Web Analytics Made Easy - Statcounter

عبدالامیرنیرومند در پی شایعه کاهش خرید شیر توسط کارخانجات تولید لبنیات به دلیل کرونا ویروس در گفت و گو با خبرنگار ایرنا بیان کرد: سازمان جهاد کشاورزی استان روند خرید و تولید کارخانجات لبنیاتی را روزانه رصد می‌کند و هیچگونه کاهش خرید شیر از سوی این شرکت‌ها در خوزستان رخ نداده است.

وی گفت: تاکنون هیچ مشکلی از نظر میزان خرید و فروش شیر و محصولات لبنیاتی در کارخانجات لبنی خوزستان مشاهده نشده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی خوزستان ادامه داد: شاید در میزان فروش محصولات لبنی در بازار از سوی مردم شاهد کاهش خرید به دلیل انتشار برخی مطالب در خصوص کرونا ویروس باشیم که باید در این مورد نیز مردم از منابع خبری موثق ،اطلاعات را کسب کنند.

در فضای مجازی مطالب و شایعاتی در خصوص کاهش خرید شیر از سوی شرکت های تولید محصولات لبنی به دلیل ویروس کرونا منتشر شده است که سازمان جهاد کشاورزی خوزستان این مورد را تکذیب کرد.

برچسب‌ها وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا پروندهٔ خبری کرونا در ایران؛ آخرین اخبار و گزارش‌ها

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا وزارت جهاد کشاورزی ویروس کرونا جهاد کشاورزی کاهش خرید خرید شیر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۵۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟

مسعود اسدی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: به بیش از ۱۰۰ هزار هکتار از گندمزارهای آماده برداشت استان تا ۵۰ درصد خسارت وارد شده و در خوشبینانه ترین حالت ۲۰۰ هزار تن از گندم‌های آماده برداشت از دست رفته است.

وی ادامه داد: علاوه بر خسارات به مزارع گندم، به تأسیسات، باغات، گلخانه‌ها و دامداری‌های بسیاری از کشاورزان خسارت جدی وارد شده است.

وی گفت: امیدواریم سازمان جهاد کشاورزی به فوریت خسارات را به دقت برآورد و اعلام کند.

رئیس انجمن صنفی کشاورزان خوزستان گفت: همچنین انتظار داریم صندوق بیمه محصولات کشاورزی بدون فوت وقت، تعلل و مضایقه به وظیفه قانونی خود عمل کرده و طبق قانون خسارات وارده به بیمه شدگان را جبران کند.

اسدی همچنین گفت: از دولت و سازمان مدیریت بحران کشور انتظار داریم با توجه به اینکه امکان جبران خسارات وارده از طریق صندوق بیمه محصولات کشاورزی قطعاً وجود ندارد نسبت به بررسی، برآورد و کمک به کشاورزان خسارت دیده استان که خساراتشان مشمول حمایت‌های صندوق بیمه محصولات کشاورزی نیست اقدام عاجل کنند تا در سال جهش تولید با مشارکت مردم، کشاورزان خسارت دیده بار دیگر با امید به سنگر تولید برگردند.

کد خبر 6096216

دیگر خبرها

  • هشدار زرد هواشناسی خوزستان درخصوص سامانه بارشی جدید
  • خسارت بارندگی به گندمزارهای آماده برداشت در خوزستان
  • خسارات سنگین طوفان به ۱۰۰ هزار هکتار از گندم‌زارهای خوزستان
  • خسارت سنگین باران به کشاورزان خوزستان/ چقدر گندم از بین رفت؟
  • خرید تضمینی گندم به بیش از یک میلیون و ۲۵۰ هزار تن رسید
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • خام فروشی محصولات یکی از عوامل اصلی درآمد پایین کشاورزان
  • دشت هراز بزرگترین تولیدکننده برنج مازندران است
  • حدود ۵۰ هزار نفر در بخش دامپروری قم مشغول به‌کارند
  • مشکل تولید بذر کشاورزی در مازندران امسال رفع خواهد شد