Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «صراط نیوز»
2024-04-28@08:01:29 GMT

اقدامات دانشگاه آمریکا برای مقابله با «کرونا»

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۲۸۰۹

اقدامات دانشگاه آمریکا برای مقابله با «کرونا»

صراط:

مسوولان بهداشت ایالت نیوجرسی می‌گویند لازم است دانشجویان دانشگاه پرینستون برای جلوگیری از شیوع ویروس کرونا خود را قرنطینه کنند.

ویروس کرونا دانشگاه‌هایی که ثبت نام بالایی از دانشجویان چینی را دارند مجبور به استفاده از راه‌کارهایی کرده که با کمک آنها سلامت بیشتر دانشجویان را تأمین کنند.

دانشگاه‌های بسیاری در آمریکا وضعیت شیوع ویروس کرونا و سلامت دانشجویان چینی و آمریکایی را زیر نظر گرفته‌اند تا میزان افراد مبتلا به حداقل‌ترین آمار برسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در دانشگاه پرینستون ۱۰۰ دانشجو از نظر بیماری کرونا مورد ارزیابی قرار گرفتند تا تشخیص داده شود که نیاز به قرنطینه دارند یا خیر.

با توجه به موارد زیاد تائید شده از ویروس کرونا در آمریکا، دانشگاه‌ها در تلاشند تا از دانشجویان، اساتید و کارمندان در برابر این بیماری محافظت کنند؛ به ویژه اینکه برخی از دانشگاه‌ها جمعیت زیادی از دانشجویان چینی دارند.

مرکز کنترل و پیشگیری از امراض آمریکا می‌گوید که آمریکایی‌ها نباید از ماسک صورت استفاده کنند تا از تجمع ویروس جلوگیری شود؛ ضمن اینکه بیشتر افراد آن را به طور صحیح استفاده نمی‌کنند.

در دانشگاه پرینستون که در سال تحصیلی جاری ۶۲۳ دانشجو از چین داشته، تدابیر شدید حافظتی اعمال می‌شود؛ به ویژه اینکه تعدادی از دانشجویان آن برای جشن سال نوی چین به ووهان، مرکز شیوع ویروس رفته بودند و به تازگی از قرنطینه رها و به کشورهای محل تحصیل خود بازگشته‌اند.

دانشجویانی که به تازگی از چین بازگشته‌اند به محض ورود به فرودگاه نیوجرسی، حتی در صورت نبود علائم بیماری، به مدت دو هفته تحت نظر قرار می‌گیرند.

براساس اطلاعات موجود، قبل از شروع کلاس‌های این هفته، دانشگاه پرینستون به هر کسی که طی دو هفته گذشته به چین سفر کرده بود دستور داده تا فرمی را تکمیل کنند تا دانشگاه بتواند به آنها کمک کنند.

این دانشگاه در سایت خود اعلام کرده به آن دسته از دانشجویانی که تصمیم به قرنطینه خود دارند و این فرم را تکمیل کرده‌اند، خدمات غذایی نیز ارائه می‌شود.

 طبق اعلام مؤسسه آموزش بین المللی، در سال تحصیلی ۲۰۱۸-۲۰۱۹ بیش از ۳۶۹،۰۰۰ دانش آموز از چین مشغول به تحصیل در کالج های ایالات متحده بودند.

دانشگاه پرینستون می‌گوید: با توجه به آمار بالای حضور دانشجویان چینی در‌ آمریکا و حضور مشترک آنها در کلاس‌های درس، خوابگاه، سالن غذاخوری و کتابخانه ما با چالش‌های جدی برای کنترل ویروس مسری کرونا مواجه هستیم.

 

منبع: صراط نیوز

کلیدواژه: دانشگاه پرینستون دانشجویان چینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.seratnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «صراط نیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۲۸۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج

به گزارش خبرگزاری مهر، حسن مددی در تشریح اقدامات انجام شده در حوزه قضائی کرج که منجر به ورود به موقع و مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز اراضی زراعی به وسعت ۱۱۰ هکتار شد، گفت: در پی دریافت گزارش جهاد کشاورزی در خصوص آغاز تغییر کاربری در اراضی کلوان بخش آسارا و منطقه خدایار خان ماهدشت اقدامات قانونی در این خصوص با نظارت دادستانی عمومی و انقلاب مرکز استان اجرایی شد.

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان البرز با اعلام اینکه این اقدامات در دو عملیات جداگانه انجام شده است، اضافه کرد: در منطقه «خدایار خان» ماهدشت وسعت ۹۰ هکتاری و در «اراضی کلوان» بخش آسارا وسعت ۲۰ هکتاری در معرض تغییر کاربری بودند که اقدامات مقتضی نسبت به اعمال تبصره ۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی به اجرا رسید.

وی با اشاره به اینکه ارزش اراضی اعمال قانون شده در دو عملیات ۵ هزار و ۹۰۰ میلیارد تومان است، در خصوص اقدامات قانونی انجام شده است، بیان کرد: در این عملیات تفکیک، ۵۷ مورد قطعه بندی و دیوارکشی، ۱۰ مورد بنا و ویلای غیرمجاز، ۲۶ مورد محوطه سازی، ۱۳ مورد دپوی مصالح و همچنین موارد متعددی از ایجاد راه، گودبرداری و انشعابات غیرمجاز گاز، برق و آب قلع و قمع شد.

مددی ضمن یادآوری دستاوردهای سند تحول و تعالی در پیگیری جهت جلوگیری از تغییر کاربری اراضی و تعدی به منابع طبیعی تصریح کرد: مقابله با تغییر کاربری اراضی کشاورزی در دوره «تحول و تعالی قوه قضائیه» نیز با سیاست‌های دادگستری کل استان البرز ادامه خواهد داشت و قطعاً اجاره تعدی غیرقانونی به اراضی کشاورزی را نخواهیم داد.

کد خبر 6090680

دیگر خبرها

  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۱۱۰ هکتار در کرج
  • برنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟
  • واکنش موسویان به تجمع علیه خودش در دانشگاه امریکایی
  • عجایب جدید از ویروس کرونا؛ مردی پس از ۶۱۳ روز بیماری درگذشت!
  • جنبش «همبستگی با غزه» گوش مدعیان دموکراسی را کر کرده است
  • رییس دانشگاه فردوسی مشهد به روسای دانشگاههای آمریکا نامه اعتراضی نوشت
  • مردی که ۶۱۳ روز کرونا داشت، فوت کرد
  • اقدامات امنیتی جشن فارغ‌التحصیلی دانشگاه کالیفرنیا را به تعطیلی کشاند
  • مقابله فناورانه با چالش‌های استارت‌آپی/ کسب‌وکارهای نو در رشته‌های روانشناسی و مامایی ایجاد شد
  • افزایش اعتراضات دانشجویی در آمریکا به اقدامات اسرائیل علیه غزه/ رییس مجلس نمایندگان آمریکا رییس دانشگاه کلمبیا را تهدید کرد