Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-04@03:18:48 GMT

لغو مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان بدره

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۰۶۳

لغو مراسم معنوی اعتکاف در شهرستان بدره

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ایلام ؛ میثم کهزادی مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره گفت: با توجه به تاکیدات دین مبین اسلام مبنی بر در اولویت بودن موضوع سلامت جسم و روان مومنین و مشاهده شدن مواردی از ابتلای افراد در کشور به بیماری کرونا و احتمال شیوع آن ، امسال مراسم معنوی اعتکاف که هر ساله از سحرگاه ۱۳ رجب آغاز و به مدت سه روز ادامه داشت ، در مساجد شهرستان بدره تا اطلاع ثانوی برگزار نخواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به لغو برگزاری مراسم پرفیض اعتکاف در مساجد سراسر کشور ، اظهار کرد: با وجودی که بر اساس اعلام مسئولین استان تاکنون هیچ موردی از بیماری کرونا در استان ایلام ثبت نشده است اما این تصمیم به منظور پیشگیری از شیوع این بیماری اتخاذ گردیده .

مسئول تشکل‌های دینی اداره تبلیغات اسلامی شهرستان بدره بیان کرد: به منظور جلوگیری از انتشار این ویروس شهروندان نیز باید موارد بهداشتی را رعایت نمایند.

انتهای پیام/ ن

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: ویروس کرونا مراسم اعتکاف تبلیغات اسلامی شهرستان بدره

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۰۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز ایلام؛ مدیر صندوق بیمه اجتماعی کشاورزان، روستاییان و عشایر استان ایلام از فراخوان ثبت نام افراد دارای سن ۱۸ تا ۵۰ سال و مادران غیرشاغل روستایی و عشایری دارای سه فرزند و بیشتر خبر داد.
قیصرزاده گفت: در استان ایلام تاکنون ۳ هزار و دویست نفر در قالب این طرح ثبت نام کرده اند.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • اجرای طرح بیمه عشایر در شهرستان بدره
  • برگزاری مراسم روز جهانی کارگر در شهرستان مهر
  • برگزاری آزمون اعطای مدرک تخصصی به حافظان قرآن
  • کمک به فقرا توسط کارمندان در کردستان نهادینه شود
  • جامعه نیازمند بهره‌گیری از سیره عملی شهید مطهری است
  • رییس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان جغتای معرفی شد
  • رئیس تبلیغات اسلامی جغتای معرفی شد
  • شرکت بیش از ۲۳ هزار نفر در مسابقات قرآنی آران و بیدگل
  • معرفی رئیس تبلیغات اسلامی جغتای