Web Analytics Made Easy - Statcounter

شورای هماهنگی اصولگرایان قم در بیانیه ای اعلام کرد: ملت ایران علی رغم تهدیدات دشمنان خارجی همچون چهل سال گذشته امسال با انگیزه ای مضاعف بر صندوق‌های رأی حاضر شدند و دعوت رهبرشان را لبیک گفتند. ۰۵ اسفند ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰ استانها قم نظرات - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از قم، شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم بیانیه ای درباره یازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و  میان دوره ای پنجمین مجلس خبرگان رهبری صادر کرد که متن این بیانیه به این شرح است:

بسم الله الرحمن الرحیم

انتخابات؛ رقابت بر سر خدمت است نه قدرت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مقام معظم رهبری

درود و سلام بر روح پاک امام خمینی (رضوان الله تعالی علیه) و ارواح شهیدان گلگون کفن میهن اسلامی خصوصا سردار دل‌ها، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی که روح مطهرش مشوّق و نظاره گر رفتار بی نظیر ملت بود.

نتایج انتخابات 4 حوزه‌ انتخابیه استان کرمانشاه اعلام شدنتایج نهایی انتخابات مجلس در 9 حوزه انتخابیه استان کرمان اعلام شدنتایج انتخابات مجلس در 4 حوزه انتخابیه لرستان اعلام شد

سلام و درود الهی بر ملتی که علی رغم تهدیدات دشمنان خارجی و وسوسه‌های نابکاران داخلی، همچون چهل سال گذشته و پیرو وصیت سردار شهیدشان امسال با انگیزه ای مضاعف بر صندوق‌های رأی حاضر شدند و دعوت رهبرشان را لبیک گفتند.

این حرکت ایثارگرانه در مردم شریف قم نمود بیشتری داشت، چرا که تحت فشار روانی تهدید بیماری نیز بودند.

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم ضمن حمد حضرت باری تعالی و تقدیر از این مردم بی همتا و مراجع عظام تقلید و عالمان پیشگام شیعه، از تمامی گروه‌ها، تشکل‌ها و نامزدهای محترم این دوره از انتخابات مجلس خبرگان و مجلس شورای اسلامی که گرما بخش فضای انتخابات بودند، سپاسگزاری می‌نماید.

همچنین با تبریک به نامزدهای حائز اکثریت آرا حضرات آقایان امیرآبادی، ذوالنوری و زاکانی از ایشان مصرانه می‌خواهد از همین امروز مقدمات عمل به وعده‌های انتخاباتی خود را فراهم آورند تا خدای ناکرده شرمنده روی این مردم مخلص و شهیدان پاکشان در دنیا و آخرت نگردند.

و العاقبة للمتقین

والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته

شورای هماهنگی اصولگرایان استان قم

انتهای پیام/452/ ع

R7854/P/S6,62/CT1

منبع: تسنیم

کلیدواژه: شورای هماهنگی اصولگرایان انتخابات مجلس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۶۵۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست

به گزارش خبرنگار مهر، سید عباس جوهری صبح پنج شنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه در استان تهران تکلیف ۸ حوزه انتخابیه در دور اول انتخابات مجلس شورای اسلامی مشخص شده است، اظهار کرد: دو حوزه انتخابیه تهران و ورامین به دور دوم انتخابات کشیده شده اند.

جوهری بیان کرد: در دور دوم انتخابات، ۳۲ نامزد در حوزه انتخابیه تهران، ری، شمیرانات، اسلامشهر و پردیس برای تصاحب ۱۶ کرسی مجلس و در حوزه انتخابیه ورامین ۲ نامزد برای یک کرسی مجلس با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران از پیگیری و انجام اقدامات برنامه ریزی شده توسط وزارت کشور برای برگزاری دور دوم انتخابات مجلس خبر داد و عنوان کرد: تفاوت عمده برگزاری انتخابات دور اول و دور دوم، تمام الکترونیک بودن انتخابات در حوزه انتخابیه تهران برای دور دوم است.

وی با اشاره به اینکه برگزاری تمام الکترونیک انتخابات در تهران برای اولین بار اجرا می‌شود، گفت: امیدوار هستیم با توجه به برنامه ریزی ها و تمهیدات اندیشیده شده، برگزاری انتخابات در بهترین شکل ممکن انجام و سنگ بنایی برای ادوار آینده باشد.

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری تهران مزیت برگزاری تمام الکترونیک انتخابات را کوتاه شدن زمان رأی دادن و شمارش آرا عنوان کرد و افزود: امیدوار هستیم با این نحوه برگزاری انتخابات، هم بتوانیم در کوتاه‌ترین زمان به بازشماری آرا بپردازیم و هم اطلاع رسانی‌ها به مردم در بازه کوتاه انجام شود.

جوهری با اشاره به اینکه همه دستگاه‌ها برای برگزاری دور دوم انتخابات در دو حوزه انتخابیه ورامین و تهران پای کار هستند، گفت: آموزش‌های لازم هم به رأی دهندگان و هم به عوامل اجرایی انتخابات دور دوم مجلس ارائه خواهد شد.

رئیس ستاد انتخابات استان تهران با بیان اینکه انتخابات ۲۱ اردیبهشت ماه در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود عنوان کرد: در این حوزه انتخابیه برگزاری انتخابات، شبیه دور اول خواهد بود و در این راستا همه تمهیدات لازم سنجیده شده و امیدوار هستیم شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور باشیم.

کد خبر 6088190

دیگر خبرها

  • آغاز ضبط مناظره‌های تبلیغاتی ۴ نامزد دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی
  • تحویل صندوق‌های اخذ رأی الکترونیکی به حوزه انتخابیه قائم شهر
  • پاشنه آشیل مجلس دوازدهم از نگاه سخنگوی حزب اعتدال و توسعه /جریان رائفی پور به دنبال هدایت و مدیریت مجلس است
  • دور دوم انتخابات مجلس در هشت حوزه انتخابیه کشور تمام الکترونیک خواهد بود
  • برگزارنشدن الکترونیکی دور دوم انتخابات مجلس در ورامین
  • دور دوم انتخابات مجلس در تبریز الکترونیکی برگزار می‌شود
  • انتخابات مجلس در ورامین تمام الکترونیک نخواهد بود
  • انتخابات ۲۱ اردیبهشت در حوزه انتخابیه ورامین تمام الکترونیک نیست
  • رأی‌گیری در حوزه انتخابیه کرمانشاه، به‌صورت الکترونیکی برگزار می‌شود
  • اولین فهرست اصولگرایان در دور دوم انتخابات مجلس؛ از ابراهیم یزدی تا پورمحمدی و نجابت /از کاندیداها تعهد گرفته شد