Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جماران»
2024-05-06@22:22:48 GMT

۱۵ راس دام قاچاق در تایباد کشف شد

تاریخ انتشار: ۵ اسفند ۱۳۹۸ | کد خبر: ۲۷۰۲۶۹۱۸

۱۵ راس دام قاچاق در تایباد کشف شد

جانشین فرمانده انتظامی تایباد روز دوشنبه به خبرنگار ایرنا گفت: در اجرای طرح مبارزه با قاچاق کالا و ارز و در پی اخبار واصله مبنی بر حمل دام قاچاق با یک دستگاه خودرو وانت نیسان، موضوع در دستور کار پلیس شهرستان و پاسگاه انتظامی کرات قرار گرفت.
سرهنگ رمضان رجبی افزود: ماموران پلیس آگاهی این خودرو را در جاده خواف - تایباد شناسایی و آن را متوقف کردند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به کشف ۱۵ راس دام قاچاق از این خودرو، ارزش این محموله را ۳۰۰ میلیون ریال برآورد کرد و اظهار داشت: در این ارتباط راننده خودرو دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شد و محموله کشف شده نیز تحویل دامپزشکی این شهرستان گردید.

وی گفت: با توجه به همجواری شهرستان تایباد با کشور افغانستان و احتمال ورود دام قاچاق از این کشور خریداران دام زنده باید موارد بهداشتی را در این زمینه در نظر بگیرند.

شهرستان ۱۲۰ هزار نفری تایباد در ۲۲۵ کیلومتری جنوب شرقی مشهد قرار دارد.

منبع: جماران

کلیدواژه: انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا افغانستان دستور کار پلیس قاچاق مبارزه با قاچاق کالا و ارز مشهد انتخابات 98 بودجه 99 ویروس کرونا امام خمینی س سید مصطفی خمینی سید احمد خمینی سید حسن خمینی انقلاب اسلامی دام قاچاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.jamaran.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جماران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۲۷۰۲۶۹۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان از کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق به ارزش ۱۳۰ میلیارد ریال در بازرسی ماموران پلیس امنیت اقتصادی از یک آزمایشگاه در شهرستان نجف‌آباد خبر داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا و به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی پلیس، سردار محمدرضا هاشمی‌فر اظهار کرد: با انجام اقدامات و تحقیقات گسترده میدانی توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی در شهرستان نجف‌آباد مشخص شد فردی در حال ساخت و راه‌اندازی یک شرکت تولیدی مربوط به تجهیزات پزشکی بوده و اقدام به انبار کردن تعدادی دستگاه آزمایشگاهی به‌صورت انبوه کرده است که رسیدگی به موضوع به صورت ویژه در دستور کار قرار گرفت.

وی افزود: پس از انجام اقدامات تخصصی و با شناسایی محل مورد نظر، مأموران انتظامی به همراه کارشناسان سازمان غذا و دارو به آنجا اعزام و طی بازدید و بازرسی به عمل آمده موفق به کشف ۳ دستگاه آزمایشگاهی خارجی قاچاق و فاقد هرگونه مدارک مثبته گمرکی شدند.

جانشین فرمانده انتظامی استان اصفهان با اشاره به اینکه ارزش دستگاه‌های قاچاق کشف شده برابر ارزیابی کارشناسان مربوطه ۱۳۰ میلیارد ریال برآورد شده است، خاطرنشان کرد: با شناسایی فرد متخلف، اقلام کشف شده تحویل سازمان غذا و دارو و در این خصوص پرونده قضائی تشکیل که در حال رسیدگی است.

کد خبر 751165

دیگر خبرها

  • کشف ۱۳۰ میلیاردی دستگاه‌های آزمایشگاهی قاچاق
  • جک‌های قاچاق در توقیف پلیس بستک
  • کشف یک میلیارد تومان دخانیات قاچاق در جنوب تهران
  • کشف ۹ میلیاردی سوخت قاچاق از یک شرکت در کاشان
  • از چاقوی پسر درون سینه پدر تا توقیف کامیون حامل بیش از ۱۳۲ کیلو تریاک
  • چاقو پسر درون سینه پدر 
  • ۴۷ هزار آمپول قاچاق در تبریز کشف شد
  • کشف محموله ۴ میلیاردی قاچاق دخانیات در قشم
  • کشف البسه قاچاق در شهرستان خوسف
  • کشف محموله های قاچاق در سمنان و میامی