Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان، رقابت‌های دور رفت مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز با انجام ۲ مسابقه به پایان رسید و در آن تیم‌های گیتی پسند اصفهان و مس سونگون موفق شدند حریفان خود را شکست دهند.

سن ایچ ساوه ۴ - گیتی پسند اصفهان ۷

در یکی از مهم‌ترین بازی‌های این مرحله ۲ تیم سن ایچ ساوه و گیتی پسند اصفهان از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر فجر ساوه به مصاف هم رفتند و در پایان این مسابقه تیم گیتی پسند اصفهان موفق شد در شب رویایی خود بازی باخته را با پیروزی عوض کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این تیم توانست با نتیجه پر گل ۷ بر ۴ از سد میزبان خود یعنی سن ایچ ساوه عبور کند. گیتی پسند با این پیروزی که در بازی امروز به دست آورد، موفق شد گام محکمی را برای صعود به مرحله نهایی بردارد.

ستارگان ورامین ۱ - مس سونگون ۵

در دیگر مسابقه مرحله نیمه نهایی پلی آف لیگ برتر فوتسال امروز ۲ تیم ستارگان ورامین و مس سونگون از ساعت ۱۶ در سالن بدون تماشاگر شهید گلعباسی ورامین به مصاف هم رفتند و در پایان این دیدار تیم مس سونگون مدعی اصلی قهرمانی موفق شد با نتیجه پر گل ۵ بر یک از سد تیم خوب و قدرتمند ستارگان ورامین عبور کند.

بازی‌های برگشت مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ برتر فوتسال روز شنبه ۱۰ اسفند ماه بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

در بازی برگشت تیم فوتسال مس سونگون در سالن شهید پورشریفی تبریز از ستارگان ورامین پذیرایی خواهد کرد. همچنین تیم گیتی پسند اصفهان هم در سالن پیروزی اصفهان میزبان تیم سن ایچ ساوه خواهد بود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: لیگ برتر فوتسال گیتی پسند مس سونگون گیتی پسند اصفهان لیگ برتر فوتسال ستارگان ورامین سن ایچ ساوه مس سونگون موفق شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۶۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد

به گزارش خبرنگار مهر، در سومین دیدار مرحله یک چهارم نهایی لیگ قهرمانان آسیا، امروز چهارشنبه از ساعت ۱۴:۳۰ تیم‌های ملی فوتسال تایلند و عراق به مصاف هم رفتند که این دیدار در پایان با نتیجه ۳ بر ۲ به سود تایلند به پایان رسید.

به این ترتیب تیم ملی فوتسال تایلند در کنار ایران و تاجیکستان راهی مرحله نیمه نهایی شد. تایلند در مرحله نیمه نهایی باید به مصاف تاجیکستان برود.

از ساعت ۱۷:۳۰ هم تیم‌های ملی ازبکستان و ویتنام به مصاف هم خواهند رفت تا چهارمین تیم صعود کننده به نیمه نهایی مشخص شود. برنده این دیدار رو در روی ایران قرار خواهد گرفت.

کد خبر 6087849

دیگر خبرها

  • ترکیب اولیه ایران برابر ازبکستان
  • گل‌گهر در شیراز به دنبال فرار از کابوس
  • پیروزی تیم فوتسال افغانستان در برابر عراق
  • سرخپوشان پایتخت درصدد انتقام از آلومینیوم اراک/ بازی راحت سپاهان برای صعود در خوزستان
  • تمدید قرار داد مربی دروازه‌بانان تیم فوتسال گیتی پسند اصفهان
  • پیکان به دنبال اولین پیروزی برابر مس/ برنامه ۷ دیدار مرحله حساس
  • رمز موفقیت تیم ملی فوتسال ایران/ ژاپن در حد و اندازه انتقام نبود
  • فوتسال تایلند با برتری برابر عراق به نیمه نهایی آسیا صعود کرد
  • تاجیکستان با پیروزی مقابل افغانستان به جام جهانی صعود کرد
  • مصائب پیروزی برابر قرقیزستان از زبان کاپیتان تیم ملی فوتسال