Web Analytics Made Easy - Statcounter

درگان اسکوچیچ بعد از بررسی لژیونرهای ایرانی در بلژیک راهی کشورش شده و پس از تماشای تمرینات تیم فوتبال دیناموزاگرب جهت دیدار با سردار آزمون راهی روسیه خواهد شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

دراگان اسکوچیچ سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از تماشای دیدار تیم‌های بروژ و شارلروا و همچنین اندرلخت و یوپن راهی کشورش شد تا با خانواده‌اش دیدار و گفت‌و‌گو کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی امروز و فردا با خانواده خود دیدار خواهد کرد و سپس روز ۷ اسفند (چهارشنبه) به تمرین تیم فوتبال دیناموزاگرب خواهد رفت و عملکرد صادق محرمی را زیر نظر خواهد گرفت. قرار است اسکوچیچ بعد از حضور در تمرینات دیناموزاگرب بلافاصله راهی روسیه شود و روز هشتم اسفندماه در تمرین تیم فوتبال زنیت روسیه حضور پیدا کند. این برنامه سرمربی تیم ملی در راستای زیر نظر گرفتن لژیونرهای ایرانی شاغل در اروپا انجام خواهد شد.

تمرینات تیم فوتبال ایران قرار است روز ۲۷ اسفندماه در کمپ تیم‌های ملی برگزار خواهد شد.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: صادق محرمی دراگان اسکوچیچ سردار آزمون صادق محرمی تیم فوتبال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۱۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد

دکتر ابراهیم شهریاری گفت: در تاریخ ۹ اردیبهشت امسال، خانمی ۳۰ ساله به همراه همسرش به یکی از مراکز درمانی بخش خصوصی «مطب» مراجعه کرد.

وی ادامه داد: به دنبال تزریق آنتی بیوتیک، خانم دچار شوک آنافیلاکسی شد.

دکتر شهریاری افزود: بلافاصله با اورژانس ۱۱۵ تماس گرفته و کار احیا انجام و خانم در بخش مراقبت‌های ویژه بیمارستان حضرت رسول اکرم کلاله بستری شد و اکنون نیز درحال درمان است.

وی با اشاره به شکایتی که در این خصوص شده است، گفت: در نظام پزشکی، پرونده تشکیل و به دادستانی ارجاع شد و اکنون درحال بررسی است.

 

منبع: صدا و سیما

باشگاه خبرنگاران جوان گلستان گرگان

دیگر خبرها

  • امباپه خیال هواداران تیمش را راحت کرد
  • تزریق آنتی بیوتیک در مطب، زن جوان را راهی بخش مراقبت های ویژه کرد
  • رقم هزینه رم برای سردار آزمون مشخص شد
  • تدابیر ویژه باشگاه نساجی مازندران برای دیدار با پرسپولیس
  • سردار، غایب رمی‌ها در بازی با یوونتوس؟
  • احتمال غیبت سردار آزمون، مانچینی و اسپیناتزولا مقابل یوونتوس به دلیل مصدومیت
  • سردار آزمون بازی بزرگ ایتالیا را از دست داد؟
  • سردار آزمون، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟
  • رم امیدوار به حضور سردار آزمون در دیدار برابر یوونتوس
  • سردار، غایب رمی‌ها برای یوونتوس؟