Web Analytics Made Easy - Statcounter

یادواره شهدای عملیات بدر، خیبر و مدافع حرم اردبیل با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی امروز ۵ اسفندماه در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری شبستان از اردبیل، امروز (5 اسفندماه) یادواره شهدای عملیات بدر، خیبر و مدافع حرم اردبیل با محوریت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در حسینیه ثارالله سپاه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

این یادواره با حضور مدیران دستگاه های اجرایی، اقشار مختلف مردم، خانواده های معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان و آزادگان برگزار شد.

 

سردار غلام عسگر کریمیان و سردار سرتیپ دوم پاسدار جلیل بابازاده قانع فرمانده سپاه حضرت عباس (علیه السلام) استان سخنرانان ویژه این مراسم معنوی بود.

 

در پایان این مراسم نیز کلامی زنجانی به شعرخوانی و سید محمد عاملی نیز در مدح اهل بیت (علیهم السلام) به مداحی پرداخت.

 

توزیع رایگان ماسک های تنفسی برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا از دیگر اقدامات فرهنگی انجام شده در این مراسم برای حفظ سلامت شهروندان بود.

پایان پیام/365

منبع: شبستان

کلیدواژه: یادواره شهدای بدر و خیبر شهادت سردار قاسم سلیمانی سردار شهید قاسم سلیمانی شهدای مدافعان حرم حسینیه ثارالله اردبیل برگزار شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت shabestan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «شبستان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۱۳۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد

فرماندار مرند در این مراسم با تاکید بر الگو قرار شهدا در تمامی عرصه‌های زندگی گفت: شهدا با نثار جان خود در راه دفاع از اسلام و مظلومان حق امامت و پیشرو بودن را بر گردن ما دارند.

داود عباسی با بیان اینکه به برکت خون شهدا، تمام دنیا اقتدار و آزادگی ملت ایران را به چشم دید خاطر نشان کرد: تمام دنیا می‌داند که خاک ایران اسلامی پر است از شهیدانی، چون قاسم سلیمانی و محرم علیپور لذا ملت ما هیچ ترسی از هیچ دشمنی ندارد.

وی ادامه داد: در حال نابودی اسرائیل از روی این جهان هستیم که این نابودی در قبال ایستادگی و از جان گذشتگی این شهدا میسر شده است.

شهید مدافع حرم محرم علیپور، در روز ۷ اردیبهشت ۱۳۹۳، در نبرد با پیروان اسلام آمریکایی برای دفاع از حرم حضرت زینب (سلام الله علیها) خلعت شهادت پوشید و در مزار شهدای روستای زادگاه پدری قراجه محمد به خاک سپرده شد.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان شرقی تبریز

دیگر خبرها

  • تجلیل از خانواده‌های شهدای ورزشکار در رشت
  • یادواره شهید گمنام در دانشگاه علم و هنر یزد برگزار می‎‌شود
  • تجلیل از خانواده شهدای مدافع سلامت در هفته سلامت
  • مراسم بزرگداشت شهید مدافع حرم "محرم علیپور" برگزار شد
  • یادواره شهدای مدافع حرم و امنیت بزرگترین رویداد فرهنگی مردمی است
  • مراسم سومین سالگرد شهادت سردار حجازی برگزار شد
  • مراسم گرامیداشت شهید منتظر قائم و شهدای مدافع امنیت در یزد
  • دبل عجیب به سبک مدافع پیش‌تاخته!
  • نخستین یادواره و کنگره شهدای منطقه یک اصفهان برگزار می‌شود
  • تجلیل دانش آموزان از عملیات سپاه پاسداران