Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-26@17:39:18 GMT

بی‌توجهی فدراسیون والیبال و سردرگمی مردان افق

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۵۶۱

بی‌توجهی فدراسیون والیبال و سردرگمی مردان افق

والیبالیست‌های تیم افق قم در آستانه بازی برگشت مرحله پلی‌آف رقابت‌های لیگ دسته اول والیبال مردان باشگاه‌های کشور با تیم کیمیاگران تهران دچار سردرگمی شده‌اند.

به گزارش خبرگزاری فارس از قم، تردید سازمان لیگ فدراسیون والیبال برای برگزاری یا عدم انجام مسابقات دور برگشت مرحله پلی‌آف لیگ دسته اول والیبال ایران، تیم‌های حاضر در این مرحله از جمله تیم افق قم را دچار سردرگمی کرده است و وضعیت این تیم برای مصاف با تیم کیمیاگران تهران نامشخص است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در حالی که این روزها ویروس کرونا اصلی‌ترین مسئله در کشورمان محسوب می‌شود و مبارزه با این بیماری به صورت جدی آغاز شده و به دلیل شیوع آن در شهر مقدس قم و برخی شهرهای دیگر بسیاری از مسابقات ورزشی در حال لغو شدن است اما در والیبال و فدراسیون این رشته همچنان وضعیت برگزاری برخی مسابقات نامشخص است!

دومین مسابقه از مرحله پلی‌آف فصل جاری بازی‌های لیگ دسته اول والیبال مردان ایران در حالی قرار است برگزار شود که افق قم باید در تهران به مصاف کیمیاگران این شهر برود اما جالب است بدانید که افقی ها ساعات پایانی شب گذشته خبر لغو برگزاری مسابقه برابر نماینده تهران را دریافت کردند و صبح امروز به آنها اعلام شد باید به میدان بروند!

این در شرایطی است که با اعلام فدراسیون پزشکی و ورزشی مسابقات مختلف اعم از لیگ و قهرمانی کشور از امروز دوشنبه پنجم اسفند به مدت ۱۰ روز به حال تعلیق درآمده و برگزار نمی‌شود اما سازمان لیگ فدراسیون والیبال قصد برگزاری مسابقه تیم‌های افق قم و کیمیاگران تهران در دور برگشت مرحله پلی‌آف بازی‌های این فصل را دارد.

افق قم در بازی نخست این مرحله موفق به شکست 3 بر 2 تیم کیمیاگران تهران شده است، مسابقه‌ای که دست نخست آن با برتری 25 بر 21 نماینده تهران تمام شد اما در دست‌های دوم و سوم تیم افق با نتایج 25 بر 20 و 25 بر 16 پیروز شد، در دست چهارم تیم کیمیاگران 36 بر 34 به برتری رسید و در دست پنجم تیم افق 15 بر 10 نتیجه را از آن خود کرد.

انتهای پیام / 78002

منبع: فارس

کلیدواژه: استان قم واليبال دسته اول مرحله پلی آف تیم افق افق قم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۵۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی بزرگسالان نتایج زیر به دست آمد:   ۱ - ابراهیم فتحی از فارس ۲- مجتبی خاکی از قزوین ۳- رضا عباس‌پور از آذربایجان شرقی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا برگزار شد.

دیگر خبرها

  • قهرمانی فتحی در مرحله نخست مسابقات آزاد تفنگ مردان
  • کارخانه در فدراسیون جدید والیبال هم پست گرفت
  • تیم‌های ریکرو مردان و زنان از صعود بازماندند
  • حذف ریکرو مردان و زنان ایران از کاپ جهانی شانگهای
  • کاپ جهانی شانگهای| حذف ریکرو مردان و زنان تیم ملی
  • حذف تیم‌های ریکرو مردان و زنان ایران در کاپ جهانی شانگهای
  • برخورد با قصور دستگاه‌ها در صورت بی توجهی به آسیب‌های اجتماعی
  • پائز: قلب بازیکنان را می‌خواهم
  • سرمربی تیم ملی والیبال وارد تهران شد
  • سرمربی تیم ملی والیبال به ایران آمد