Web Analytics Made Easy - Statcounter

نادر دست نشان هم به جمع مربیان سبیلوی فوتبال ایران اضافه شد.

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

نادر دست نشان در بازی با رایکای بابل از چهره جدید خود رونمایی کرد! چهره ای که متفاوت با همیشه بود. به واقع نادر دست نشان را کمتر در این سیما دیده بودیم و شاید بهتر است اذعان کنیم که ندیده بودیم.

مربیان سبیلو فوتبال ایران کم هستند و شاید تعداد آنها به انگشتان یک دست هم نرسد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ناد‌ر دست نشان روزهای سختی را در تیم سپیدرود تجربه می کند. تیم او هم اکنون یکی از سه نامزد سقوط به دسته ی پایین تر بشمار می رود. سپیدرود دیروز در یک مصاف جذاب و تماشایی با رایکای بابل نتیجه را ۳-۲ به حریف واگذار کرد و به واقع بازی ۶ امتیازی را باخت. به این دلیل که رایکا هم برای ماندن در جدول بازی ها تلاش می کند.

ناد‌ر دست نشان البته نا امید نشده به این دلیل که ۹ هفته به پایان بازی های فصل جاری باقی مانده. باید منتظر ماند و دید که آیا سیمای جدید و بهتر است اذعان کنیم سبیل برای نا‌در دست نشان خوش یمن خواهد بود یا نه که اگر مثبت باشد باید به این چهره جدید نادر دست نشان عادت کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: نادر دست نشان رایکای بابل رایکای بابل نادر دست نشان محبوبترین تصاویر پرسپولیس استقلال رئال مادرید بارسلونا لیگ برتر استقلال تهران پرسپولیس تهران تیم ملی تیم پرسپولیس لیگ قهرمانان آسیا تراکتورسازی تیم ملی ایران کارلوس کی روش یوونتوس تیم ملی فوتبال ایران جام جهانی لیونل مسی برانکو تیم استقلال وینفرد شفر نادر دست نشان دست نشان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۳۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ دیدار تیم‌های تراکتور تبریز و استقلال تهران در چارچوب هفته بیست‌وپنجم رقابت‌های لیگ برتر ایران چهارشنبه (۱۲ اردیبهشت) از ساعت ۱۷ در ورزشگاه یادگار امام(ره) برگزار می‌شود. سید حسین حسینی به دلیل محرومیت این بازی مهم را از دست داده است و باشگاه استقلال با قراردادن خالد آبادی روی پوستر تیم به استقبال این بازی رفت.

257 251

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1901676

دیگر خبرها

  • هجوم تماشاگران به داخل زمین و رونمایی از چهره زشت تمرین استقلال+تصاویر
  • تلاش رژیم صهیونیستی برای نشان دادن یک چهره متمدن از خود بی نتیجه است
  • رونمایی از نشان خاص تیم پناهندگان در المپیک ۲۰۲۴ + عکس
  • دانشمندان چهره یک نئاندرتال ۷۵ هزار ساله را بازسازی کردند + عکس
  • رونمایی از نشان صادراتی GTS Plus سمنان
  • دانشمندان چهره یک نئاندرتال ۷۵ هزار ساله را بازسازی کردند
  • اصلانیان: بازی پرسپولیس و سپاهان فقط حاشیه داشت/ اوسمار نمی‌تواند بازیکنان را کنترل کند
  • عکس| استقلال با گلر جوانش برای تراکتور خط و نشان کشید
  • رونمایی از پوستر پرسپولیس و سپاهان برای بازی امشب
  • مهم‌ترین اخبار ورزشی ۱۱ اردیبهشت