Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «اتاق خبر»
2024-04-26@07:12:05 GMT

طرح ملی مسکن ۴۰۰ هزار نفر را خانه‌دار خواهد کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۳۰۹۴

طرح ملی مسکن ۴۰۰ هزار نفر را خانه‌دار خواهد کرد

 

به گزارش اتاق خبر، به نقل از ایسنا، محمد اسلامی در خصوص اجرای طرح اقدام ملی مسکن اظهار کرد: این طرح شامل دهک‌های سه تا هفت یعنی دهک‌های پایین و کم‌درآمد جامعه می‌شود و این طرح جامعه هدف خود را در مراحل ثبت‌نام شناسایی کرده است.

وی افزود: در ثبت‌نام در طرح اقدام ملی مسکن ضوابطی در نظر گرفته شده است و بر اساس آن ضوابط و دهک‌های موردنظر و جامعه هدف، خانه‌ها به افرادی که ثبت‌نام کرده‌اند تخصیص داده می‌شوند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این مساله کمک می‌کند تا قشری که استطاعت خرید خانه را با نرخ‌های جاری ندارد، از این طریق خانه‌دار شود.

وزیر راه و شهرسازی تصریح کرد: در طرح اقدام ملی مسکن یک جریان تولید ایجاد کرده‌ایم، به این معنا که این طرح یک طرح ملی و فراگیر است و به همه زمان‌ها و دوره‌ها متعلق خواهد بود.

اسلامی با بیان اینکه در طرح اقدام ملی مسکن به دنبال خانه‌دار کردن ۴۰۰ هزار نفر هستیم، عنوان کرد: همه باید کمک کنند تا این نهضت خانه‌سازی پابرجا باشد و بتواند با تولید مستمر مسکن، تخصیص واحدهای مسکونی به اقشاری که توان خرید خانه با نرخ‌های کنونی را ندارند، محقق کند.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است طرح اقدام ملی مسکن مانند طرح مسکن مهر موفق نباشد، گفت: مهمترین دلیل تفاوت طرح اقدام ملی مسکن با طرح مسکن مهر آن است که این کار بر اساس تقاضا و ثبت‌نام انجام گرفته است و در زمین‌های شهری که دارای امکانات مناسب هستند، نسبت به ساخت مسکن اقدام می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: اتاق خبر

کلیدواژه: خوزستان اقتصادی اخبار اقتصادی استانی وزير راه و شهرسازي محمد اسلامی طرح مسکن ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.otaghnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اتاق خبر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۰۹۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند

به گزارش خبرگزاری مهر، سیدمحمد آقامیری در چهارمین جلسه شورای تامین مسکن استان قم اظهار کرد: تخصیص سه هزار واحد مسکونی ویژه محرومان بنابر هماهنگی‌های لازم با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام می‌شود.

استاندار قم بیان کرد: ساخت ۶۳ هزار واحد مسکونی در دستورکار قرار داشت که این آمار به ۷۱ هزار رسیده است.

وی افزود: استان قم سکان‌دار ساخت مسکن در کشور می‌باشد که این رتبه مرهون تلاش دستگاه‌های مربوطه و اداره کل راه و شهرسازی است‌.

آقامیری خاطرنشان کرد: آمار بانک‌هایی که در طرح نهضت مسکن ملی همکاری لازم را ندارند، طی روزهای آتی به ریاست جمهوری و بانک مرکزی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6088417

دیگر خبرها

  • حجاج ابهری و خدابنده ای برای تزریق واکسن مننژیت اقدام کنند
  • ۷۱ هزار نفر در استان قم صاحب خانه می‌شوند
  • جزئیاتی از پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • جزئیات پرونده قاچاق و خانه فساد دختران | بازداشت تصویربرداران فیلم مستهجن
  • جزئیات کشف پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد
  • شناسایی باند‌های سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • شناسایی باندهای سازمان یافته قاچاق دختران و خانه‌هایِ فحشا و فساد
  • تشریح پرونده‌های قاچاق دختران و خانه‌های فساد/ دستگیری ۹۶نفر
  • کودک ربوده شده به خانه برگشت