Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش روز دوشنبه روابط عمومی اداره کل امور بانوان شهرداری تهران، در راستای اقدامات پیشگیرانه‌ این نهاد مبنی بر جلوگیری از شیوع ویروس کرونا، شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی برای حفظ سلامت شهروندان فعلا یک هفته به تاخیر خواهد افتاد.

طبق اعلام قبلی و توزیع فراخوان، مقرر بود این رویداد ۱۵ اسفند برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



براساس این گزارش، فراخوان دومین رویداد جایزه کارآفرینی اجتماعی زنان همزمان با شانزدهمین رویداد کارآفرینی زنان و تولید ملی اسفندماه امسال به همت اداره کل امور بانوان و با همکاری سازمان رفاه، خدمات و مشارکت‌های اجتماعی شهرداری تهران منتشر شده است.

رقابت کارآفرینان اجتماعی در حوزه‌های حل مسائل اجتماعی، ایجاد فرصت‌های شغلی برای زنان و توانمندسازی زنان از اهداف و محورهای این رویداد است.

زمان ثبت نام در دومین رویداد جایزه کارآفرینی اجتماعی زنان از یکم تا هفتم اسفندماه تعیین شده است.

علاقه‌مندان برای ثبت‌نام و کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند به نشانی Info.banovan@tehran.ir مراجعه و یا با شماره‌ تلفن‌های  ۰۹۱۰۹۲۴۰۴۰۸ و ۹۶۰۲۱۹۶۳ - ۰۲۱ تماس حاصل کنند.

به گزارش ایرنا، تمامی نشست‌ها و همایش‌های عمومی در سطح مناطق شهرداری تهران برای حفظ سلامت کارکنان و شهروندان و پیشگیری از بیماری کرونا لغو شده است.

بیماری کرونا با نام «کووید-۱۹» از اوایل ماه دسامبر سال گذشته میلادی (دی ماه) در استان هوبی چین شیوع یافت و بر اساس آخرین آمار سازمان بهداشت جهانی، تاکنون ۷۸ هزار و ۸۶۶ نفر به این ویروس مبتلا شده‌اند و ۲ هزار ۵۹۲ نفر جان خود را از دست داده‌اند. از مجموع مبتلایان به این ویروس تاکنون  ۲۵ هزار و ۱۲۸ هزار نفر بهبود یافته‌اند.
براساس اعلام وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، تاکنون تعداد مبتلایان قطعی به ویروس کرونا در ایران به ۶۴ و تعداد افراد فوت شده به ۱۲ نفر رسیده است.

کرونا همان آنفلوآنزای معمولی است و حداقل ۵۰ سال است که این ویروس در دانشگاه های علوم پزشکی شناخته شده و چند سال قبل نیز با عنوان ویروس سارس گسترش یافت.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا تولید ملی چین زنان شماره تلفن وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۲۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل گفت: در صورت ادامه روند کاهشی رشد جمعیت، ایران در آینده‌ای نزدیک یکی از پیرترین کشورهای جهان می‌شود که با پیامدها و آسیب‌های جدی جبران‌ناپذیری در حوزه اقتصاد، امنیت و فرهنگ مواجه خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، افسانه جهانی در دوره تربیت راهبر و کنشگر جمعیت اظهار کرد: با توجه به اهمیت ایجاد شبکه نظام‌مند فعالان در راستای تحول راهبردی خانواده و جمعیت، دوره تربیت راهبر و کنشگر جمعیت با حضور اساتید مؤسسه جوانه‌های مدینه فاضله برای ۲۰۰ نفر از دغدغه‌مندان این حوزه در استان اردبیل برنامه‌ریزی شد.

وی افزود: هدف از برگزاری این دوره، توانمندسازی فعالان حوزه جمعیت، هوشیارسازی اجتماعی نسبت به بحران سالمندی، آسیب‌های کم‌فرزندی، تبیین جایگاه مادری و کرامت زنانه و ایجاد انگیزه و دغدغه‌مندی نسبت به مباحث جمعیتی است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل ادامه داد: اقناع‌سازی و گفتمان‌سازی جمعیت و فرزندآوری در بین نخبگان حوزوی و دانشگاهی و توانمندسازی سازمان‌های مردم‌نهاد و شبکه‌سازی افراد آموزش‌دیده همسو با تحول راهبردی خانواده و جمعیت، از دیگر اهداف برگزاری این دوره است.

جهانی تصریح کرد: در صورت ادامه روند کاهشی رشد جمعیت، ایران در آینده‌ای نزدیک یکی از پیرترین کشورهای جهان می‌شود که پیامدها و آسیب‌های جدی جبران‌ناپذیری در حوزه اقتصاد، امنیت و فرهنگ کشور خواهد داشت.

وی بیان کرد: در طول تاریخ زندگی بشر تفکرات دینی و مذهبی مهم‌ترین عامل در تحولات فردی و اجتماعی بوده و تمام ساحت‌های زندگی بشر اعم از اقتصاد، فرهنگ، سیاست، اخلاق اجتماعی و نظام خانه و خانواده از دین تأثیر پذیرفته است لذا نگاه صرفاً اقتصادی برای حل بحران جمعیتی قطعاً شکست خورده است.

مدیرکل دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل اظهار کرد: در دین مقدس اسلام، ازدواج امری مقدس بوده و داشتن فرزند صالح، نعمت الهی و مایه خیر و برکت دنیا و آخرت معرفی می‌شود و سقط از گناهان بزرگ و قتل نفس است.

جهانی گفت: تبلیغ و ترویج آموزه‌های دینی، تلاش برای اصلاح سبک زندگی، مقابله با مصرف‌گرایی و اصلاح نگرش‌های عمومی و باورهای اجتماعی، وظیفه راهبران و کنشگران حوزه جمعیت و فرزندآوری بوده و برگزاری دوره تکمیلی راهبر و کنشگر جمعیت و اجرای طرح حمایت از حیات جنین، از دیگر برنامه‌های دفتر امور زنان و خانواده استانداری اردبیل است.

کد خبر 750943

دیگر خبرها

  • واکسنی که ویروس‌های ظهور نکرده کرونا را از بین می برد!
  • رضایت حاکمیت به پوشش زنان ۲۰ سال پیش | همان بدحجابانی که کافر بودند!
  • ارزیابی ۱۵۷ طرح‏نامه رویداد «ریحان‌شهر»
  • رویداد ملی بازی آرا، کمک به صنعت تولید بازی در کشور
  • لزوم هوشیارسازی اجتماعی نسبت به آسیب‌های پیری جمعیت
  • برگزاری رویداد جایزه جوانی جمعیت در آذربایجان غربی
  • اعتماد‌ به‌ نفس بیشتر با استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی
  • تاثیر استفاده کمتر از شبکه‌های اجتماعی بر افزایش اعتماد به نفس
  • ایجاد اشتغال پایدار از مسیر اتصال دانشگاه و صنعت می‌گذرد
  • شانزدهمین جلسه کافه انجمن برگزار شد