Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران تاکید کرد که مکان‌های پر رفت‌وآمد بازار، دستگیره‌ها، راه‌پله‌ها، کلیدها و دکمه‌های آسانسور و... دائما در حال شستشو، گندزدایی و اجرای فرآیند ضدعفونی است.

به گزارش ایسنا، بنابر اعلام ایران مال، قاسم اکبری مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران از اجرای همه دستورالعمل‌های وزارت بهداشت برای مقابله با ویروس کرونا در ایران‌مال خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او در گفت‌وگو با روابط عمومی بازار بزرگ ایران تاکید کرد: جلسه‌های آموزش کارکنان خدماتی برگزار شده است و ابلاغیه‌هایی نیز برای کارمندان صادر شده است. علاوه بر این مهم‌ترین وظیفه ما حفظ سلامت مخاطبان و بازدیدکنندگان بازار است. در همین راستا فرآیند شستشو، گندزدایی و اجرای فرآیند ضد عفونی در معابر پر تردد بازار، راه پله‌ها، دستگیره‌ها، دکمه‌های آسانسور و ... دائما در حال انجام است. مواد ضد عفونی‌کننده و استریل در سرویس‌های بهداشتی نیز قرار گرفته است تا مشکلی برای بازدیدکنندگان پیش نیاید.

وی افزود: آموزش‌های ما برای کارمندان و مخاطبان ادامه دارد. از امروز غرفه‌های سلامت در طبقات مختلف بازار با حضور کارشناسان بهداشتی دایر است تا پاسخگوی سوالات و ابهامات مردم راجع به این بیماری باشد.

مدیر واحد سلامت بازار بزرگ ایران تاکید کرد: درمانگاه و اورژانس در محل بازار مستقر است و اگر با نمونه مشکوکی مواجه شویم، طبق دستورالعمل‌های اعلامی وزارت بهداشت اقدام می‌کنیم.

اکبری گفت: پردیس سینمایی، مرکز نمایشگاهی و جشنواره‌های بازار به وضعیت تعطیل یا تعلیق درآمده است اما تعطیلی بازار کار درستی نیست و نباید استرس مردم را بالا برد. افزایش استرس و ترس از بیماری باعث کاهش مقاومت بدن می‌شود. ما همه اقدامات لازم را برای پیش‌گیری از آلودگی انجام می‌دهیم و آموزش‌های لازم را نیز به مردم منتقل می‌کنیم. واحد سلامت بازار، پایش مستمر خود بر فعالیت رستوران‌ها و سلامت مخاطبان و بازدیدکنندگان را ادامه می‌دهد. مردم بدانند که برای حفظ سلامت آنها همه توان خود را به کار بسته‌ایم و دائما در حال تلاشیم.

انتهای رپرتاژ آگهی

منبع: ایسنا

کلیدواژه: كرونا بازار بزرگ ایران واحد سلامت بازار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۲۱۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات


به گزارش خبرگزاری صداوسیما مرکز خراسان رضوی؛به‌مناسبت هفتهٔ سلامت و به‌منظور تشویق متصدیان به رعایت مسایل بهداشتی، واحد بهداشت محیط مه ولات از سه نفر از متصدیانی که در سال ۱۴۰۲ نسبت به رعایت مسائل بهداشت فردی و بهداشتی محیط محل کسب خود تلاش بیشتری نموده و بیش‌ترین همکاری را با واحد بهداشت محیط داشته‌اند، با اهدای لوح، قدردانی کرد.

سرپرست شبکهٔ بهداشت و درمان شهرستان مه ولات گفت: نظارت، پایش و کنترل مستمر مراکز تهیه، تولید و توزیع مواد غذایی و کنترل سلامت و نیز رعایت بهداشت مواد غذایی تضمین کنند سلامت مصرف کنندگان خواهد بود؛ لذا دستیابی به یک زندگی سالم تنها از طریق برخورداری از محیط سالم و ارائهٔ خدمات صحیح بهداشت محیط فراهم می‌شود.
جواد جوانی افزود: شاخص‌های بهداشتی این واحد‌های صنفی، رعایت بهداشت فردی، بهداشت فردی و ابزار کار و توجه به تذکرات ارائه شده و همکاری مناسب با بازرسین مرکز بهداشت بود و این واحد‌ها همهٔ موارد بهداشت محیطی را در واحد صنفی خود به دقت رعایت کردند و در سال ۱۴۰۲ هیچ‌گونه اخطار، شکایت تلفنی و حضوری و تماس با ۱۹۰ توسط مراجعین نداشتند.

دیگر خبرها

  • آیا برنامه سلامت خانواده بهتر از پزشک خانواده است؟
  • آیا برنامه سلامت خانواده قوی تر از پزشک خانواده است
  • قدردانی از متصدیان سه واحد نمونهٔ بهداشتی در مه ولات
  • افزایش مراکز رایگان سلامت روان در کشور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • تاکید بر اولویتی به نام سلامت روان
  • جذب پرستاران در مراکز درمانی اولویت وزارت بهداشت
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • خدمات رایگان ۳۳۰۰ روانشناس در مراکز جامع سلامت