Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-05-08@02:31:06 GMT

علی ربیعی مسؤول سیاست‌گذاری اطلاع‌رسانی کرونا شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۱۳۱

علی ربیعی مسؤول سیاست‌گذاری اطلاع‌رسانی کرونا شد

سخنگوی دولت با ابلاغ رئیس‌جمهور مسؤول سیاست‌گذاری اطلاع‌رسانی ویروس کرونا شد.

به گزارش حوزه دولت خبرگزاری فارس، جلسه هیأت وزیران عصر یکشنبه برگزار شد و در آن مواردی به منظور مقابله با ویروس کرونا به تصویب رسید.

در این جلسه مقرر شد که به منظور بررسی و مقابله با پیامدهای اقتصادی ناشی از شیوع ویروس کرونا کارگروهی با مسئولیت معاونت اقتصادی رئیس‌جمهور و با عضویت وزارت امور اقتصادی و دارایی، صنعت، معدن و تجارت، بهداشت درباره آموزش پزشکی، جهاد کشاورزی میراث فرهنگی و گردشگری و صنایع دستی و رئیس سازمان برنامه و بودجه کشور و سخنگوی دولت و سایر رؤسای دستگاه‌های اجرایی ذی‌ربط تشکیل شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در این جلسه همچنین تصمیم بر این شد که وزارت صنعت، معدن و تجارت با هماهنگی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی تدابیر لازم را به منظور تولید و تأمین لوازم بهداشتی مربوط به انتشار ویروس کرونا و مقابله با آن را اتخاذ نمایند. همچنین وزارت دادگستری از طریق تعزیرات حکومتی با گرانفروشی و احتکار لوازم مربوط به پیشگیری از انتشار ویروس مذکور به طور جدی مقابله نماید.تصمیم دیگر این بود که مسئول سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی برای اطلاع‌رسانی عمومی در خصوص مسائل مربوط به ویروس یاد شده با سخنگوی دولت و اطلاع‌رسانی تخصصی بر عهده وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی باشد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: آموزش پزشکی وزارت بهداشت گردشگری میراث فرهنگی اطلاع رسانی ویروس کرونا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۱۳۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه اعلام کرد: اینکه اشغالگران اعلام کرده اند که مناطق شرقی رفح باید از سکنه خالی شود قصد آنها برای حمله به رفح را نشان می دهد.

در بیانیه این دفتر تاکید شده است: دشمن فریبکار از سویی دم از مذاکرات آتش بس می زند، اما از حمله گسترده به رفح دست برنداشته است.

دفتر اطلاع رسانی دولتی در غزه با اشاره به اینکه ساکنان رفح به اطلاعیه های اشغالگران درباره تخلیه گوش نداده اند، بیان کرد: تعداد محدودی به هشدار اشغالگران توجه کرده و همچنان مراکز حیاتی در شرق رفح روند عادی خود را دارند.

در این بیانیه آمده است: همراهی محدود با اشغالگران نمایانگر اصرار ملت ما برای درهم شکستن طرحهای اشغالگران را نشان می دهد و حامل این پیام است که جنایاتش در رفح نیز راه به جایی نخواهد برد. این هشدارهای ارتش اشغالگر درست بودن موضع مذاکره کننده فلسطینی و اصرار آن بر تضمین توقف جنگ را نشان می دهد.

کد خبر 6098323

دیگر خبرها

  • اسرائیل تنها بیمارستان رفح را هدف قرار داد
  • حماس: اشغالگران تنها بیمارستان رفح را هدف قرار دادند
  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • مخبردزفولی نماینده شورای عالی انقلاب فرهنگی در دانشگاه آزاد شد
  • ساکنان رفح به هشدارهای تل آویو درباره تخلیه وقعی ننهادند
  • اطلاع‌رسانی به‌موقع به کشاورزان و عشایر در خصوص بارندگی‌ها انجام شود
  • دامداران مراقب احشام خود در بارندگی ها باشند
  • دبیرکل سازمان جهانی بهداشت: تفاهم‌نامه‌ مقابله با همه‌گیری‌های آینده باید امضا شود
  • ایران در سایه تهدید بحران سالخوردگی
  • سکوت در ماجرای سنگلج جایز نیست!