Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش امروز (دوشنبه) خبرگزاری ملی لبنان، قبلان در همین راستا از شهروندان لبنانی خواست تا با تلاش های بکار رفته از سوی مقامات این کشور همکاری کنند.

وی همچنین از شهروندان لبنانی خواست تا به رهنمودهای وزارت بهداشت و مراکز پزشکی به منظور جلوگیری کردن از انتشار این ویروس خطرناک گوش فرا دهند.
شیخ قبلان گفت: ما با توجه به اهمیت و ضرورت حمایت از شهروندان لبنانی و مردم کشورهای درگیر ویروس کرونا و پشتیبانی از کشورهای قرار گرفته در محاصره این ویروس و پیشگیری از انتشار آن در سایر کشورها از برادران و خواهران زائر و حج گزار و مسئولان کاروانها تمنا می کنیم تا به منظور حفظ سلامتی خود و پشتیبانی از تلاش های بکار رفته به منظور مهار این ویروس، سفرهای حج و زیارتی خود را به تعویق اندازند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ویروس کرونا برای اولین بار در ۱۲ دسامبر (آذر - دی ماه) گذشته در چین و در شهر «ووهان» شیوع پیدا کرد، اما پکن به طور رسمی در اواسط ژانویه (دی- بهمن) آن را اعلام کرد.

سازمان بهداشت جهانی چندی پیش برای مقابله با انتشار ویروس کرونا در سطح جهان آماده باش عمومی اعلام کرد.

1487

برچسب‌ها ویروس کرونا لبنان چین پکن

منبع: ایرنا

کلیدواژه: ویروس کرونا لبنان چین پکن ویروس کرونا لبنان چین پکن ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۶۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، در سومین سالگرد شهادت سردار سرلشکر شهید سید محمد حجازی، مهدی فضایلی، عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: سردار سرلشکر حجازی را از سال‌های دور می‌شناختم؛ شخصیتی عمیقا دین‌دار، متفکر،اهل تدبیر، پایه‌گذار کارهای ماندگار و در عین حال، کتوم و بدون تظاهر. نقش او در تأسیس خبرگزاری فارس غیرقابل انکار است.

۲۷۲۱۸

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1899599

دیگر خبرها

  • (ویدئو) تشییع پیکر مادر و دختر لبنانی
  • توئیت جدید عضو دفتر رهبری درباره سردار بلندپایه سپاه
  • پاسخ موشکی حزب‌الله به حمله صهیونیست‌ها علیه غیرنظامیان لبنانی
  • نوای دلنشین نقاره زنی در چهارشنبه زیارتی حرم مطهر رضوی
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • کنارگذر‌های رودخانه خشک شیراز تا اطلاع ثانوی مسدود شدند/ شهروندان از تردد در حاشیه کنارگدر‌ها و رودخانه‌ها خودداری کنند
  • صهیونیست‌های پنهان‌شده در یک خانه شکار نیروهای لبنانی شدند
  • تجمع حمایت از مردم غزه در برابر دفتر آنروا در لبنان
  • هر ریال عربستان ۱۷۰۷۰ تومان
  • شهادت و زخمی شدن ۸ لبنانی در حمله رژیم صهیونیستی