Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-29@08:08:34 GMT

تامین سوخت مناطق زلزله زده قطور و زرآباد خوی

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۳۴۹۸

تامین سوخت مناطق زلزله زده قطور و زرآباد خوی

رئیس شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی ناحیه خوی گفت: سوخت مناطق زلزله‌زده قطور و زرآباد خوی تامین شد.

مرتضی بشیر در گفت‌وگو با خبرگزاری فارس درخصوص سوخت‌رسانی به مناطق زلزله‌زده قطور و زرآباد اظهار کرد: سوخت کافی در انبار نفت خوی وجود دارد و هیچ کمبودی به لحاظ تامین سوخت موردنیاز جایگاه‌ها و مردم وجود ندارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه هیچ کدام از تاسیسات و جایگاه‌های مناطق زلزله‌زده دچار آسیب نشده است، افزود: در نخستین دقایق وقوع زلزله، سوخت مورد نیاز مناطق زلزله زده بصورت کاروانی از طریق نفتکش ها اعزام و سوخت‌رسانی به نحو مطلوب در تمامی جایگاه‌ها و فروشندگی ها در حال انجام است.

بشیر با تاکید بر اینکه سوخت مورد نیاز گرمایشی (نفت سفید) نیز به میزان کافی قبل از فرارسیدن فصل سرما به نقاط سخت گذر شهرستان خوی ارسال و ذخیره‌سازی شده است، تصریح کرد: تعدادی نفتکش حامل نفت سفید نیز به صورت اضطراری در روستاهای زلزله‌زده مستقر شده‌اند تا در صورت نیاز، سوخت گرمایشی مورد نیاز مردم را تامین کنند.

زمین ‌لرزه‌ای به بزرگی ۵.۷ درجه در مقیاس امواج درونی زمین یا ریشتر ساعت ۹:۲۳ صبح امروز، یکشنبه ۴ اسفند ۱۳۹۸ حوالی شهر قطور خوی در شمال آذربایجان‌غربی را لرزاند.

کانون این زمین‌لرزه در ۱۷ کیلومتری قطور، ۳۱ کیلومتری خوی و ۱۱۵ کیلومتری شهر ارومیه بود، اما لرزه را مردم در شهرستان‌های ارومیه، تبریز، اسکو، سلماس و سهند نیز احساس کردند.

در عصر همان روز ساعت ۱۹:۳۰ یکشنبه‌شب مرکز لرزه‌نگاری کشوری مؤسسۀ ژئوفیزیک دانشگاه تهران، وقوع زمین‌لرزه ۵.۹ ریشتری زرآباد در عمق ۲۸ کیلومتری زمین را گزارش کرد این زلزله در ۲۱ کیلومتری زرآباد، ۲۵ کیلومتری خوی و ۳۱ کیلومتری قره ضیالدین در استان آذربایجان‌غربی رخ داد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: زلزله خوی سوخت نفت مناطق زلزله زده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۴۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله

سازمان هواشناسی ژاپن اعلام کرد زمین لرزه‌ای با قدرت اولیه ۶.۹ ریشتر امروز (شنبه) جزایر اوگاساوارا در این کشور را لرزاند. به گزارش شینهوا، این زمین لرزه در مرکز توکیو نیز احساس شده و هیچ هشدار سونامی در پی آن صادر نشده است.

همچنین تاکنون گزارشی در مورد خسارات و تلفات ناشی از این حادثه منتشر نشده است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ایسنا

tags # زلزله ، ژاپن سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) کشف پرنده‌ عجیبی که سمت راست بدنش نر است و سمت چپش ماده!

دیگر خبرها

  • قلعه خواجه لرزید
  • (ویدئو) وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله
  • وضعیت عجیب این خودرو در لحظه وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن | ویدئو
  • زلزله ۶.۹ ریشتری ژاپن را لرزاند
  • وقوع زلزله ۶.۹ ریشتری در ژاپن
  • چالوس دوبار لرزید
  • ثبت ۵ زمین‌لرزه در خوی طی هفته گذشته
  • ثبت ۵ زمینلرزه در خوی طی هفته گذشته
  • زلزله ۳.۱ ریشتری حوالی ازگله در استان کرمانشاه را لرزاند
  • ۲ زلزله شدید تایوان را لرزاند