Web Analytics Made Easy - Statcounter

در جبهه ناپولی، همه آماده هستند. برخی بازیکنان بزرگترین بازی عمرشان را انجام خواهند داد و شاید گتوزو، اولین چالش بزرگش را در قامت مربیگری، سپری خواهد کرد.

طرفداری- در چارچوب بازی رفت مرحله یک هشتم نهایی رقابت های لیگ قهرمانان اروپا، دو تیم ناپولی و بارسلونا به مصاف هم خواهند رفت. جنارو گتوزو در نشست مطبوعاتی پیش از دیدار، به سوالات خبرنگاران پاسخ داد که خواندنش خالی از لطف نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در کنار مبتلایان به ویروس کرونا هستیم و حامی دولت هستیم که همه تلاشش را برای کنترل اوضاع انجام می دهد. امیدواریم خیلی زود این مشکل حل شود. فردا با تیمی عالی بازی خواهیم کرد. باید از آنچلوتی و بازیکنان ناپولی تشکر کنم چون من هیچ سهمی در رسیدن به اینجا نداشتم. دو روز می شود که با کادر فنی، ویدئوها را آنالیز می کنیم. بارسلونا با ستین، در حال بازگشت به فرم گذشته اش است. وقتی والورده در بارسلونا بود، یک بازه زمانی 10-11 ثانیه‌ای برای بازپس گیری توپ وجود داشت اما الان آن زمان به 6 ثانیه رسیده است. باید در فاز دفاعی و هجومی عالی باشیم. 

نمی توانیم مسی را کنترل کنیم و البته نباید در دام این فکر بیفتیم که بارسلونا فقط مسی است. لیونل مسی الگویی برای جوانان و حتی باتجربه ها است. گذاشتن یک بازیکن مقابل او، مشکلات را حل نمی کند. امروز به یک استراتژی تمرکز خواهیم کرد تا ببینیم چه فوایدی برای تیم دارد. با این حال اجازه دهید بازهم بگویم رقیب ما بارسلوناست. در مورد اینسینیه، علاوه بر تکنیک، یک موتور محرک عجیبی دارد که برخلاف فیزیک و جثه کوچکش، به تیم انرژی می دهد. او کاپیتان تیم است و باید در همه چیز ثبات داشته باشد. لورنتزو باعث تعجب من شده چون از لحاظ تاکتیکی بسیار باهوش است. 

امیدوارم فردا زیاد دچار دردسر نشویم چون مقابل بارسلونا، این موضوع اجتناب ناپذیر است. از بازیکنانم می خواهم با ذهنشان بازی کنند؛ بدون ترس یا هراس. برای احترام گذاشتن به حریف، باید تا آخرین لحظه به بازی فکر کرد. برای چندین سال پیاپی، لیونل مسی بهترین بازیکن تاریخ بوده و منظورم از این حرف، فقط جنبه ورزشی نیست بلکه نحوه و سبک زندگی هم حساب است. مسی الگویی برای بچه هاست. او کارهایی می کند که وقتی با پسرم پلی استیشن بازی می کنم، می بینم. امروز صبح یک فنجان قهوه خوردم و به همه فداکاری هایی فکر کردم که برای رسیدن به اینجا انجام دادم. بازی مقابل بارسلونا طوری بود که انگار در مورد یک ورزش دیگر صحبت می کنیم. اینسیتا و ژاوی هیچوقت توپ را به شما نشان نمی دادند. از نظر ذهنی بازی مقابل آن ها شما را می کشت. مربیگری به مراتب سخت تر است.

در سن پائولو به جز بازی با یوونتوس، فوق العاده نبودیم و خطاهای فردی داشتیم اما فردا یک ناپولی بدون ترس می خواهم. مارادونا؟ او خدای فوتبال است. هرگز از نزدیک او را ملاقات نکرده ام. می دانم یک قهرمان بوده و یکی از بهترین بازیکنان تاریخ بوده. متاسفم که بازی های او را از نزدیک ندیدم. ستین، نگرش ویژه ای به فوتبال دارد. هیچوقت در مورد کامبک رم و لیورپول مقابل بارسلونا صحبت نکرده ام اما این بازیکنان قهرمانند. بازیکنان بارسلونا در داخل ذهنشان هم قهرمانند. بارسلونا دوباره به قدرت چند سال قبل برگشته که توپ را از دست نمی داد. باید همیشه آرام و خونسرد باشیم. باید کم خطا کنیم چون بارسلونا نمی بخشد. هر نتیجه ای رقم بخورد، فراموش نمی کنیم که یک بازی برگشت هم وجود دارد.

منبع: طرفداری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۴۹۴۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!

به گزارش "ورزش سه"، تیم فوتبال پرسپولیس در شرایطی از ساعت 18:15 امشب در مرحله یک‌هشتم نهایی جام حذفی به مصاف آلومینیوم اراک می‌رود و بازی سختی را مقابل شاگردان سید مجتبی حسینی خواهد داشت که یک چالش بزرگ برای شاگردان اوسمار در این سفر وجود دارد.

بازیکنان پرسپولیس قرار بود با پرواز اختصاصی و مشابه با اتفاقی که برای استقلال رقم خورد، از تهران راهی اراک شوند و آماده دیدار برابر آلومینیوم شوند، اما پرواز آنها لغو شد تا دوباره با دو دستگاه اتوبوس به این شهر سفر کنند و حدود 4 ساعت در راه باشند.

سفر 4 ساعته بازیکنان پرسپولیس با اتوبوس که پس از تمرین دیروز برای آنها در نظر گرفته شد و کاری کرد حدود ساعت 8 شب به اراک برسند و در هتل محل اقامت خود استقرار پیدا کنند، می‌تواند جدی‌ترین چالش برای سرخ پوشان در دیدار مقابل آلومینیوم باشد، چراکه خستگی راه ممکن است روی عملکردشان تاثیر بگذارد.

بازیکنان پرسپولیس در آخرین سفر خود به اراک برای نخستین بازی دور برگشت لیگ برتر که مقابل آلومینیوم شکست خوردند هم با اتوبوس به اراک رفته بودند که دوباره این اتفاق برای آنها رخ داد.

دیگر خبرها

  • عکس| برترین پنالتی زن‌های تاریخ فوتبال کدام بازیکنان هستند؟
  • عیسی در روز تلخ بهترین گلزن فصل پرسپولیس شد
  • امشب بازیکنان تراکتور بهترین بودند
  • ریشه‌یابی علل کمبود مدافعان چپ ممتاز در فوتبال مدرن
  • بازیکنان ازبکستان خودشان را روی زمین می‌انداختند
  • اوسمار: بازی همیشگی‌مان را مقابل آلومینیوم انجام ندادیم
  • اینتر برای خرید‌های تابستانی ۱۰۰ میلیون یورو خرج میکند
  • پربیننده‌ترین مسابقات ورزشی تاریخ در اینترنت
  • پرسپولیس با خستگی راه مقابل آلومینیوم!
  • کار دشوار بارسا برای حفظ نایب قهرمانی لالیگا