Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده سپاه حضرت عباس( ع) در یادواره عملیات بدر و خیبر با بیان اینکه راهیان نور تداوم راه شهدا است از نمایندگان منتخب خواست تا با خدمت به استان به اعتماد مردم پاسخ دهند.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ به نقل از سبلان ما، سردار جلیل بابازاده فرمانده سپاه حضرت عباس(ع) ظهر امروز در یادواره شهدای عملیات بدر و خیبر و شمالغرب و مدافعان حرم اردبیل که در حسینیه ثارالله  اردبیل برگزار شد به ضرورت برگزاری یادواره شهدا اشاره کرد و گفت: این شهدا هستتد که با ایثار خود امنیت امروز را برای ما به ارمغان آورده و دست حمایت خود را هنوز هم از سر ملت بر نداشته و در ایام خاصی کنونی که دشمن از هر فرصتی برای ضربه زدن به نظام استفاده می کند بر نداشته اند و در حماسه آفرینی های ۲۲ بهمن و انتخابات نقش آفرینی کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه سخنان خود به تشریح عملیات خیبر پرداخت و گفت: در عملیات خیبر که در سال ۶۲ برگزار شد ۱۳۸ شهید تقدیم انقلاب اسلامی شد.

بابازاده به تشریح عملیات بدر پرداخت و گفت در این عملیات نیز ۱۳۶ نفر از رزمندگان استان اردبیل به شهادت رسیدند.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) به خباثت های دشمنان اسلام بعد از قطعنامه و پایان جنگ تحمیلی اشاره کرد و با بیان اینکه در عملیات جهنم درسی در سال ۸۵ شهدای بزرگی چون شهید قهاری تقدیم نظام و انقلاب اسلامی شد، گفت: ۱۶ نفر از رزمندگان استان اردبیل در عملیات های شمالغرب کشور در مبارزه با اشرار و منافقین به شهادت رسیدند.

وی در ادامه سخنان خود به شهدای مدافع حرم اردبیل نیز اشاره کرد و گفت:  ۷ اسفند ۹۲ شهید هاشم دهقانی نیا و علی آقایی در مبارزه با داعش تکفیری در سوریه به شهادت رسیدند.

سردار بابازاده ایثارگری های حسین علویزاده پیربسیجیان اردبیل را یادآور شد و گفت: این پیربسیجی با اخلاص تا پایان عمرش امام گویان دست از مبارزه با استکبار بر نداشت.

وی پنجم اسفند، روز مهندس را گرامی داشت و از سردار شهید محمدرضا رحیمی از مسولین مهندسی لشگر عاشورا به نیکی یاد کرد و گفت: این رزمنده پارس آبادی نیز در عملیات بدر به شهادت رسید.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) در بخش دیگری از سخنان خود به ویروس کرونا اشاره کرد و گفت: جهت فرهنگ سازی برای مبارزه با این ویروس ماسک های تنفسی بصورت رایگان در اختیار شرکت کنندگان در یادواره قرار خواهد گرفت.

وی به انتخابات نیز اشاره کرد و گفت: هرکس با رای مردم منتخب شد و به مجلس راه یافت باید برای خدمت به مردم بکوشد و با آوردن خیر و برکت به استان محبت مردم را جبران کند.

سردار بابازاده در پایان سخنان خود به مسایل ارزشی نیز اشاره کرد و گفت: راهیان نور و اردوهای زیارتی قدم گذاشتن در راه شهدا است و توقف ناپذیر است.

شعرخوانی کلامی زنجانی، سخنرانی سردار غلام عسگر کریمیان و مداحی سید محمد عاملی از جمله برنامه های این محفل شهدایی در اردبیل بود.

انتهای پیام/ج

منبع: دانا

کلیدواژه: فرمانده سپاه حضرت عباس اشاره کرد و گفت سخنان خود عملیات بدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۳۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد

سید محمد اعتماد اعجازی امروز در نشست با کادر مراکز بهداشت اردبیل گفت: با توجه به سرانه پایین فضاهای درمانی و بهداشتی در اردبیل توسعه آن‌ها در اولویت برنتمه‌ها قرار دارد.

فرماندار شهرستان اردبیل با بیان اینکه چندین پروژه در این راستا در دست اجرا است، افزود: بیمارستان نجف‌زاده یکی از این پروژه‌ها است که در حال حاضر پیشرفت خوبی را در این پروژه شاهد هستیم.

به گفته او، با راه اندازی این پروژه گام بزرگی در توسعه فضاهای بهداشتی در شهرستان اردبیل برداشته می‌شود.

اعتماد اعجازی تصریح کرد: در حال حاضر خیلی از حوزه‌ها به مساُئل اقتصادی گره خورده است و این امر با ورود بخش خصوصی و توسعه اشتغال در حال اجرا است.

او با اشاره به حمایت از سرمایه‌گذاران برای توسعه و عمران اردبیل گفت: در این راستا روند سرمایه‌گذاری در شهرستان تسهیل شده است.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • نقش روانشناسی و مشاوره در ارتقاء بهداشت روانی جامعه با اهمیت است
  • تحقق توسعه پایدار با همدلی و انسجام مجلس و دولت
  • فرمانده کل ارتش: ایران به هر کجای رژیم صهیونیستی را لازم باشد موشک می‌زند/ اگر باز هم خطایی سر بزند قدرتمندتر از قبل پاسخ می‌دهیم/ زوایای مختلف عملیات‌ها 10 تا 20 سال بعد گفته می‌شود
  • توسعه فضاهای بهداشتی و درمانی در شهرستان اردبیل در دست اقدام است
  • توسعه فضا‌های بهداشتی و درمانی اردبیل در اولویت قرار دارد
  • پاسخ جانشین فرمانده کل سپاه به سؤالی درباره صنعت خودروسازی
  • تمدن اسلامی به همه مردم دنیا خدمت خواهد کرد
  • میر جلیلی:اردوی راهیان نور فرصتی برای آشنایی با شهداست
  • وعده صادق ابهت پوشالی رژیم صهیونسیتی را درهم شکست
  • عبور از اروند اوج شکوه رزمنده‌های گیلان در عملیات والفجر ۸