Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد  ، محسن موحدی فر رئیس آموزش و پرورش میبد در جلسه شورای معاونین، گفت:اداره آموزش و پرورش میبد تنها اداره‌ای در سطح کشور است که توانسته ایم دولت الکترونیک را در آن راه اندازی کرده است.

او با بیان اینکه تنها اداره دارای دولت الکترونیک در سطح کشور هستیم ، افزود:درحال حاضر جمعیت دانش آموزی شهرستان میبد بیش از ۲۳ هزار نفر است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

موحدی فر با اشاره به اینکه این آمار دانش آموزان رو به افزایش است و سالی هزار نفر به جمعیت دانش آموزی شهرستان اضافه می‌شود، ادامه داد: براساس آمار و بررسی‌های انجام شده باید سالی ده مدرسه در شهرستان میبد ساخته شود که خوشبختانه با حمایت‌های حضرت آیت الله اعرافی و خیرین شهرستان توانسته ایم این امر را محقق کنیم تا به شیفت بندی مدارس روی نیاوریم.

 رئیس آموزش و پرورش میبد در ادامه با بیان اینکه سال گذشته قریب به شش هزار دانش آموز در طی یک نهضت قرآنی جزء ۳۰ قرآن را حفظ کرده اند، گفت: بیش از ۶۵ رشته در مسابقات فرهنگی وهنری داریم که توانسته ایم در در این مسابقات رتبه اول .

.استان را کسب کنیم

سید جلیل میرمحمدی نماینده جدید مردم میبد و تفت نیز در این جلسه ضمن تقدیر و تشکر از مردم شریف میبد و تفت و حضور گسترده آنان در پای صندوق‌های رأی، گفت:آموزش و پرورش برای بنده بسیار مهم و حساس است که اگر در مجلس شورا اسلامی به کمیسیون بهداشت و درمان نروم به کمیسیون آموزش خواهم رفت.

او با اشاره به اینکه هزینه در آموزش وپرورش خرج نیست بلکه سرمایه گذاری است، گفت: نگاه به آموزش و پرورش نگاه مصرفی است و سعی داریم  این نگاه را تغییر دهیم.

میرمحمدی با بیان اینکه عدد بودجه و اعتبارات آموزش و پرورش عدد قابل توجهی نیست، ادامه داد:در تلاشیم بتوانیم با کمک مسئولان آموزش و پرورش قدم‌های خوب و رضایتبخشی را در این زمینه برداریم.

انتهای پیام/ی

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: اخبار دانش آموزی آموزش و پرورش میبد دولت الکترونیک آموزش و پرورش میبد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۷۷۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 

نقی میرزاکریمی با اعلام این خبر گفت: ضمن قدردانی از همکاری آموزش و پرورش، افتتاح خانه محیط زیست را برای تحقق اصل ۵۰ قانون اساسی و حفاظت از محیط زیست شهرستان ضروری دانست.

وی افزود: با اجرای برنامه‌های آموزشی و حضور کارشناسان آموزش و مشارکت‌های مردمی و بازدید‌های میدانی، فعالیت خانه محیط زیست را برای دانش آموزان دماوندی ادامه خواهیم داد.

محمد فروتن رئیس آموزش و پرورش شهرستان دماوند نیز در این برنامه اظهار داشت: آموزش دانش آموزان در راستای حفاظت از محیط زیست از اهداف و برنامه‌های آموزشی و پژوهشی آموزش و پرورش شهرستان است و فرهنگ سازی در این زمینه در مدارس اولویت آموزش و پرورش خواهد بود.

باشگاه خبرنگاران جوان اجتماعی محیط زیست

دیگر خبرها

  • چرا اردستان معاونت آموزشی و پرورشی ندارد؟
  • نظام آموزشی اردستان، معاونت آموزشی و پرورشی ندارد
  • پیش بینی ۵۲ میلیارد اعتبار در حوزه عمرانی آموزش و پرورش رزن
  • مسابقات قرآن و عترت مرحله ۱۴ گانه در اشکنان
  • ۱۴۰هزار دانش آموز در امتحانات نهایی خوزستان شرکت می‌کنند
  • آغاز ثبت‌نام اینترنتی کتب درسی دانش‌آموزان
  • ۱۰۰۰ هنرستان جدید در کشور ساخته می‌شود
  • صحرایی: ۱۰۰ هنرستان به ظرفیت پذیرش دانش آموزان مهارتی اضافه شد + فیلم
  • افتتاح خانه محیط زیست دماوند همزمان با هفته زمین پاک 
  • تأکید بر آگاه سازی دانش آموزان از نحوه برگزاری امتحانات نهایی