Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-26@19:34:12 GMT

اسکوچیچ به خاطر منتقدش به روسیه می رود

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۷۴۵

اسکوچیچ به خاطر منتقدش به روسیه می رود

درگان اسکوچیچ بعد از بررسی لژیونرهای ایرانی در بلژیک راهی کشورش شده و پس از تماشای تمرینات تیم فوتبال دیناموزاگرب جهت دیدار با سردار آزمون راهی روسیه خواهد شد.

به گزارش مشرق، دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تماشای دیدار تیم‌های بروژ و شارلروا و همچنین اندرلخت و یوپن راهی کشورش شد تا با خانواده‌اش دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز و فردا با خانواده خود دیدار خواهد کرد و سپس روز 7 اسفند (چهارشنبه) به تمرین تیم فوتبال دیناموزاگرب خواهد رفت و عملکرد صادق محرمی را زیر نظر خواهد گرفت.

بیشتر بخوانید:

اسکوچیچ هم به انتخاب خودش شک کرد

قرار است اسکوچیچ بعد از حضور در تمرینات دیناموزاگرب بلافاصله راهی روسیه شود و روز هشتم اسفندماه در تمرین تیم فوتبال زنیت روسیه حضور پیدا کند که سردار آزمون تنها بازیکن ملی پوشی که به انتخاب وی انتقاد کرد در این تیم حضور دارد. این برنامه سرمربی تیم ملی در راستای زیر نظر گرفتن لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا انجام خواهد شد.

تمرینات تیم فوتبال ایران قرار است روز 27 اسفندماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: انتخابات98 کرونا لیگ قهرمانان آسیا اسکوچیچ سردار آزمون تیم ملی فوتبال ایران صادق محرمی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۷۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

«یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد

به گزارش خبرنگار مهر، دور برگشت مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان فوتبال آسیا در منطقه شرق آسیا امروز چهارشنبه از ساعت ۱۳:۳۰ بین تیم‌های «یوکوهاما مارینوس» ژاپن و «اولسان اچ دی» کره‌جنوبی برگزار شد که این دیدار در پایان با برتری ۳ بر ۲ به سود تیم ژاپنی به پایان رسید.

دیدار رفت این دو تیم که به میزبانی کره جنوبی برگزار شده بود با برتری یک بر صفر به سود اولسان به پایان رسید و به این ترتیب این دیدار در مجموع با تساوی ۳ به ۳ به پایان رسید تا ۲ تیم شانس خود را برای صعود به فینال در ۲ وقت ۱۵ دقیقه‌ای امتحان کنند.

در وقت‌های اضافه این دیدار هم بازی بدون گل به پایان رسید و در ضربات پنالتی تیم یوکوهاما مارینوس با برتری ۵ بر ۴ راهی دیدار نهایی لیگ قهرمانان آسیا شد.

در دیگر دیدار مرحله نیمه نهایی که دیروز در منطقه غرب آسیا برگزار شده بود تیم العین امارات توانست دست به کار بزرگی بزند و الهلال عربستان را در مجموع با نتیجه ۵ بر ۴ حذف کند و به دیدار نهایی برسد.

دیدار نهایی لیگ قهرمانان ۲۰۲۳ آسیا روزهای ۲۲ و ۲۹ اردیبهشت بین تیم‌های العین امارات و یوکوهاما ژاپن برگزار خواهد شد.

کد خبر 6087773

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • تایلند در خانه تاجیکستان را شکست دا د و راهی فینال شد
  • مس رفسنجان ۱ (۵) - (۴) ۱ پیکان/ شاگردان نویدکیا راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی شدند
  • سرخپوشان بعد از تمرین راهی اراک شدند
  • آماده‌باش شاگردان اوسمار برای نبرد یک‌هشتم/ پرسپولیس راهی اراک شد
  • مورینیو: در فوتبال یک‌بار و به‌خاطر رئال گریه کردم
  • علی دایی: اجازه نمی‌دهم زور بگویند!
  • یوکوهاما حریف العین در فینال لیگ قهرمانان آسیا شد
  • «یوکوهاما مارینوس» ژاپن راهی فینال لیگ قهرمانان شد
  • دیدار مسئولان استان زنجان با مادر شهید سیدرضی+تصاویر