Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- نماینده مردم قم در مجلس با بیان اینکه وضعیت قم به دلیل اینکه مرکز بحران است در حالت قرمز قرار دارد گفت: تاکنون 50 نفر از مبتلایان به کرونا در قم جان خود را از دست دادند و دولت هیچ اقدامی تاکنون انجام نداده است.
به گزارش خبرگزاری آریا، احمد امیرآبادی عضو هیات رییسه مجلس شورای اسلامی در انتقاد به عملکرد ضعیف دولت در کنترل وضعیت شیوع ویروس کرونا گفت: حدود 3 هفته از شیوع ویروس کرونا در قم می گذرد اما دولت در این باره هیچ چاره اندیشی و اقدامات پیشگیرانه صورت نداده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اذعان کرد: به دلیل وخامت این اتفاق ما درخواست قرنطینه شهر قم را به دولت پیشنهاد داده ایم اما دولت نسبت به این موضوع مهم هیچ واکنشی نشان نداده و هنوز تصمیمی برای اقدام این امر اتخاذ نشده است.
نماینده مردم قم در جمع خبرنگاران اظهار کرد: آمار مبتلایان به کرونا در قم نگران کننده است و مسئولان نمی‌خواهند مردم از این امر با خبر شوند، چرا که به اضطراب مردم افزوده نشود.
وی افزود: اقتصاد شهر قم با وجود این امر متحمل ضربه خواهد شد و آمار کسانی که به واسطه این بیماری فوت کرده‌اند تا شب گذشته 32 نفر بود و برخی نیز می‌گویند این آمار ربطی به بیماری کرونا ندارد.
امیر آبادی فراهانی بیان کرد: آنهایی که در بیمارستان کامکار و فرقانی فوت شده‌اند قطعا به بیماری کرونا مبتلا بوده‌اند.
نماینده مردم قم افزود: متأسفانه حتی جواب آزمایش دو تن از کودکان مثبت بوده است.
وی با بیان اینکه بیمارستان‌ها دچار کمبود امکانات پزشکی هستند، بیان کرد: هیچ امکاناتی برای پزشکان و پرستاران در نظر گرفته نشده است و امروز بنده با وزیر بهداشت دعوا کردم که وی وعده فرستادن امکانات  لازم را به قم داد.
به گزارش خبرگزاری آریا به نقل از پول نیوز، نماینده مردم قم گفت: دولت باید شرایط قرنطینه کردن شهر قم را ارزیابی و تکلیف را مشخص کند، البته بنده هیچ‌گونه اقدام ویژه‌ای از سوی دولت ندیدم.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: مرگ قم کرونا نماینده مردم قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۰۷۴۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است

سعید رستگاری در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اینکه از ابتدای دولت سیزدهم با پیگیری سه نماینده، پرونده ارتقا سه شهرستان از استانداری یزد به دفتر تقسیمات کشوری وزارت کشور ارسال شده است، گفت: یکشنبه گذشته، اولین درخواست موافقت و مجوز فرمانداری ویژه شهرستان اردکان توسط هیت وزیران صادر شد و درخواست مربوط به دو شهرستان دیگر هم در حال پیگیری است.

وی با بیان اینکه تصویب فرمانداری ویژه شهرستان اردکان با پیگیری مجدانه نماینده مردم اردکان در مجلس شورای اسلامی، استاندار یزد و وزیر کشور و نظر مساعد هیئت دولت به نتیجه رسید، اضافه کرد: امیدواریم پرونده شهرستان‌های یزد و میبد که در حال پیگیری است نیز زودتر به نتیجه رسیده و به مردم اعلام شود.

کد خبر 6094158

دیگر خبرها

  • ایزدخواه نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • ایزادخواه، نماینده مجلس : جراحی در سفره مردم هنر نیست / نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم و یا نرخ ارز را آزاد کنیم
  • فرمانداری ویژه شهرستان‌های یزد و میبد در حال پیگیری است
  • نماینده مجلس: نباید هر جا که کم آوردیم دست به سفره مردم ببریم
  • کارت قرمز به جای تشویق به نجات جان! اخراج بازیکن به خاطر درخواست کمک برای هوادار بیمار
  • انتقاد یک نماینده مجلس از ناکارآمدی وزرای رئیسی /جا داشت وزرای بیشتری استیضاح می شدند / در مجلس با دولت رودربایستی‌هایی داشتیم
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟
  • واریز ۲ هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به دهیاریهای آذربایجان شرقی
  • طعنه سنگین روحانی به وضعیت مشارکت در انتخابات
  • رعایت کرامت مرزنشینان و ساحل‌نشینان خط قرمز دولت است