Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، محمد شجری بازیکن ملی پوش تیم فوتسال مس سونگون به دلیل درگذشت مادرش نمی‌تواند امروز مس را در بازی برابر برابر ستارگان وارمین همراهی کند. شجری روز گذشته اردوی تیم مس را ترک کرده و در به طور قطع در بازی امروز حضور نخواهد داشت. مسی‌ها پیش از این علیرضا عسگری و مصطفی طیبی ۲ بازیکن تاثیرگذار خود را هم به علت محرومیت در اختیار ندارند و این تیم امروز با ۳ غایب به مصاف ستارگان ورامین خواهد رفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: گیتی پسندی‌ها بدون مصدوم به نیمه نهایی فوتسال رسیدند

دیدار تیم‌های فوتسال ستارگان ورامین و مس سونگون در چارچوب رقابت‌های دور رفت نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر امروز از ساعت ۱۶ در سالن شهید گلعباسی وارمین و بدون حضور تماشاگران برگزار می‌شود. همچنین شنیده ها حاکی از آن است که این بازی به طور قطع برگزار خواهد شد و هنوز هیچ تصمیمی برای لغو این دیدار گرفته نشده است. 

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار ورزشی لیگ برتر فوتسال تیم فوتسال مس سونگون محمد شجری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۷۱۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از سایت فدراسیون فوتبال،مهدی تاج،نایب رئیس AFC و رئیس کمیته فوتسال و فوتبال ساحلی کنفدراسیون امروز تماشاگر ویژه دیدار تیم ملی فوتسال کشورمان مقابل قرقیزستان بود. احسان اصولی، عضو هیأت رئیسه و رئیس کمیته فوتسال هم در این دیدار در کنار تاج حضور داشت.

تیم ملی فوتسال کشورمان امروز با برتری قاطع ۶ بر یک مقابل قرقیزستان علاوه بر صعود به مرحله نیمه نهایی این مسابقات، به جام جهانی ۲۰۲۴ ازبکستان هم صعود کرد.

کد خبر 6087837

دیگر خبرها

  • شگفتی‌سازی افغانستان و تاجیکستان در جام ملتهای فوتسال آسیا
  • صالح: دیدار با قرقیزستان بهترین بازی تیم ملی فوتسال بود
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • مهدی تاج تماشاگر ویژه دیدار ایران و قرقیزستان
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال
  • برتری قاطع برابر قرقیزستان/ فوتسال ایران مسافر جام جهانی شد
  • امروز ایران- قرقیزستان در یک چهارم نهایی آسیا/پیش به سوی جام جهانی فوتسال
  • قرارداد بی‌غم با مس سونگون تمدید شد
  • سرمربی قرقیزستان: می‌خواهیم برابر ایران بدون استرس بازی کنیم