Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمد بازیاری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرگزاری جمهوری اسلامی افزود: در تمامی کشور بیمارستان‌هایی که از نظر امکانات و تجهیزات پزشکی و نیروی انسانی آمادگی پذیرش بیماران مبتلا به کرونا را داشته باشند، معرفی که بیمارستان گناوه برای شمال استان بوشهر شامل شهرستان‌های گناوه و دیلم در نظر گرفته شده و مردم نباید نگران این موضوع  باشند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی اظهارداشت: انتخاب این بیمارستان برای پذیرش بیماران مبتلا به کرونا  هیچ خللی در پذیرش و درمان سایر بیماران بوجود نخواهد آورد و بخش جداگانه در نظر گرفته شده‌است.

بازیاری افزود: این اتفاق باعث خواهد شد جابه جایی و انتقال مبتلایان احتمالی به ویروس کرونا به حداقل برسد و درمان آنان سرعت گیرد.

رئیس شبکه بهداشت ودرمان گناوه در باره کمبود ماسک در شهرستان گناوه گفت:  طبق اعلام معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، اولین محموله ماسک بارگیری و قرار است روز جاری وارد استان شود که در اسرع وقت توزیع خواهد شد.

وی ادامه داد: استفاده از ماسک تنها برای گروه‌های خاص توصیه می‌شود و مردم نباید در این زمینه زیاده‌روی و حساس شوند.

بازیاری گفت: بیماران دچار نقص ایمنی و ناراحتی‌های قلبی ریوی، کادرپزشکی و درمانی مواجه با بیماران مشکوک، بیماران مشکوک و مثبت به کرونا برای پیشگیری از ابتلای دیگران از گروه‌های خاصی است که توصیه بر استفاده ماسک شده‌اند.

وی اظهارداشت: استفاده از ماسک مشکلات بهداشتی و آلودگی در بردارد و  برای افراد  سالم و کسانی که در معرض خطر نیستند، توصیه نمی‌شود.

شهرستان گناوه در شمال استان بوشهر واقع است.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا جمهوری اسلامی خدمات رسانی دانشگاه علوم پزشکی ماسک نیروی انسانی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۰۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر

ایسنا/بوشهر مدیر عامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر از آماده باش کامل نیروهای امدادی و عملیاتی این استان در پی صدور هشدار سیل در روزهای پایانی هفته خبرداد.

به گزارش ایسنا، احسان ایزدپناه بعداز ظهر سه‌شنبه در جمع خبرنگاران اظهارداشت: حسب اعلام هشدار از سوی سازمان هواشناسی و همچنین سازمان امداد و نجات همه نیروهای عملیاتی این استان در حالت آماده باش کامل می‌باشند.

وی گفت: از هم استانی‌های می‌خواهیم به هشدارهای سازمان هواشناسی توجه کنند و همچنین از حضور در ارتفاعات و مسیر رودخانه های فصلی جداً خودداری کنند.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان بوشهر خاطرنشان کرد: در صورت بروز هرگونه حادثه شماره ۱۱۲ ندای امداد به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی به هموطنان است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • شوراها عملکردهای خود را به مردم اطلاع رسانی کنند
  • آماده باش نیروهای هلال احمر بوشهر
  • اعطای تسهیلات ۵۰ میلیون تومانی به بیماران خاص و صعب العلاج
  • اعضای بدن بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند اهدا شد
  • بیمارستان فوق تخصصی کودکان شرق کشور؛ مرکز کشت حلق بیماران CF
  • بهره مندی ۳ هزار و ۷۰۰ بیمار صعب العلاج و خاص از تسهیلات درمان در گلستان
  • بانوی دشتستانی ناجی چند بیمار نیازمند به عضو شد
  • بانوی دشتستانی به بیماران نیازمند به عضو حیاتی دوباره بخشیده شد
  • خاش به پیشرفته ترین دستگاه ام.آر.آی ایران مجهز است
  • امداد رسانی به مصدومان واژگونی مینی بوس در جاده کاشمر به شادمهر