Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارسینه»
2024-04-26@12:15:33 GMT

یک فرد مبتلا به کرونا در نیشابور فوت کرد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۵۸۲۷

یک فرد مبتلا به کرونا در نیشابور فوت کرد

دکتر محسن عظیمی نژاد در این بیانیه اعلام کرد: از ۲۰ بیمار دارای علائم بیماری دستگاه تنفسی فوقانی که طی هفته گذشته در بیمارستان ۲۲ بهمن نیشابور بستری شده بودند نمونه گیری شد و ۱۰ نفر از آنان با بهبود وضعیت و به دست آوردن سلامتی از بیمارستان مرخص شدند.
وی افزود: یک نفر از این بیماران که دارای سن بیش از هفتاد سال بود شب گذشته فوت کرد که آزمایشات اولیه شواهدی مبنی بر ابتلای وی به کرونا را نشان می‌دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: به منظور نهایی نمودن تشخیص بیماری، مراتب از طریق انستیتوپاستور، آزمایشگاه مرجع ویروس شناسی ژنتیک دانشگاه علوم پزشکی تهران در حال پیگیری است که نتایج آن به زودی از طریق روابط عمومی وزارت بهداشت اعلام خواهد شد.
دکتر عظیمی نژاد افزود: سایر بیماران بستری در بیمارستان تحت نظر بوده و علائم بالینی آن‌ها روند بهبودشان را نشان داده و منتظر نتایج اولیه آزمایشات آن‌ها هستیم که در صورت منفی شدن از بیمارستان ترخیص خواهند شد.
وی ادامه داد: شهروندان به پیام‌های آموزشی دانشکده علوم پزشکی و وزارت بهداشت توجه نمایند و با رعایت مسائل بهداشت فردی به جلوگیری از انتشار ویروس کمک نمایند.
فرماندار نیشابور نیز به خبرنگار ایرنا گفت: اخبار مربوط به ورود کاروانی از قم به نیشابور صحت ندارد و اگر کسی اخباری در این زمینه دارد اطلاع دهد تا رسیدگی شود.
علیرضا قامتی افزود: تنها مرجع رسمی اخبار مربوط به مبتلایان به کرونا، وزارت بهداشت است و شهروندان اخبار را فقط از مراجع رسمی پیگیری کنند.
مرکز شهرستان ۴۵۰ هزار نفری نیشابور در ۱۲۷ کیلومتری غرب مشهد قرار دارد.

منبع: پارسینه

کلیدواژه: کرونا نیشابور پارسی خبر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.parsine.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارسینه» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم

به گزارش خبرگزاری صداوسیما، مرکز اصفهان؛ رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان درجلسه بررسی مشکلات بهداشت و درمان شهرستان گلپایگان با اشاره به کمبود پزشک متخصص در بخش بهداشت ودرمان استان گفت: سال گذشته ۹۷ پزشک متخصص در ۴۱ بیمارستان استان اصفهان به کار گرفته شدند که بیشتر آنها جذب بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان شدند.
شاهین شیرانی به تامین پزشک عمومی در بیمارستان امام حسین (ع) گلپایگان هم اشاره کرد و افزود با به کارگیری پزشکان بخش خصوصی کمبود نیروی پزشک عمومی در شیفت شب این بیمارستان مرتفع خواهد شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان در مورد بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد هم گفت: در سفر سال گذشته وزیر بهداشت و درمان به شهرستان گلپایگان مقررشد، این بیمارستان در اختیار وزارت بهداشت و درمان قرار گیرد تا امکانات وتجهیزات آن تامین شود، اما تاکنون این واگذاری اجرا نشده است.
وی با بیان اینکه این بیمارستان در حال حاضر به عنوان درمانگاه خیریه به بیماران ارائه خدمت می‌کند، افزود: وزارت بهداشت سال گذشته ۵۵ میلیارد تومان اعتبار برای بازسازی بیمارستان خیریه آیت الله گلپایگانی (ره) گوگد اختصاص داد، که بخش‌های اورژانس و درمانگاه این بیمارستان بازسازی شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اصفهان تعمیر دستگاه‌های سی تی اسکن و دیگر دستگا‌های پزشکی را وظیفه دانشگاه علوم پزشکی برشمرد و گفت: در اسرع وقت دستگاه سی تی اسکن بیمارستان امام حسین (ع) تعمیر و به بیماران خدمات ارائه خواهد کرد.

دیگر خبرها

  • به دنبال برطرف کردن چالش نیروی انسانی در مراکز درمانی هستیم
  • ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور شناسایی شدند
  • آیا تمام مبتلایان به ویروس اچ پی وی به سرطان مبتلا می شوند؟ تفاوت واکسن گارداسیل و پاپیلوگارد
  • بیشترین موارد ابتلا به مالاریا در سیستان‌و بلوچستان بوده‌است
  • شناسایی ۱۰۰ کودک مبتلا به اوتیسم در نیشابور
  • جذب و به کارگیری پرستاران دوران کرونا
  • وضعیت استخدام پرستاران دوران کرونا
  • طولانی‌ترین عفونت کرونا که ۶۱۳ روز طول کشید، بیش از ۵۰ جهش ایجاد کرد
  • جذب ۲۱ هزار پرستار بویژه نیروی طرحی دوران کرونا/ تدوین لایحه مادی و معنوی پرستاران
  • مطالعه وزارت بهداشت درباره واکسن گارداسیل / الزامی به تزریق همگانی نیست