Web Analytics Made Easy - Statcounter

مطهری گفت: قرارگاه خاتم الانبیا با پیگیری‌های استاندار سابق «علیرضا رزم حسینی» برای اجرای پروژه‌های عظیم شهری وارد کرمان شد.

به گزارش شبکه اطلاع رسانی راه دانا؛ سردار محمد مطهری جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان در حاشیه افتتاحیه پل «شهید حسین بادپا» در گفتگو با راه آرمان مبنی بر اینکه برخی از مسئولان استانی تمایل دارند که اتمام پروژه‌های عظیم شهری را به نام خود تمام کنند، اظهار کرد: امروز افتتاح بزرگترین پروژه عمرانی را در شهر کرمان داشتیم که توسط قرارگاه خاتم الانبیا به اتمام رسیده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: قرارگاه خاتم الانبیا با پیگیری‌های استاندار سابق علیرضا رزم حسینی برای اجرای پروژه های عظیم شهری وارد کرمان شد.

حانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان افزود: قرارگاه خاتم الانبیا به واسطه کمک به مردم و شرکت های خصوصی که نمی توانستند چنین پروژه‌های سنگینی را انجام دهند وارد عملیات عمرانی شهر و استان کرمان می شود.

مطهری ادامه داد: موسسه شهید رجایی قرارگاه خاتم الانبیا که بحث ساخت این پل‌ها را دارد، نه تنها در استان کرمان بلکه در کل کشور مشغول به فعالیت هستند.

وی خاطرنشان کرد: با حمایت استاندار و شهردار کرمان و تامین اعتبار پروژه‌های زیادی در آبادانی کرمان احداث شد که پل «شهید حسین بادپا» از آن جمله می باشد.

جانشین فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اذعان کرد: ساخت و احداث پل‌ها به روان شدن ترافیک سطح شهر کمک می کند و همچنین باعث زیبایی شهر خواهد شد.

مطهری در انتها اظهار امیدواری کرد: که قرارگاه خاتم الانبیا همچنان با حمایت استاندار و شهردار کرمان بتواند سایر پروژه های نیمه تمام را در موعد مقرر به اتمام برساند.

انتهای پیام/

منبع: دانا

کلیدواژه: قرارگاه خاتم الانبیا پروژه های عظیم استان کرمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۲۴۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رشد تولید گندم در استان یزد

حاجی حسینی معاون بهبود تولیدات گیاهی استان یزد  در مراسم روز ملی گندم و نان که در شهرستان خاتم برگزار شد، با اشاره به اهمیت تولید گندم در کشور گفت: ما باید همچون تقویت نظامی کشور به تولید این محصول ارزشمند که در سبد غذایی مردم است باید توجه داشته باشیم.

مدیر جهاد کشاورزی خاتم هم تولید گندم در این شهرستان را افزایشی عنوان کرد و ادامه داد: سال گذشته پنج هزار و ۵۰۰ تن گندم در شهرستان تولید و به سیلو‌های استان تحویل داده شد.

فتحی خاطرنشان ساخت: شهرستان خاتم در جذب و توزیع نهاده‌ها رتبه اول را داراست.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • انعقاد قرارداد ۲۰۰ میلیارد تومانی برای آسفالت و روکش راه‌های رفسنجان
  • تکمیل راه‌آهن دورود - خرم‌آباد از منابع مختلف پیگیری می‌شود
  • پیگیری تکمیل راه آهن دورود به خرم‌آباد
  • تکمیل راه‌ دورود - خرم‌آباد مطالبه جدی مردم است
  • ابعاد مختلف عملیات «وعده صادق» برای نسل جوان تبیین شود
  • تبدیل دریاچه‌ها به نیروگاه‌های عظیم تولید برق
  • دیدار معاون فرهنگی اجتماعی انتظامی استان با رییس بیمارستان خاتم الانبیا (ص) زاهدان
  • مجتمع کُک طبس باید به حداکثر ظرفیت تولید برسد
  • رشد تولید گندم در استان یزد
  • لزوم استفاده از ظرفیت قرارگاه خاتم‌الانبیا در حل مشکلات بندرعباس