Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-02@02:09:16 GMT

گوگل سایت های رقیب را در نتایج جستجو نشان می دهد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۴۴۵۲

گوگل سایت های رقیب را در نتایج جستجو نشان می دهد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از انگجت، گوگل از چند سال قبل متهم به رفتار تجاری انحصارطلبانه و عدم نمایش سایت‌های رقبا در جستجوگر خود بوده است. به دنبال تهدید جدی و جریمه گوگل در اروپا طی دو سال اخیر، این شرکت فناوری امریکایی سرانجام رفتار خود را تغییر داده و اطلاعات برخی سایت‌های رقیب خود را در صورت جستجوی کلیدواژه‌های مرتبط در گوگل نمایش می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تغییرات توسط برخی کاربران در فرانسه و اسپانیا تأیید شده و مربوط به سرویس‌هایی مانند یلپ است. به نظر می‌رسد گوگل قصد دارد با این کار نظر مثبت اتحادیه اروپا را به خود جلب کند و از افزایش جریمه‌ها بر علیه خود جلوگیری کند.

گوگل هم اکنون در حال آزمایش این تغییرات در آلمان است و گفته می‌شود کاربران انگلیسی هم به زودی از آن متأثر می‌شوند. باید منتظر ماند و دید این تحول در رفتار گوگل جلوی شکایت‌های جدید اروپایی‌ها از این شرکت به علت اقدامات انحصارطلبانه تجاری را خواهد گرفت یا خیر.

کد خبر 4861808

منبع: مهر

کلیدواژه: گوگل اتحادیه اروپا فرانسه معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری شرکت دانش بنیان نوآوری هوش مصنوعی تحقیقات علمی موبایل فناوری نانو گوگل سامسونگ جشنواره خوارزمی اینترنت فناوری 5G ربات فیس بوک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۴۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت کشور کنیا اعلام کرد که جستجوی تیم‌های امدادونجات برای یافتن دست کم ۹۱ تن از مفقودشدگان سیل مرگبار اخیر در این کشور، همچنان ادامه دارد.

وزارت کشور کنیا دیروز در گزارش وضعیت از افزایش دست کم ۴۶ نفر به شمار قربانیان سیل ویرانگر این کشور خبر داد. براساس داده‌های دولتی، تاکنون دست کم ۱۶۹ نفر در سراسر کنیا جان خود را از دست داده و بیش از ۱۸۵ هزار نفر نیز بی‌خانمان شده‌اند.

سیل مرگبار در کنیا در حالی رخ داده است که در پی بارندگی شدید در تانزانیا و بروندی، ده‌ها نفر جان باخته و صدها هزار نفر نیز آواره شده‌اند. دانشمندان می‌گویند که تغییرات اقلیمی دلیل این بلایای طبیعی شدید و نسبتاً خارج از کنترل است.

پارسال در پی بارندگی شدید و جاری شدن سیل در کنیا ناشی از پدیده «ال‌نینو»، دست کم ۱۲۰ نفر کشته شدند. این بارش‌ها پس از دهه‌ها خشکسالی که بخش‌های گسترده‌ای از شرق آفریقا را درنوردیده بود، روی داده است.

کد خبر 6093208

دیگر خبرها

  • سئو حرفه و خدمات سئو سایت چه تفاوتی دارند
  • گزارش سایت آمریکایی از رقیب‌ ایرانی لی در استانبول
  • ۳۹۵ میلیون بار جستجو برای کار در دیوار
  • مقام معظم رهبری:رفتار آمریکا در غزه اثبات حقانیت بی‌اعتمادی ایران است/ آمریکا شریک جرم رژیم صهیونیستی است
  • نمایش زجر به قیمت لایک!
  • سیل مرگبار کنیا/ جستجو برای یافتن ۹۱ مفقودی همچنان ادامه دارد
  • کشف خطر جدید میکروپلاستیک‌ها بر سلامت
  • آغاز به کار سامانه و سایت مرکز گسترش سینمای مستند، تجربی و پویانمایی از ۱۷ اردیبهشت
  • حضور ۲۵ هیات تجاری در اکسپو با وجود تحریم نشان از رشد ایران دارد
  • رفتار پلیس با دانشجویان آمریکایی نشان از ادعای دروغین آزادی بیان