Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسنا»
2024-05-07@22:03:01 GMT

زمینه‌سازی توسعه کشور در آموزش و پرورش رقم می‌خورد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۴۳۷۵

زمینه‌سازی توسعه کشور در آموزش و پرورش رقم می‌خورد

ایسنا/لرستان معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان گفت: زمینه‌سازی توسعه کشور در آموزش و پرورش رقم می‌خورد.

محمود ثمینی عصر امروز در آیین تکریم و معارفه مدیران کل آموزش وپرورش لرستان که در محل سالن اجتماعات علامه طباطبایی دانشگاه فرهنگیان برگزار شد، با تبریک روز مهندس اظهار کرد: شما قشر فرهنگیان در اجرا و نظارت انتخابات مجلس یازدهم سهم داشتید و از ملت ایران و مردم لرستان که در این رویداد حماسه آفریدند و اعلام نظر کرده و برگ زرینی بر افتخارات استان افزودند تشکر می‌کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: اصل قانونمندی، سلامت و بی‌طرفی را در انتخابات هدفگذاری کردیم و برای اعتمادسازی عموم به مردم وعده دادیم و تمام برنامه‌ریزی‌ها را برای تحقق این وعده به‌کار گرفتیم؛ در پیشگاه خداوند سربلندیم و در بین مردم هم این را خواهند پذیرفت. 

ثمینی گفت: مجریان زحمت کشیدند و مردم در این حماسه حضور یافتند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی لرستان گفت: با توجه به پیش‌بینی قانون نمایندگان رای‌ها را کسب و عازم پارلمان برای خدمتگزاری خواهند بود.

وی در ادامه با اشاره به اهمیت تعلیم و تربیت اظهار کرد: زمینه‌سازی توسعه کشور در آموزش و پرورش رقم می‌خورد.

ثمینی با تاکید براینکه جایگاه رفیع هر مملکتی در گرو اهتمام ویژه به آموزش و پرورش است، عنوان کرد: باید تلاش شود به اهدافی که نظام تعلیم و تربیت ترسیم کرده برسیم.

این معاون استاندار گفت: جمعیت بسیار بزرگ چهل میلیونی درگیر عرصه تعلیم و تربیت و دانش‌آموزان هستند.

وی اضافه کرد: محیط آموزشی را برای یادگیری دانش‌آموزان جذاب‌تر کنیم؛ معمولا در تربیت گرچه کارهای خوبی انجام شده اما انواع تربیت در آموزش و پرورش داریم که باید به آن بپردازیم.

ثمینی گفت: شش نوع تربیت در سند تحول بنیادین ترسیم شده که باید به آن پرداخته شود؛ در مجموع باید به وضعیت آموزش و پرورش دانش‌آموزان توجه شود.

معاون استاندار بر تربیت اعتقادی، مهارتی، ورزشی، زیستی و اقتصادی تاکید کرد و یادآور شد: در شورای آموزش و پرورش پشتیبانی و حمایت کنیم دستگاه تعلیم و تربیت تا بتواند به اهداف خود برسد.

وی با بیان اینکه مهندس حیدری مدیرکل فقید نوسازی مدارس استان در پسا سیل تلاش کردند که مدارس زیادی برای دانش‌آموزان سیل زده احداث شود و آنها دغدغه نداشته باشند که یاد این مدیر ارزشمند را گرامی میداریم.

به گزارش ایسنا، در این مراسم از رضا زینی‌وند مقدم مدیرکل سابق آموزش وپرورش استان تقدیر و علی‌رضا نخعی به عنوان مدیر جدید معرفی شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی آموزش و پرورش تعلیم و تربیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۳۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند

کرمی در جلسه شورای آموزش و پرورش استان ضمن تبریک هفته گرامیداشت مقام معلم  ؛  معلمان را انسان‌های دلسوزی دانست که نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند.

وی افزود: معلمان نیروسازی می‌کنند؛ تربیت می‌کنند و در ابعاد مختلف و شاخه‌های گوناگون موجود در جامعه انسان را آماده کرده و خواهند کرد.

کرمی گفت: تربیت در آموزش و پرورش اتفاق می‌افتد و اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین عزیز است.

استاندار ادامه داد: بهترین فرصت برای آموزش و پرورش مهیاست تا فرزندان جامعه را در مسیر رشد و بالندگی و توسعه همه جانبه شخصیت آنان تربیت نماید.
وی خاطرنشان کرد: مهارت آفرینی و فرصت ساختن انسان‌های ماهر و توانمند نیز در بستر دستگاه تعلیم و تربیت باید فراهم شود تا نیاز جامعه به نیروی متخصص مرتفع گردد.
وی ادامه داد: همه دستگاه‌ها موظف به همکاری با آموزش و پرورش هستند و باید ظرفیت سنجی و بسترآفرینی برای تحقق اهداف نظام آموزشی و تربیتی صورت گیرد.
استاندار اظهار داشت: معلمان با ذهن و فکر و اندیشه دانش‌آموزان سر و کار دارند و مقام و جایگاه تعلیم و تربیت به دلیل اینکه رسالت پیامبران است؛ دارای ارزش و اهمیت است.
وی بیان داشت: دانش آموزان دارای قابلیت‌ها و توانمندی‌های ذاتی فراوانی هستند که باید توسط معلمان و با هدفگذاری بلند، هدایت و ارشاد و تربیت شوند.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

دیگر خبرها

  • پویایی و نشاط جامعه در گرو تعلیم و تربیت صحیح است
  • اعتماد اجتماعی مردم به فرهنگیان مهمترین سرمایه آموزش و پرورش است 
  • مراسم تجلیل از ۴۰۰ معلم در عالی‌شهر برگزار شد
  • تجلیل از چهره های ماندگار تعلیم و تربیت آذربایجان شرقی
  • معلمین نقش و رسالت سترگ تربیتی را عهده‌دار هستند
  • تجلیل از چهره‌های ماندگار تعلیم و تربیت استان
  • اساس و توسعه هر کشور، توجه به آموزش و پرورش و تربیت نسل جوان است
  • تزکیه و پرورش اسلامی در دستور کار آموزش و پرورش باشد
  • کلید حل تمام مسائل کشور در دل تعلیم و تربیت نهفته است
  • اصل کار تعلیم و تربیت بر عهده معلمین است