Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه پایگاه اطلاع رسانی ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان، حجت الاسلام مرتضی مطهری‌پور افزود: زمان ثبت نام دانشگاهیان متقاضی اعزام به عتبات عالیات در بیست و دومین دوره عتبات دانشگاهیان روز گذشته به پایان رسید و باوجود برنامه ریزی قبلی برای قرعه کشی و اعلام اسامی زائرین در روز پنجم اسفندماه این زمان به تعویق افتاد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: با توجه به توصیه‌های ابلاغی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی مبنی بر عدم تجمع افراد در اماکن عمومی و لغو سفرهای غیر ضروری، تصمیم بر این شد که قرعه کشی و اعزام زائرین عتبات دانشگاهیان به زمان دیگری موکول شود.

رییس ستاد عمره و عتبات دانشگاهیان خاطرنشان کرد: از آنجا که حفظ وضعیت سلامت زائرین از اهمیت بالایی برخوردار است در کمیته اعزام تصمیم گرفته شد، تا کنترل شیوع بیماری کرونا و عادی شدن شرایط بهداشتی جامعه در شرایط مناسب تری اعزام‌های این دوره را آغاز کنیم.

مطهری‌پور تصریح کرد: هرگونه تصمیم در مورد زمان و شرایط اعزام بر اساس اطلاعیه‌های وزارت بهداشت و سازمان حج و زیارت، از طریق سایت لبیک به اطلاع زائرین دانشگاهی مشتاق زیارت اباعبدالله (ع) خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، براساس برنامه ریزی قبلی اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات از ۱۸ اسفند ماه هم‌زمان با ولادت با سعادت حضرت علی (ع) آغاز می‌شد و  ۲۷ فروردین ماه ۹۹ نیز خاتمه می‌یافت.

 قرار است ۱۵۰ کاروان دانشگاهی به عتبات اعزام شوند که از این تعداد ۱۱۰ کاروان به صورت هوایی و ۴۰ کاروان زمینی اعزام می‌شوند. هزینه سفر هوایی حدود چهار میلیون و سفر زمینی حدود ۲ میلیون تومان برآورد شده است.

همچنین مبلغ سه میلیون تومان برای زائرانی که به صورت هوایی و مبلغ یک و نیم میلیون تومان برای زائرانی که به صورت زمینی اعزام می‌شوند، از طرف بانک ملت تسهیلات پرداخت می‌شود.

برچسب‌ها وزارت علوم تحقیقات و فناوری ستاد عتبات دانشگاهیان دانشجو

منبع: ایرنا

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری ستاد عتبات دانشگاهیان دانشجو وزارت علوم تحقیقات و فناوری ستاد عتبات دانشگاهیان دانشجو عتبات دانشگاهیان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۱۰۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد

به گزارش خبرگزاری مهر و به نقل از روابط عمومی فدراسیون دوومیدانی، بر اساس اعلام فدراسیون دوومیدانی رقابت‌های آزاد دوومیدانی که قرار بود در روزهای ۱۲،۱۳ و ۱۴ اردیبهشت ماه و در دو بخش آقایان و بانوان برگزار شود، با درخواست تعدادی از ورزشکاران مبنی بر تاثیر برگزاری مسابقات در کسب سهمیه المپیک، به تعویق افتاد.

تاریخ برگزاری این رقابتها متعاقبا از سوی فدراسیون دوومیدانی اعلام خواهد شد.

کد خبر 6091081

دیگر خبرها

  • رقابت‌های آزاد دوومیدانی به تعویق افتاد
  • اعلام زمان قرعه کشی یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال
  • اعزام ریلی زائران به عتبات عالیات از استان مرکزی
  • لزوم بهره گیری از تمام ظرفیت‌ها برای اعزام زائران اربعین از مرکزی
  • زمان قرعه‌کشی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی مشخص شد
  • زمان قرعه کشی مرحله ۱/۴ نهایی جام حذفی مشخص شد
  • اعلام زمان قرعه‌کشی مرحله بعدی جام حذفی
  • تاریخ برگزاری مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی
  • اعزام «ناوگان آزادی ۲» به نوار غزه به دلیل تاخیر در روند کار به تعویق افتاد
  • جام کشتی تختی اهواز؛ قرعه کشی پنج وزن دوم انجام شد