Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@10:21:44 GMT

لک‌زاده با شیرجه بزرگ به خط پایان نزدیک شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۱۸۰۲

لک‌زاده با شیرجه بزرگ به خط پایان نزدیک شد

با پایان فیلمبرداری «شیرجه بزرگ» صداگذاری  این فیلم سینمایی توسط امین شریفی آغاز شد. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۳:۱۰ فرهنگی سینما و تئاتر نظرات - اخبار فرهنگی -

به گزارش باشگاه خبرنگاران پویا به نقل از مشاور رسانه‌ای پروژه، فیلمبرداری فیلم سینمایی «شیرجه بزرگ» اولین ساخته بلند سینمایی «کریم لک‌زاده» که مدتی پیش آغاز شده بود، به تازگی و با گذشت 43 روز از زمان فیلمبرداری به پایان رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سینما باید سرگرم‌کننده باشد تا محتوا را درست ارائه کند/ نقد سینمای ما به سمت تخریب رفته استمعاونت نظارت سازمان سینمایی: سینماها قطعاً از امروز تا پایان هفته تعطیل خواهد شد/ یک بام و دو هوایی در سینماعلت ریزش مخاطب امسال چینش اشتباه فیلم‌ها بود/ فروش واقعی «مُطرب» این رقم نیست


 این فیلم سینمایی که به تهیه‌کنندگی «محمدرضا شفیعی» و با حال و هوای جاده‌ای ساخته شده، در شهرهای تهران گیلان و اطراف مرز ارمنستان فیلمبرداری شده است و هم اکنون با پایان مراحل تدوین توسط پویان شعله‎‌ور، صداگذاری آن توسط امین شریفی آغاز شده است.

در خلاصه داستان «شیرجه بزرگ» آمده است: مَرد و مریم برای یافتن گمشده‌شان همراه با سه جامانده از گروه سیرک، وارد سفری پر ماجرا در جاده‌ها می‌شوند.

در این فیلم سینمایی بازیگرانی چون: سونیا سنجری، پگاه آهنگرانی، پدرام شریفی، ساسان کاوه، حامد نجابت، علی سعدی، محمد رضاپور مقدم، زهرا ابراهیمی، اصلان شاه‌ابراهیمی، میثم دامن‌زه، بهزاد دورانی و نوشین کریمی به ایفای نقش می‌پردازند.

سایر عوامل اولین ساخته سینمایی کریم لک‌زاده عبارتند از: تهیه‌کننده: محمدرضا شفیعی، نویسنده و کارگردان: کریم لک‌زاده، دستیار اول کارگردان: مقداد محمدی‌نژاد، مدیر فیلمبرداری: پویان رنجبر، مدیرصدابرداری: هادی معنوی‌پور، مدیرتدارکات: امین زاهدمنش، طراح صحنه و لباس:کریم لک‌زاده، طراح گریم: کریم لک زاده، تدوین: پویان شعله‌ور، عکاس: محمد حسن‌زاده، مشاوره رسانه‌ای: زهرا دمزآبادی، مجری طرح: مؤسسه فرهنگی هنری وصف صبا.

انتهای پیام/

R1544/P/S4,34/CT12 واژه های کاربردی مرتبط فیلم‌های سینمایی ایران سینمای ایران سینما

منبع: تسنیم

کلیدواژه: فیلم های سینمایی ایران سینمای ایران سینما فیلم های سینمایی ایران سینمای ایران سینما فیلم سینمایی کریم لک زاده شیرجه بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۱۸۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!

به گزارش "ورزش سه"، در حالی‌که آاِک با نتیجه ۳-۲ از پائوک عقب بود، ماتیاس آلمیدا، سرمربی آاِک، در کنار خط به‌شدت عصبانی بود و پس از پایان بازی با یکی از افرادی که گفته می‌شود از ناظران بازی بوده است درگیر شد.

این مربی سپس با سرجیو اولیویرا و یکی دیگر از بازیکنان خودش که قصد داشتند برای پایان دادن به درگیری دخالت کنند درگیر شد و کم کم این موضوع تبدیل به یک درگیری بزرگ شد.

در ادامه نیروهای امنیتی و کادر فنی دو تیم برای جدا کردن افراد حاضر در درگیری اضافه شدند اما ناگهان آلمیدا گردن یکی از افراد حاضر در درگیری را از پشت گرفت و به او آسیب زد.

پس از دقایقی درگیری، بالاخره نیروهای امنیتی موفق به پراکنده کردن جمعیت و خاتمه دادن به آن شدند. به گزارش نشریه یونانی اسپورتال، مردی که آلمیدا گردنش را گرفته بود، یک مقام رسمی از سمت فدراسیون بوده است که برای اداره پیشگیری از خشونت در ورزش کار می‌کند.

آلمیدا در کنفرانس مطبوعاتی خود پس از بازی به این درگیری پرداخت و اعلام کرد که از فردی که گردنش را گرفته بود عذرخواهی کرده است.

او همچنین گفت:«دیدید چند نفر در کنار زمین بودند؟ چیزی که من همیشه می‌گویم این است که اگر بخواهیم وضعیت فوتبال یونان را تغییر دهیم، این همه آدم نمی‌توانند در کنار زمین باشند.»

بر اساس گزارش رسانه‌های یونانی، آلمیدا به دلیل این درگیری با محرومیت سه جلسه‌ای روبرو شده است.

دیگر خبرها

  • آخرین روزهای استقلالی بودن | خداحافظی نزدیک است
  • رضا شیخی درگذشت
  • فیلمبردار سینمای ایران درگذشت
  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • وزارت ارشاد: محمد خزاعی می‌ماند
  • آرسنال با فتح دربی شمال لندن یک قدم به قهرمانی نزدیک‌تر شد
  • استوری مشکوک ستاره ایرانی: پایان قصه ایتالیا!
  • ۳ فیلم سینمایی در راه اکران سینماها
  • سه فیلم جدید در راه اکران/قرارداد «تاوان»،«نیلگون» و«قلهک» ثبت شد
  • فرمانده سپاه تهران با فرمانده کل ارتش دیدار کرد