Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد تایید مرگ یک بیمار ابتلا به ویروس کرونا را رد کرد و گفت: رسانه‌ها از دامن زدن به شایعات پرهیز کنند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۰ استانها کهگیلویه و بویراحمد نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از یاسوج، پیش از ظهر امروز خبر تایید مرگ یک پیرزن 66 ساله به دلیل ابتلا به ویروس کرونا بر روی خروجی برخی رسانه‌ها قرار گرفت که در کمترین زمان ممکن به سرعت باد در فضای مجازی و شبکه‌های اجتماعی دست به دست شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمد مهدی بانشی با بیان اینکه تاکنون هیچ مورد مثبت یا مرگ بیمار مشکوک به کرونا ویروس گزارش نشده است، اظهار داشت: مرگ یکی از بیماران مشکوک به کرونا صحت ندارد.

وی دلیل فوت پیرزن 66 ساله را عفونت ریوی و بیماری‌های زمینه‌ای عنوان کرد و افزود: آزمایش‌های لازم انجام و برای بررسی و اعلام نتیجه به مرکز کشور ارسال شده که در صورت تایید به صورت شفاف به مردم اعلام می‌شود.

4 اتاق ایزوله تنفسی ویژه ویروس کرونا در بروجرد راه‌اندازی شدهیچ مورد مثبتی از بیماری کرونا در یزد نداشتیمتعطیلی‌های پیشگیرانه علیه کرونا در استان فارس؛ اتوبوس‌های شهری شیراز ضدعفونی می‌شوند

بانشی ادامه داد: مرجع نهایی برای اعلام تعداد افراد مبتلا و مرگ و میر ناشی از بیماری کرونا تنها وزارت بهداشت و سازمان بهداشت جهانی بوده و ما آمار هر اتفاق و رخدادی را به این دو سازمان اعلام می‌کنیم.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه خبر منتشره شده به نقل از سرپرست دانشگاه در زمینه فوت یک نفر به دلیل بیماری کرونا صحت ندارد، بیان کرد: با توجه به نزدیک شدن به ایام تعطیلات نوروزی و احتمال افزایش سفرها و دید و بازدیدها در این ایام، احتمال شیوع بیماری‌ها به خصوص کرونا بالا رفته است.

پرویز یزدان‌پناه یادآور شد: بیمارستان شهید جلیل یاسوج نیز به عنوان بیمارستان سنتر کهگیلویه و بویراحمد انتخاب که تجهیزات لازم خریداری و تحویل بیمارستان داده شده تا در صورت لزوم خدمات لازم برای مقابله احتمالی با بیماری کرونا ارائه شود.

انتهای پیام/544/ش

R41452/P/S6,69/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: کهگیلویه و بویراحمد بیماری کرونا ویروس کرونا مرگ یک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۷۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم

دریافت 75 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سید نصیر حسینی نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد، دوشنبه شب در آیین اجلاسیه سرداران و ۴۲۲ شهید شهرستان کهگیلویه افزود: در تقسمات سدها بهره کهگیلویه و بویراحمد اندک است و باید سهم مردم ما ملاحظه شود.

کد خبر 6092610

دیگر خبرها

  • تولید کیت‌های جداساز ویروس‌های بیماری‌زا در کشور
  • بی بهره بودن استان از ظرفیت سدها را به رهبر انقلاب گزارش می دهیم
  • برگزاری جشن روز معلم در دانشگاه فرهنگیان کهگیلویه و بویراحمد
  • آیا باید از سرایت ویروس آنفلوانزای پرندگان به گاوها نگران باشیم؟
  • این افراد در خطر ابتلا به ام اس قرار دارند
  • ویروس کرونا در بدن این مرد هلندی بیش از ۵۰ بار جهش داشت
  • اولین دستگاه رادیو تراپی وارد کهگیلویه و بویراحمد شد
  • پایگاه اتوبوس آمبولانس در بویراحمد کلنگ‌زنی شد
  • وزیر علوم: صندلی خالی زیادی در دانشگاه‌ها داریم
  • کوهنوردان کهگیلویه و بویراحمد بر فراز کوه خامی