Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرآنلاین از چهارمحال و بختیاری به نقل از روابط عمومی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی چهارمحال و بختیاری، شهرام فرجی ضمن اعلام این خبر افزود: هشتمین سوگواره  عاشورایی عکس هیأت با هدف استفاده از ظرفیت گسترده هنر عکاسی برای ثبت و انتقال فرهنگ عزاداری و هیأت‌داری، فراهم آوردن بستری مناسب برای ارائه توانمندی‌ها و کشف استعدادهای هنری همسو با اهداف سوگواره، ترغیب هنرمندان عکاس فعال برای پرداختن به موضوع‌های مرتبط با هیأت و مراسم مذهبی، ایجاد ارتباط و تعامل بین هنرمندان و هیأت‌ها، شناسایی، سازمان‌دهی و رشد استعدادهای نهفته در هیأت‌ها، مستندسازی و ثبت سیر تطور هیأت‌های مذهبی  و بیان کارکردهای مختلف هیأت در عرصه خدمات اجتماعی با زبان هنر و با موضوعات، سوگواری بر خاندان عصمت «علیهم السلام»، عکس‌های قدیمی در بازه زمانی ایام ‌انقلاب اسلامی و قبل، پیاده روی اربعین حسینی و خدمات اجتماعی هیأت مذهبی برگزار شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اثر مریم آل مؤمن در بخش سوگواری بر خاندان عصمت «علیهم السلام» شرکت کرده و عنوان عکس برگزیده این جشنواره را از ان خود نمود.

برگزیدگان هشتمین سوگواره عاشورایی عکس و پوستر هیأت، در یادمان شهدای انقلاب اسلامی واقع در سرچشمه تهران معرفی و تجلیل شدند.

46

کد خبر 1356557

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: استان چهارمحال و بختیاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۱۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری

قطره کارشناس هواشناسی چهارمحال و بختیاری با اشاره به اینکه از فردا سه شنبه هوای استان بارانی می‌شود، گفت: بیشترین فعالیت سامانه بارشی برای اواخر هفته جاری پیش بینی شده است.

بیشتر بخوانید

شهرکرد خنک‌ترین نقطه چهارمحال و بختیاری

وی افزود: آسمان استان امروز صاف تا کمی ابری است.

باشگاه خبرنگاران جوان چهارمحال و بختیاری شهرکرد

دیگر خبرها

  • عکاس خبرگزاری مهر آذربایجان‌شرقی برگزیده جشنواره ملی عکاسی سنندج
  • اعلام میزان بارندگی سامانه اخیر در چهارمحال و بختیاری
  • پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار رونمایی شد
  • رونمایی از پوستر هشتمین جشنواره ملی تئاتر ایثار
  • ظرفیت فضای صدور احادیث در توسعه فقه اجتماعی بررسی می شود
  • سوگواره شعر «صادقانه ها» در قم برگزار می‌شود
  • دسته‌روی هیأت‌های مذهبی در خراسان‌ شمالی برگزار می‌شود
  • دهه کرامت فرصتی مناسب برای تببین جایگاه اهل بیت علیهم السلام
  • پیش بینی بارش‌ها بهاری از امروز در چهارمحال و بختیاری
  • پیش‌بینی بارش باران در چهارمحال و بختیاری