Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «رکنا»
2024-04-26@02:33:01 GMT

اعتراف به 100 سرقت پس از رهایی از زندان

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۳۲۶۵

حوادث رکنا: رئیس کلانتری 142 کن از دستگیری دو سارق اماکن خصوصی و انباری ساختمان ها در غرب پایتخت و اعتراف به 100 فقره سرقت خبر داد و گفت: این متهمان در زندان هم سلولی بودند.

به گزارش گروه حوادث رکنا، سرهنگ "محمد کمیجانی" گفت: در پی افزایش پرونده های سرقت از انباری های در غرب پایتخت به ویژه در محدوده کلانتری تیم ویژه ای از ماموران کلانتری برای دستگیری عاملان این سرقت ها وارد عمل شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه در بررسی اولیه مشخص شد که سارق یا سارقان بدون تخریب در ورودی وارد ساختمان شده و با تخریب قفل انباری ها ، اموال موجود در آن را سرقت کرده اند، افزود: تحقیقات پلیسی نشان از این داشت، دزدان برای ورود به ساختمان خود را مامور اداره برق، گاز، آب معرفی کرده و به بهانه بررسی کنترها وارد ساختمان شده اند.

رئیس کلانتری 142 کن ادامه داد: ماموران در تحقیقات میدانی موفق به شناسایی شماره پلاک خودروی سارقان شدند و خیلی زود توانستند هر دو سارق سابقه دار را دستگیر کنند.

این مقام پلیسی عنوان کرد: در تحقیق از هر دو متهم 35 و 38 ساله که اعتیاد به مواد مخدر شیشه و هروئین دارند مشخص شد آنها یک سال قبل با هم در زندان آشنا شده اند و هم سلولی بودند و پس از آزادی از زندان با همکاری یکدیگر از انباری ساختمان ها سرقت کرده اند.

سرهنگ کمیجانی با اشاره به اینکه متهمان به 100 فقره سرقت با همکاری یکدیگر پس از رهایی از زندان اعتراف کردند، در پایان گفت: متهمان پس از تحقیقات تکمیلی برای سیر مراحل قانونی در اختیار مقام قضائی قرار گرفته اند.

منبع: رکنا

کلیدواژه: سقوط هواپیما یارانه دلار شهادت سردار سلیمانی کرونا حوادث سرقت مواد مخدر زندان آزادی اخبار حوادث زندان سرقت متهمان رهایی کن فیلم ویروس کرونا تلگرام عکس ویروس کرونا ایرانی اخبار تهران حوادث تهران تهران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۲۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری

محمد خبری زاده کارشناس بازار سرمایه در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان گفت: بانک‌ها املاک بسیاری دارند و بار‌ها بار‌ها جدا از بحث قانونی بر این نکته تاکید شده که نباید بنگاهداری دارند بنگاهداری بانک‌ها که معایب مختلفی از جمله تحت تاثیر قرار گیری شاخص‌های کلان اقتصادی را به همراه دارد.

این کارشناس بازار سرمایه در ادامه اظهار کرد: گاهی خود بانک‌ها تمایل به عرضه و فروش املاک خود دارند، اما به سبب شرایط و میزان مبالغ مورد نیاز متقاضی برای آنها وجود ندارد حالا صندوق املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کند که بانک‌ها بتوانند این املاک خود را به واحد‌های خرد تبدیل و به متقاضیان بیشتری با فروش برسانند.

خبری زاده افزود: در کل صندوق‌های املاک و مستغلات این امکان را فراهم می‌کنند تا علاقه‌مندان به سرمایه گذاری در حوزه مسکن و زمین با سرمایه‌های خرد خود هم بتوانند در این‌حوزه سرمایه‌گذاری کنند مسیری که می‌تواند به کاهش بنگاهداری داری بانک‌ها کمک قابل توجهی کند.

این کارشناس بازار سرمایه گفت: بانک مرکزی هم به سبب همین موارد مطرح شده این اجازه را به بانک‌ها داده که بتوانند صندوق املاک و مستغلات تاسیس کنند تاسیس صندوقی که شاید کمی نادیده هم گرفته شده، اما در مجموع مسیری مناسب، شفاف و در دسترسی برای بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری محسوب می‌شود.

باشگاه خبرنگاران جوان اقتصادی بانک و بیمه

دیگر خبرها

  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد
  • یک انبار کالا در جنوب تهران طعمه آتش شد +فیلم
  • انهدام باند ۳ نفره سارقان با اعتراف به ۱۹ فقره سرقت
  • انجام ۴ ماموریت پلیسی در استان سمنان/ خودروی حامل تریاک توقیف شد
  • رهایی پرندگان کمیاب زینتی از دست قاچاقچیان در مرزهای سیستان و بلوچستان
  • ارتقای امنیت با ایجاد برنامه های پلیس
  • منشی درمانگاه روزی ۳۰ میلیون تومان سرقت می‌کرد
  • صندوق‌های املاک و مستغلات بورس، مسیری برای کمک به بانک‌ها جهت رهایی از بنگاهداری
  • کشف ۱۰ فقره سرقت فروشگاه‌های زنجیره‌ای در همدان
  • رهایی ۶۱۳ نفر از قصاص در سال گذشته