Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فردا»
2024-05-06@19:19:36 GMT

ماجرای بیهوشی فرد مشکوک به کرونا در ایستگاه شریعتی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۳۴۶۷

ماجرای بیهوشی فرد مشکوک به کرونا در ایستگاه شریعتی

خبرگزاری تسنیم: فرنوش نوبخت درباره انتشار عکسی در فضای مجازی که نشان دهنده فردی بیهوش روی سکوی مترو است، اظهار کرد: این عکس متعلق به فردی ۳۲ ساله است که به علت بیماری صرع حالش بد شده بود.

وی ادامه داد: صبح روز یکشنبه ۴ اسفند ماه ۹۸ در ساعت ۶:۳۰ صبح حال فردی که مبتلا به بیماری صرع بود در ایستگاه شهرک شریعتی واقع در خط سه بد شد، بلافاصله مسئولین ایستگاه با اورژانس تماس گرفته و طبق راهنمایی‌های اورژانس فرد را در همان وضعیت نگه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پس از آمدن اورژانس به ایستگاه و بهتر شدن وضعیت حال بیمار، پدر وی به ایستگاه رسیده و با رضایت وی بیمار به منزل منتقل شد.

مدیر عامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه تصریح کرد: با توجه به شرایط حساس این روز‌های کشور، از تمام خبرنگاران که مسئولیت اطلاع‌رسانی به جامعه را برعهده دارند انتظار می‌رود در انتشار اخبار و تصاویر دقت بیشتری کنند و قبل از اطلاع‌رسانی نسبت به صحتوسقم اطلاعاتی که به دستشان می‌رسد از مسئولین ذیربط استعلام کنند تا باعث ایجاد اضطراب بیهوده در میان شهروندان و مسافران مترو نشوند، چرا که متروی تهران با توجه به گستردگی و میزان مخاطبی که روزانه در آن تردد می‌کند از حساسیت بالایی برخوردار است و انعکاس اخبار کذب باعث ایجاد تنش در میان شهروندان و مسافران می‌شود.

منبع: فردا

کلیدواژه: مدیرعامل مترو فرد بیهوش کرونا ایستگاه شریعتی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.fardanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فردا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۴۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان

عباس تیموری در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری علم و فناوری آنا در مورد اینکه گفته می شود در بازی پرسپولیس و سپاهان آمبولانس اوژانس تهران حضور نداشته و خواستار پول شده تا یک دستگاه آمبولانس به ورزشگاه اعزام کند، عنوان کرد: طبق آیین نامه برگزاری مسابقات که مصوبه هیئت رئیسه سازمان لیگ را دارد و به همه هیئت های فوتبال و باشگاه ها هم ابلاغ شده هر تیم میزبانی باید دو دستگاه آمبولانس خصوصی در ورزشگاه داشته باشد. این آمبولانس ها هم وظیفه دارند به اعضای دو تیم و عوامل اجرایی مسابقات خدمات رسانی کنند.

وی افزود: در کنار این دو آمبولانس که باشگاه میزبان باید پول آنها را بدهد، اورژانس 115 هم طبق مصوبه شواری تامین استان و ارگان بالا دستی باید در ورزشگاه حضور داشته باشند تا اگر برای تماشاگران اتفاقی رخ داد خدمات رسانی کنند. همه این آمبولانس ها هم باید از یک ساعت قبل از بازی تا یک ساعت بعد از بازی در ورزشگاه باشند تا در صورت بروز حادثه ای برای خدمت رسانی آماده باشند.

تیموری ادامه داد: آمبولنس اورژانس 115 هم برای بازی پرسپولیس و سپاهان در جلسه قبل از بازی حضور داشت و هم در روز بازی در استادیوم بود. ضمن اینکه آنها طبق وظایف اجتماعی که دارند برای حضور در ورزشگاه پول نمی گیرند و مسئولیت حمل مصدومان را دارند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • ماجرای استفاده بلاگر شیرازی از آمبولانس اورژانس در حال پیگیری است
  • برنامه امسال شهرداری تهران برای مترو چیست؟
  • نخستین کارخانه مشترک میان مصر و آلستوم فرانسه
  • رمزگشایی از یک پروژه مشکوک
  • مترو قم به ایستگاه پایانی بهره‌برداری نزدیک می‌شود
  • انتقال هوایی بیمار سکته قلبی از داران به بیمارستان چمران اصفهان
  • ماموریت بیمار با بالگرد هوایی اورژانس از داران به اصفهان
  • تلاش می‌کنیم ایستگاه دارک تا قدس در خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد
  • تلاش می‌کنیم بخشی از خط دو مترو تا پایان امسال به بهره‌برداری برسد