Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایران اکونومیست- دولت در تلاش است تا نرخ عوارض آزاد راه تهران_شمال را به صورت شناور در ایام پیک و غیر پیک مشخص کند. محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی، با بیان اینکه منطقه یک آزادراه تهران_شمال فردا با حضور رئیس جمهور به بهره‌برداری می‌رسد، گفت: با بهره برداری از این آزاد راه مسیر تهران تا چالوس یک و نیم تا ۲ ساعت کوتاه میزان مصرف سوخت کاهش چشمگیری می یابد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



او با بیان اینکه با افتتاح این قطعه از آزاد راه طول مسیر تهران تا شمال ۶۵ کیلومتر کاهش می‌یابد، افزود: مردم نباید نگران قیمت عوارض قطعه یک آزاد راه تهران_شمال باشند چرا که از فردا در یک مسیر امن و مطمئن سفر می کنند.
وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه قطعه یک این آزاد راه یک اتوبان مدرن ایمن و هوشمند است، گفت: با توجه به آنکه این آزاد راه یک آزادراه هوشمند است بنابراین پرداخت عوارض زیر ۵۰ هزار تومان در این مسیر جایز است.

اسلامی توضیح داد: در ۲۳ و ۲۴ بهمن دو روز به صورت آزمایشی از این آزاد راه بهره برداری شد و چند ساعتی تردد خودروها از این مسیر انجام شد.

او تصریح کرد: در زمان افتتاح هم چند ساعتی برای انجام تست های گرم، تردد انجام می شود و با توجه به آنکه این آزاد راه هوشمند است بنابراین باید تمامی تست های گرم و سرد در این آزاد راه تهران_شمال به صورت کامل انجام شود.
وزیر راه و شهرسازی درباره طرح اقدام ملی مسکن گفت: ظرفیت‌ها در دور دوم ثبت نام به طور قطع در بسیاری از شهرها افزایش می یابد و تا پایان سال دور دوم ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن انجام می شود.

اسلامی ادامه داد: برخی از افرادی که اعلام می کنند امیدی به این طرح ندارند باید بدانند که نباید مردم را نا امید کنند و نا امیدی در بین متقاضیان ایجاد کنند.

او بیان کرد: هم اکنون افرادی که در دوره اول این طرح ثبت نام کرده اند در مرحله تشکیل پرونده هستند و به زودی برای انتخاب واحد و سایر اقدامات باید به ادارات کل مراجعه می‌کنند.
گفتنی است؛ نرخ محاسبه عوارض آزاد راه با این حال دولت تلاش می‌کند با فرمول‌های پیشنهادی خود و بدون لطمه به بخش خصوصی و سرمایه‌گذار که در این پروژه بنیاد مستضعفان انقلاب اسلامی است؛ از طریق افزایش طول دوره بازگشت سرمایه، رقم نهایی را با تخفیف تعیین کند.   باشگاه خبرنگاران جوان برچسب ها: محمد اسلامی ، وزیر راه و شهرسازی ، بنیاد مستضعفان ، آزاد اره تهران شمال

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی بنیاد مستضعفان وزیر راه و شهرسازی راه تهران شمال آزاد راه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۳۷۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری علم و فناوری آنا، حجت‌الاسلام حسن عارضی مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان در جمع اعضای شورای فرهنگی دانشگاه آزاد اسلامی واحد دهاقان درباره شیوه‌های انجام کار‌های فرهنگی اظهار کرد: در فهم دین و مسائل دینی، وجود عقل بسیار ضروری و لازم است و اگر در این فهم، عقل را کنار بزنیم، دچار جمود و خسران خواهیم شد.

وی افزود: در دانشگاه باید به عقلانیت توجه ویژه‌ای داشته باشیم. پیامبر خدا برای انجام کار‌های فرهنگی از بهترین روش‌ها استفاده می‌کرد و به همین دلیل در انجام کار‌های خود اسوه حسنه نام گرفت. در واقع به پیامبر چنین ابلاغ شد که‌ ای رسول تو نشان دهنده راه درست به بندگان خدا هستی که مسیر هدایت را تبیین کردی و به مردم نشان می‌دهی. زمینه تصمیم‌گیری را برای مردمان فراهم کرده، اهل بیت هم زمینه انتخاب و تصمیم‌گیری را برای همگان فراهم می‌کنند؛ اما در کار خود از روش و راهکار محبت، کمک می‌گرفتند.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان ادامه داد: پس باید در کار و فعالیت‌های فرهنگی همانند پیامبر، دغدغه‌مند و دلسوز باشیم و کار را با ابزار محبت به پیش ببریم، انسان تشنه و بنده محبت بوده و این شیوه محبت‌آمیز به‌ویژه در تربیت نسل جوان بسیار مطلوب و بازخورد ناشی از آن هم بسیار خوب و چشمگیر است.

عارضی با برشمردن ویژگی‌هایی که در انجام امور فرهنگی باید مد نظر داشت، عنوان کرد: برای انجام کار‌های فرهنگی به شکل صحیح و مطلوب، باید سه ویژگی را مد نظر قرار دهیم، تعمیق کار‌های فرهنگی که انجام امور فرهنگی در این بخش باید دارای عمق باشد و از انجام کار به صورت سطحی و ضعیف بپرهیزیم و در واقع کار‌ها را به صورت بلیغ به انجام برسانیم.

وی اضافه کرد: تربیت عالم، تولید علم با جهت دادن به عالم و علم از مهم‌ترین وظایف دانشگاه‌هاست که باید مدنظر قرار گیرند. نکته دوم تداوم کار‌های فرهنگی و ادامه‌دار بودن آنها و نکته سوم تکثیر کار‌های فرهنگی است که در انجام کار‌های فرهنگی باید تشکل ایجاد کرد.

مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی استان اصفهان با اشاره به نوع ایجاد ارتباط با مخاطبان امور فرهنگی مطرح کرد: در ارتباطات فرهنگی نوع عملکرد، نوع ارتباط با مخاطبان، نوع بیان و صحبت کردن و استفاده از قول همراه با محبت جزء شرایط لازم در انجام کار است. انجام کار‌های فرهنگی باید با روش‌های نوین و به شکل مورد علاقه جوانان و در قالب‌های محبت‌آمیز صورت پذیرد تا نتیجه مطلوب حاصل شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • آزاد سازی ۱۳هزار پلاک فرسوده حریم ریلی منطقه ۱۷ تهران
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی
  • مناطق آزاد و ویژه اقتصادی باید به موتور پیشران اقتصاد تبدیل شوند/ هیچ بن‌بستی در مسیر فعالیت مناطق آزاد وجود ندارد
  • استفاده از روش‌های نوین برای به نتیجه رسیدن کارهای فرهنگی
  • اعمال محدودیت ترافیکی در جاده کرج- چالوس و آزادراه تهران - شمال
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های چالوس، هراز و آزادراه تهران - شمال
  • نرخ جدید عوارض آزادراه خرم آباد - پل زال اعلام شد
  • آخرین وضعیت ساخت بزرگراه شوشتری در تهران | ۲۶ معارض تجاری و مسکونی در مسیر این بزرگراه خریداری شد
  • تأکید وزیر کشور برای زمینه سازی مشارکت مردم در سرمایه گذاری
  • ◄ نرخ جدید عوارض آزادراه ها در سال 1403 منتشر شد + جدول