Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایرنا»
2024-04-29@03:35:00 GMT

«سهراب مرادی» در مسابقات غرب آسیا وزنه می‌زند

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۳۱۰۵

«سهراب مرادی» در مسابقات غرب آسیا وزنه می‌زند

مسابقات وزنه‌برداری گزینشی المپیک غرب آسیا روزهای ۶ تا ۱۰ اسفند در کشور امارات برگزار می‌شود. در این مسابقات تیم ایران با سه وزنه‌بردار در بخش مردان و چهار وزنه‌بردار در بخش زنان حضور دارد.

«سهراب مرادی» شاخص‌ترین چهره حاضر در مسابقات است. او که در 6 ماه دوم سال تنها در مسابقات گزینشی سوئیس وزنه زد باید در امارات وزنه بالایی بزند تا شانس رسیدن به جمع نفرات برتر برای کسب سهیمه المپیک توکیو را داشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«علی هاشمی» و «رضا بیرالوند» ۲ وزنه‌بردار دیگر ایران هستند که به مسابقات غرب آسیا خواهند رفت. «کیانوش رستمی» از حضور در این مسابقات انصراف داد و در گزینشی المپیک که در کلمبیا برگزار می‌شود شرکت می‌کند.

گفته می‌شود به خاطر شیوع ویروس کرونا «سهراب مرادی» به همراه «محسن بیرانوند» دبیر فدراسیون زودتر از سایر وزنه‌برداران به امارات اعزام شده‌اند.

«محمدحسین برخواه» سرمربی تیم ملی مردان و «اکبر خورشیدی» مربی تیم زنان ایران را در این مسابقات همراهی می‌کنند.

سطح مسابقات وزنه‌برداری غرب آسیا نقره‌ای است. مسابقات قهرمانی آسیا که اواخر فروردین ۱۳۹۹ در ازبکستان برگزار می‌شود سطح طلایی است.

برچسب‌ها محمدحسین برخواه کلمبیا ازبکستان مسابقات قهرمانی آسیا کیانوش رستمی اکبر خورشیدی علی هاشمی سهراب مرادی

منبع: ایرنا

کلیدواژه: کلمبیا ازبکستان مسابقات قهرمانی آسیا کیانوش رستمی اکبر خورشیدی علی هاشمی سهراب مرادی کلمبیا ازبکستان مسابقات قهرمانی آسیا کیانوش رستمی اکبر خورشیدی علی هاشمی سهراب مرادی سهراب مرادی غرب آسیا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۱۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد

سایت فوتی رنکینگ سهمیه ایران را در مسابقات باشگاهی ۲۰۲۴-۲۰۲۵ آسیا را اعلام کرد.

به گزارش مشرق، سایت فوتی رنکینگز امروز (جمعه) در آخرین بروز رسانی رده بندی لیگ های فوتبال آسیا سهمیه ایران را در فصل ۲۰۲۵-۲۰۲۶ را اعلام کرد.

بر اساس اعلام این رسانه موثق در حوزه فوتبال آسیا، عربستان و ژاپن ۳ سهمیه مستقیم در فرمت جدید لیگ قهرمانان یعنی در لیگ نخبگان و یک سهمیه در لیگ پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

کره جنوبی، امارات، قطر و چین هم ۲ سهمیه مستقیم در لیگ نخبگان و یک سهمیه پلی آف لیگ نخبگان خواهند داشت.

سهمیه کشورمان بر اساس اعلام این رسانه، ۱+۲ خواهد شد یعنی یک سهمیه مستقیم به لیگ نخبگان راه می یابد و یک سهمیه به پلی آف لیگ نخبگان می رود و یک سهمیه به صورت مستقیم در لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان بازی می کند.

پیش از این گفته شد فدراسیون فوتبال ایران تصمیم گرفته، قهرمان لیگ برتر را سهمیه مستقیم لیگ نخبگان قرار دهد و تیم دوم لیگ را به پلی آف لیگ نخبگان بفرستند و قهرمان جام حذفی هم راهی لیگ درجه دوم لیگ قهرمانان می شود.

منبع: فارس

دیگر خبرها

  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۹ اردیبهشت
  • میزبانی مسابقات مچ اندازی قهرمانی آسیا از ایران گرفته شد
  • جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۴| فوتسال ایران جام قهرمانی را پس گرفت/شاگردان شمسایی بر بام آسیا
  • ایران - تایلند؛ گزارش زنده
  • استقلال و یاسین سلمانی، بیرانوند و سپاهان!
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان
  • قهرمانی دختران تنیس باز ایران در مسابقات زیر ۱۲ سال غرب آسیا
  • دختران تنیسور ایران قهرمان غرب آسیا شدند
  • سهمیه ایران در مسابقات باشگاهی آسیا مشخص شد