Web Analytics Made Easy - Statcounter

گرگان–مدیرکل دامپزشکی گلستان با اشاره به استمرار پایش زیستگاه‌ها و نمونه‌برداری از پرندگان تلف‌شده در خلیج گرگان گفت: برای مشخص شدن علت دقیق مرگ گونه‌های جانوری در این پهنه آبی ۷۰ شاخص کیفی آب این خلیج بررسی می‌شود.

به گزارش قدس آنلاین،مدیرکل دامپزشکی گلستان با اشاره به استمرار پایش زیستگاه‌ها و نمونه‌برداری از پرندگان تلف‌شده در خلیج گرگان گفت: برای مشخص شدن علت دقیق مرگ گونه‌های جانوری در این پهنه آبی ۷۰ شاخص کیفی آب این خلیج بررسی می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

غلامرضا محرابی اظهارداشت: بررسی های اولیه نشان می دهد علت این تلفات ارتباطی با آنفلوانزای فوق حاد پرندگان و نیوکاسل ندارد و این موضوع در سه مرکز آزمایشگاهی به تأیید رسیده است.

محرابی با اشاره به نتایح اعلام شده آزمایشگاه پاستور تهران مبنی بر تایید بیماری بوتولیسم پرندگان تلف شده میانکاله و خلیج گرگان گفت: ‌افزایش مواد آلی آب و برخی فلزات سنگین در خلیج گرگان از جمله دلایل ایجاد بوتولیسم در این پرندگان است.

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: خلیج گرگان تلفات پرندگان خلیج گرگان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۵۸۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، در این جلسه که با حضور مدير عامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی برگزار شد، معاون برنامه‌ريزي و توسعه سرمایه گذاری به ارائه گزارش وضعيت اعتبارات و تشريح الزامات قانوني و محدوديت‌هاي پيش رو پرداخت.

در ادامه این جلسه مديرعامل شركت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با تاكيد بر اهميت موضوع، بر ضرورت توجه به الزامات قانوني و تمركز بر انجام اقدامات مورد نياز جهت جذب بهينه و به موقع اعتبارات با رويكرد معطوف به اهداف در نظر گرفته شده، تاكيد کرد.

این جلسه با تشريح و بررسي تخصصي موضوع و بيان ديدگاهها و پاسخ به سوالات حاضرین، ادامه يافت.

 

دیگر خبرها

  • انصارالله یک کشتی اسرائیلی را در خلیج عدن هدف قرار داد
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • استقبال تعاونی ها از مجموعه پرورش ماهی در قفس خلیج گرگان
  • بررسی روند جذب اعتبارات عمراني در آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • قاهره بررسی طرح‌هایی برای یورش به رفح همراه با رژیم صهیونیستی را تکذیب کرد
  • بازگشت حسن یزدانی در هاله‌ای از ابهام
  • اهتمام علوم پزشکی تبریز در کاهش حوادث ترافیکی از مسیرهای علمی
  • نشست مشترک شورای همکاری خلیج فارس و اتحادیه اروپا با بررسی تحولات غزه
  • بررسی مشکلات آموزشی شهر مجومرد
  • ضرب‌وشتم دستفروشان‌گرگانی ادامه دارد/ ماموران سدمعبر نیازمند دوره‌های کنترل خشم