبال کشور است که متأسفانه لفظ «فرهنگی» را به عاریه یدک کشیده و فاقد اهتمام لازم برای ساماندهی هواداران خود هستند. بر همین اساس باید تأکید نمایم مشاهده این نوع اتفاقات که دل مردم علاقمند به ورزش کشور را نیز به درد آورده، به هیچ عنوان برای مجموعه ورزش کشور قابل قبول نبوده و همانطور که بار‌ها تأکید نموده‌ام؛ «ورزش بدون ارزش برای نظام جمهوری اسلامی ایران فاقد اعتبار است.

در همین راستا شایسته است با استفاده از ظرفیت قانونی در فدراسیون فوتبال، محرومیت خاطیان و همچنین ارسال گزارش آسیب‌شناسی با محوریت بررسی علل وقوع حوادث اینچنینی ظرف یک هفته، تدابیر لازم جهت ساماندهی دائمی هواداران با رویکرد قبول مسئولیت از سوی باشگاه‌ها پیش‌بینی شده و مراتب برنامه‌ریزی‌های عملیاتی در اسرع وقت به این وزارتخانه منعکس شود. 

بدیهی است معاونت قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان، تحقق این مأموریت مهم را تا اخذ نتایج ملموس با جدیت هر چه تمامتر پیگیری خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • ارائه گزارش عملکرد مدیریت شهری شیراز در سال ۱۴۰۲
  • خط و نشان فدراسیون فوتبال برای باشگاه‌ها/ احتمال تعویق لیگ آینده
  • احتمال تعوق مسابقات فصل آینده لیگ برتر فوتبال
  • دستور تاج به ارکان قضایی برای هفته‌های پایانی
  • نشست اضطراری معاون وزیر با تاج درباره زنان تماشاگر
  • واکنش فدراسیون فوتبال به دستور وزیر ورزش؛نشست کارگروه آسیب‌شناسی فرهنگی ورزشگاه‌ها برگزار می‌شود
  • اخطار جدی و دستور وزیر به تاج درباره زنان تماشاگر
  • دستور وزیر ورزش به تاج: به کرامت بانوان خدشه وارد شده؛ رسیدگی کنید
  • دستور وزیر ورزش به تاج برای ارائه گزارش تخلفات در ورزشگاه آزادی
  • شهردار تهران: اتصال بزرگراه یادگار امام به بروجردی و آزاد راه ساوه