Web Analytics Made Easy - Statcounter

قاسم رحیمی روز دوشنبه در بازدید از واحدهای تولیدی پوشاک خلخال گفت: احیای واحدهای صنعتی راکد و نیمه تعطیل از مهمترین شاخص‌ها و مولفه‌های رونق تولید بوده  که دولت در کنار توجه به تامین مواد اولیه و زنجیره تولید درتلاش است تا اقدامات توسعه ای خود را با استفاده از فضاهای خالی واحدهای تولیدی و صنعتی راکد به خوبی پیش ببرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: حمایت از واحدهای صنعتی غیرفعال و بازگرداندن آنها به چرخه تولید از برنامه‌های مهم کارگروه اشتغال سرمایه‌گذاری استان اردبیل است تا با شناسایی واحدهای راکد عامل تعطیلی آنها بررسی و مجددا با حفظ اشتغال و رفع موانع دوباره احیا شوند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل افزود: برداشتن موانع از مسیر حرکت واحدهای تولیدی فعال و غیرفعال با اعطای تسهیلات و حل مشکلات بانکی، از سیاست های موجود برای حفظ و به کارگیری گردش مالی و نقدینگی واحدهای تولیدی است. 

دبیر کارگروه تخصصی اشتغال استان اردبیل یادآور شد: با توجه به تحریم‌های اقتصادی و مشکلات ایجاد شده در بخش صنایع مختلف و اقتصاد، فعال کردن واحدهای تولیدی در شرایط اقتصادی کنونی یک هنر است.

وی اضافه کرد: با اقدامات انجام شده در زمینه احیا واحدهای نیمه فعال و راکد تلاش شده تا با جذب سرمایه‌گذار و افزایش اعتماد در  سرمایه‌گذاری و رفع موانع و مشکلات نظام بانکی در اخذ تسهیلات مجددا واحدهای راکد فعال شوند. 

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی اردبیل با اشاره به اینکه غالب واحدهای راکد فعال شده در حوزه کشاورزی است، گفت: تلاش شده تا با احیا واحدهای راکد که درسال های اخیر با مشکلاتی مواجه شده‌اند ضمن احیا این واحدها در زمینه رونق تولید و اشتغال مجدد کارگران اقدامات لازم را انجام دهد. 

رحیمی توسعه اشتغال را یک ضرورت دانست و اضافه کرد: از ظرفیت واحدهای خالی، واحدهای صنعتی و تولیدی استان  باید برای توسعه اشتغال استفاده به نحو احسن استفاده خواهد شد.

وی با اشاره به توسعه واحدهای تولیدی پوشاک انبوه در خلخال و فراهم شدن زمینه اشتغال بیش از 500 نفر در واحدهای تولیدی کارگاهی و یا خانگی اظهار کرد: با حمایت از مجریان طرح‌های تولیدی و اشتغال زای خلخال ، امکان راه اندازی دوباره چند واحد بزرگ صنعتی در این شهرستان فراهم شد.

رحیمی گفت: امسال با ارائه تسهیلات سرمایه درگردش و رفع موانع تولید، پنج واحد مرغداری راکد و چند واحد صنعتی تعطیل شده در شهرک صنعتی این شهرستان فعالیت خود را آغاز کردند.
 

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا استان اردبیل اشتغال سرمایه کشاورزی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی واحدهای تولیدی واحدهای راکد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۰۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود

به گزارش خبرنگار مهر، ماموستا فایق رستمی پیش از ظهر یکشنبه در مراسم روز ملی شوراها که در مجتمع فرهنگی هنری فجر سنندج برگزار شد، اظهار کرد: در آیات قرآن کریم به اهمیت شورا و مشورت اشاره شده و خداوند در آیه «والذین استجابوا لربهم و اقاموالصلواه و امرهم شوری بی نهم و مما رزقنهم ینفقون» در کنار شورا بزرگترین ارکان دین یعنی نماز را ذکر کرده است.

وی افزود: از سعادت جامعه اجرای عدالت است که قدم‌های زیادی در این راستا برداشته شده است اما باز هم نیاز به استمرار دارد.

وی بیان کرد: خداوند بر پیامبر نیز تاکید داشته که با مردم مشورت کند و در امور مختلف مشورت را مورد توجه قرار دهد.

امام جمعه سنندج وظیفه دولت عدالت مدار را توجه به جامعه و مبارزه با فقر و تبعیض خواند و اعلام کرد: مسؤولان لاید زمینه رفع محرومیت را در جامعه فراهم کنند چرا که جامعه‌ای که در فقر و بیکاری و شکاف طبقاتی باشد شور و مشورت نخواهد داشت.

وی اعلام کرد: کار و فعالیت اقتصادی در برنامه‌ریزی مسؤولان قطعاً وجود دارد اما باید برای رونق اقتصادی از ظرفیت‌ها استعداد جوانان نیز بهره برد و همه ظرفیت‌ها را بکار بست.

ماموستا رستمی خواستار توجه به اشتغال و رفع بیکاری جوانان شد و جهش تولید و رونق اقتصادی را نیازمند توجه و همراهی مسؤولان و مردم دانست.

کد خبر 6090892

دیگر خبرها

  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند
  • رفع موانع صادرات واحدهای تولیدی در استان تهران پیگیری شود
  • ۱۰ معدن راکد استان اردبیل احیا می‌شود
  • تجلیل از هنرمندان نمونه فعال در واحدهای تولیدی فعال صنایع دستی
  • بهسازی معابر شهرک‌های صنعتی اردبیل با اعتباری بالغ بر ۶۰۰ میلیارد ریال
  • ظرفیت جوانان در رونق اقتصادی بکار گرفته شود
  • ممنوعیت خرید و فروش اراضی شهرک‌های صنعتی قبل از اخذ پایان‌کار
  • احیای واحدهای تولیدی راکد در دستور کار دولت است
  • واحدهای تولیدی راکد و نیمه‌تعطیل کردستان شناسایی شود
  • اعطای تسهیلات خرید به سرمایه گذاران جهت اصلاح خطوط تولیدی